Sligro beste groothandel; Kruidvat beste impulsretailer


Erkenning - Sligro is gekozen als beste impulsgroothandel in het out-of-homekanaal. Dit maakte het Studiecentrum Snacks en Zoetwaren Benelux (SSZ) vandaag bekend tijdens het jaarlijkse Najaars Event. Sligro scoort goed op de zichtbaarheid van zoetwaren in het reguliere schap, second placements, de snelheid van de opname van nieuwe producten en gezamenlijk assortimentsbeheer eindgebruiker. Kruidvat is door de fabrikanten voor de tweede keer op rij als beste impulsretailer in het out-of-homekanaal gekozen. Kruidvat wordt zeer positief beoordeeld op het gebied van communicatie richting de klant, de snelheid van opname van nieuwe producten en effectieve promoties. Groothandels- en retailorganisaties in foodservice kozen Mondelez als beste impulsfabrikant voor hun kanaal. De sterke punten van Mondelez zijn met name de mate van meedenken en bereidheid tot samenwerking, leverperformance, mate van innovativiteit en begeleiding productintroducties. De Banketgroep is door zowel handelspartners uit out-of-home als retail voor de tweede achtereen volgende maal verkozen tot 'beste private label leverancier'. De Banketgroep wordt hoog gewaardeerd op punten als nakomen van afspraken, artikelen die sterk in de markt liggen, goed geïnformeerd te zijn over marktonwikkelingen en goed luisteren naar de wensen van de opdrachtgever. De winnaars zijn gekozen op basis van tevoren vastgestelde criteria. Voor de verkiezing van de winnaars in het out-of-homekanaal zijn fabrikanten, importeurs, groothandelaren en retailers in dit kanaal geënquêteerd. Ook de private label award is tot stand gekomen via enquêtes bij handelspartners in retail en foodservice. Bron: FoodClicks  

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid