Sligro komt met herstartcampagne voor de horeca
Groothandel – Nu op 28 april de terrassen weer open mogen en er meer ruimte komt voor de horecabedrijven, komt groothandel Sligro met een herstartcampagne. De groothandel uit Veghel wil met de campagne ‘Voor elkaar, met elkaar’ op een hartverwarmende manier de Nederlandse horeca laten weten dat van de herstart er samen een groot succes van gaan maken.
Met de campagne ‘Voor elkaar, met elkaar’ laat Sligro horecaondernemers voelen dat de groothandel voor ze klaar staat. De groothandel wil dat niet alleen roepen, maar vooral ook laten zien. De groothandel wil daarom daar waar mogelijk ondersteuning bieden. Een boodschap die in de commercial van Sligro, sinds vandaag, wordt uitgedragen.
Modulair
De campagne is modulair opgebouwd en gaat afhankelijk van de openingsstappen die het kabinet zet ook varianten krijgen voor de andere sectoren waarin in Sligro actief is. In de eerste commercial zijn het de hotels en restaurants die aandacht krijgen. Straks komen ook de sportkantines en evenementen aan bod. In alle commercials spelen echte horecaondernemers en afnemers van Sligro een rol. De campagne is te zien op de social mediakanalen van de groothandel en op de platforms waarop de groothandel actief is.
De commercial ‘Voor elkaar, met elkaar” is samen met New Brand Activators ontwikkeld. De commercial is hier te zien: https://youtu.be/zh33RqcsCRs
Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Compass Group nieuwe horecapartner WEC
Catering - Compass Group Nederland en het WEC (Werelderfgoedcentrum Waddenzee) gaan een samenwerking aan. Als de nieuwe horecapartner van het WEC zal Compass Group Nederland een bijzonder horecaconcept ontwikkelen dat de schoonheid en het belang van het Waddengebied weerspiegelt.
Lees berichtBiertje in Europees restaurant het duurst in Noorwegen
Prijsvergelijking – Van alle Europese steden is de gemiddelde prijs van een biertje in Noorwegen het duurst. Portugal is het goedkoopst, maar voor wie echt voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten voor zijn biertje in een restaurant moet naar Noord-Macedonië.
Lees berichtSligro ziet omzet eerste kwartaal met €18 miljoen toenemen
Groothandel - Sligro Food Group realiseerde over het eerste kwartaal van 2024 een omzet van €652 miljoen, een toename van € 18 miljoen. Dit betekent een stijging van 2,7% ten opzichte van de omzet van €634 miljoen in het eerste kwartaal van 2023.
Lees berichtCIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf
Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit. Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.
Lees berichtFoodsector bewust van invloed Gen-Z maar actie blijft uit
Onderzoek – In de foodsector is meer dan de helft (63%) zich ervan bewust dat Gen-Z andere behoeftes en wensen heeft op het gebied van buitenshuis eten. Toch past niet iedereen zich direct aan op de opkomst van met name Gen-Z. Dit blijkt uit onderzoek van de GROUP7 Professional Community onder respondenten uit Nederland (443), uit de segmenten Horeca, Fastservice en Catering, dat...
Lees berichtPlant FWD Week wil inspireren vaker plantaardig te kiezen
Actie - Plant FWD organiseert de eerste Plant FWD Week, waar ruim 40 restaurants, waaronder Cannibale Royale, Restaurant Flore **, The Lobby, Chez Nina, Yerba en Madre, mensen worden geïnspireerd vaker plantaardig te eten.
Lees bericht