Sligro opnieuw Founding Partner Gastvrij Rotterdam


Sligro zal samen met Heineken een stand van 170m² inrichten midden op de beursvloer in hal 4

Vakbeurzen - Sligro Food Group heeft niet alleen haar deelname bevestigd, maar zich ook weer gecommitteerd als Founding Partner aan Gastvrij Rotterdam. Het aantal Founding Partners komt daarmee op 14. Sligro zal deelnemen samen met Heineken.

Vanaf de eerste editie van Gastvrij Rotterdam in 2013 zijn uit verschillende productgroepen Founding Partners verbonden aan Gastvrij Rotterdam, de beurs voor het midden- en hoogsegment Horeca. De jaarlijkse beurs, gehouden in Rotterdam Ahoy in september, trekt inmiddels ruim 500 exposanten en 18.500 horecamanagers en -ondernemers als bezoeker.

Heineken

Sligro zal samen met Heineken een stand van 170m² inrichten midden op de beursvloer in hal 4. De vorige editie waren beide bedrijven ook al in die hal te vinden, alleen toen beide met een eigen stand. Dit jaar staan zij verenigd op één stand. Patrick Hagoort, Regionaal Salesmanager Zuid-Holland: “Ook dit jaar ontvangen we onze relaties graag op onze stand tijdens Gastvrij Rotterdam, waar we willen inspireren om je als foodprofessional echt verder te brengen.”

Gastvrij Rotterdam

De 11e editie van Gastvrij Rotterdam wordt gehouden van 23 tot en met 25 september 2024. Als gastronomisch platform voor horecaprofessionals biedt de beurs meer dan 500 leveranciers van food en non-food producten en diensten én een uitgebreid programma.

Bron: Gastvrij Rotterdam/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Lancering luxe Amsterdams chocolademerk MARMIR

Introductie - MARMIR Chocolate heet het nieuwe Amsterdamse chocolademerk dat woensdag is geïntroduceerd. officieel. Nederland is hiermee een luxe boutique chocolademerk van eigen bodem rijker. De chocolade is door ervaren patisserie chefs ontwikkeld van ingrediënten van hoge kwaliteit en bestemd voor de zakelijke markt, horecagelegenheden en consumenten.

Lees bericht

Heineken volop van start met EK-activatieprogramma

Actie - Na de Champions League-finale is het tijd voor het EK en dus laten fabrikanten en retailers weten wat zij tijdens het EK allemaal van plan zijn. De supermarkketens laten zien welke acties en gadgets zij hebben, maar ook fabrikanten als Heineken laten zien waar zij mee komen. Voorafgaand aan de oefenwedstrijd van het Nederlands Elftal tegen Canada in...

Lees bericht



FSIN: ‘Horeca moet biologische producten meer omarmen’

Onderzoek - Om het gebruik van biologische producten in de horeca te vergroten is faciliterende wetgeving vanuit de overheid nodig, in combinatie met een sterk aanmoedigingsbeleid door het ministerie van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit (LNV). Daarnaast zal de horeca zelf biologische producten collectief moeten gaan omarmen. Verbinding maken is de sleutel voor succes.

Lees bericht

Lunchroom of koffiebar populairste bijbaan in horeca

Onderzoek – De horeca is een populaire sector onder jongeren om in bij te verdienen. 24% van de jongeren werkt het liefste in de horeca op de vloer als bedieningsmedewerker, achter de bar of als barista bij een lunchroom of koffiebar, tegenover 12% op de vloer in de afwas of als hulpkok. Dat blijkt uit De Bijbanen Barometer uitgevoerd door DirectResearch in opdracht...

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid