Sligro opnieuw Founding Partner Gastvrij Rotterdam
![](/images/made/uploads/Heineken-Sligro_1080_273.png)
Vakbeurzen - Sligro Food Group heeft niet alleen haar deelname bevestigd, maar zich ook weer gecommitteerd als Founding Partner aan Gastvrij Rotterdam. Het aantal Founding Partners komt daarmee op 14. Sligro zal deelnemen samen met Heineken.
Vanaf de eerste editie van Gastvrij Rotterdam in 2013 zijn uit verschillende productgroepen Founding Partners verbonden aan Gastvrij Rotterdam, de beurs voor het midden- en hoogsegment Horeca. De jaarlijkse beurs, gehouden in Rotterdam Ahoy in september, trekt inmiddels ruim 500 exposanten en 18.500 horecamanagers en -ondernemers als bezoeker.
Heineken
Sligro zal samen met Heineken een stand van 170m² inrichten midden op de beursvloer in hal 4. De vorige editie waren beide bedrijven ook al in die hal te vinden, alleen toen beide met een eigen stand. Dit jaar staan zij verenigd op één stand. Patrick Hagoort, Regionaal Salesmanager Zuid-Holland: “Ook dit jaar ontvangen we onze relaties graag op onze stand tijdens Gastvrij Rotterdam, waar we willen inspireren om je als foodprofessional echt verder te brengen.”
Gastvrij Rotterdam
De 11e editie van Gastvrij Rotterdam wordt gehouden van 23 tot en met 25 september 2024. Als gastronomisch platform voor horecaprofessionals biedt de beurs meer dan 500 leveranciers van food en non-food producten en diensten én een uitgebreid programma.
Bron: Gastvrij Rotterdam/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Inkooporganisatie GemaQ verlengt samenwerking met Sligro
Tankstations - Coöperatieve inkooporganisatie GemaQ en Sligro Food Group verlengen de samenwerking met 3 jaar. Door de overeenkomst zijn ruim 70 leden en 240 locaties in de tankstationsector opnieuw verzekerd van inkoopvoordeel voor het food- en foodgerelateerde assortiment.
Lees berichtUitdagende tijden blijven Sligro parten spelen
Groothandel - De omzet van de Groep over het eerste halfjaar 2024 bedroeg € 1.393 miljoen, een afname van 0,7% ten opzichte van het eerste halfjaar van 2023. Desondanks bleef onze ebitda met € 55 miljoen gelijk aan vorig jaar en nam het bedrijfsresultaat met € 2 miljoen toe tot € 6 miljoen. De nettowinst nam door gestegen rentelasten af tot een verlies van € 1 miljoen.
Lees berichtburgerme lanceert nieuw virtueel merk YAY FRY-DAY
Formulenieuws - burgerme heeft de lancering aangekondigd van een virtuele merk: YAY FRY-DAY. Het virtuele merk is gericht op gefrituurde kip biedt de franchisenemers de kans twee merken vanuit één keuken de exploiteren, waardoor er een breder publiek kan worden bereikt. De komst van het nieuwe merk wordt gemeld door de Nationale Franchise Gids.
Lees berichtCrowdAboutNow groeit 50% in eerste zes maanden
Financiering - Crowdfunding platform CrowdAboutNow, dat het kleinbedrijf financiert met behulp van hun klanten en fans, heeft in het eerste halfjaar van 2024 11 miljoen gefinancierd. Dit is een record voor het platform en een groei van 50% ten opzichte van vorig jaar. Dat meldt het financieringsplatform maandag in een bericht.
Lees berichtFeyenoord en Sligro verlengen samenwerking met 5 jaar
Samenwerking - Feyenoord Rotterdam N.V. en Sligro hebben het partnership met vijf jaar verlengd. De horecagroothandel is daarmee tot 1 juli 2029 als Official Food Partner aan de club verbonden. Ook blijft Sligro food- en non-foodproducten leveren aan De Kuip. Dat meldt Sligro Food Group.
Lees berichtUdo Delfgou nieuwe algemeen directeur KHN
Benoeming - Koninklijke Horeca Nederland (KHN) laat weten dat Udo Delfgou per 1 oktober aantreedt als de nieuwe algemeen directeur van de branchevereniging voor de horeca. Hij volgt in die functie Dirk Beljaarts op, die recent benoemd is in het huidige kabinet als minister van Economische Zaken. Delfgou heeft veel bestuurlijke ervaring.
Lees bericht