Sligro start tweede editie Young Talent Academy


Na een succesvolle eerste editie in schooljaar 2022-2023 krijgt de Sligro Young Talent Academy dit schooljaar een vervolg / Foto bij: Sligro

Opleiding - Na een succesvolle eerste editie in schooljaar 2022-2023 krijgt de Sligro Young Talent Academy dit schooljaar een vervolg. Dit initiatief van Sligro en De Rooi Pannen Tilburg Horeca biedt een inspirerende leerervaring aan maar liefst zestig studenten die een opleiding tot kok, gastheer of gastvrouw volgen. De zestig aanmeldingen is een verdubbeling van de dertig studenten die deelnamen aan de eerste editie.

De Sligro Young Talent Academy is een opleidingstraject van vijf dagen, verspreid over het schooljaar. Elke cursusdag vindt plaats in het ZiN Inspiratielab van Sligro, waarbij steeds een ander thema centraal staat. Studenten krijgen tijdens de opleiding de mogelijkheid om te leren en te ontdekken in de praktijk - naast de lessen die zij op school volgen en hun stage. Het programma van de Sligro Young Talent Academy biedt bovendien ruimte om in te spelen op actuele trends en ontwikkelingen, wat volgens Sligro in het reguliere onderwijs moeilijker te organiseren is.

In verschillende masterclasses - verzorgd door (horeca)experts, Sligro medewerkers én producenten - krijgen de studenten nieuwe inzichten en ideeën met betrekking tot hun (toekomstige) werkveld.

Bron: Sligro/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Uitdagende tijden blijven Sligro parten spelen

Groothandel - De omzet van de Groep over het eerste halfjaar 2024 bedroeg € 1.393 miljoen, een afname van 0,7% ten opzichte van het eerste halfjaar van 2023. Desondanks bleef onze ebitda met € 55 miljoen gelijk aan vorig jaar en nam het bedrijfsresultaat met € 2 miljoen toe tot € 6 miljoen. De nettowinst nam door gestegen rentelasten af tot een verlies van € 1 miljoen.

Lees bericht

burgerme lanceert nieuw virtueel merk YAY FRY-DAY

Formulenieuws - burgerme heeft de lancering aangekondigd van een virtuele merk: YAY FRY-DAY. Het virtuele merk is gericht op gefrituurde kip biedt de franchisenemers de kans twee merken vanuit één keuken de exploiteren, waardoor er een breder publiek kan worden bereikt. De komst van het nieuwe merk wordt gemeld door de Nationale Franchise Gids.

Lees bericht

CrowdAboutNow groeit 50% in eerste zes maanden

Financiering - Crowdfunding platform CrowdAboutNow, dat het kleinbedrijf financiert met behulp van hun klanten en fans, heeft in het eerste halfjaar van 2024 11 miljoen gefinancierd. Dit is een record voor het platform en een groei van 50% ten opzichte van vorig jaar. Dat meldt het financieringsplatform maandag in een bericht.

Lees bericht


Feyenoord en Sligro verlengen samenwerking met 5 jaar

Samenwerking - Feyenoord Rotterdam N.V. en Sligro hebben het partnership met vijf jaar verlengd. De horecagroothandel is daarmee tot 1 juli 2029 als Official Food Partner aan de club verbonden. Ook blijft Sligro food- en non-foodproducten leveren aan De Kuip. Dat meldt Sligro Food Group.

Lees bericht

Udo Delfgou nieuwe algemeen directeur KHN

Benoeming - Koninklijke Horeca Nederland (KHN) laat weten dat Udo Delfgou per 1 oktober aantreedt als de nieuwe algemeen directeur van de branchevereniging voor de horeca. Hij volgt in die functie Dirk Beljaarts op, die recent benoemd is in het huidige kabinet als minister van Economische Zaken. Delfgou heeft veel bestuurlijke ervaring.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid