Smullers en HMSHost winnaars Foodservice Marketing Award 2018


Bekendmaking – Smullers met de roze frietsaus en HMSHost met de F&B Gate delivery zijn de winnaars geworden van Foodservice Marketing Awards 2018. Smullers won de activatie prijs en HMSHost de innovatie award. Naast de Awards werden er ook nog een tweetal prijzen uitgereikt voor de runner-up in beide categorieën. De prijzen werden vanmiddag in het AFAS Circustheater in Scheveningen bekendgemaakt. De prestigieuze award, georganiseerd door FoodserviceXs, onderscheidt de meest aansprekende en succesvolle marketinginitiatieven in het buitenhuiskanaal. In de categorie ‘Innovatie’ waren er genomineerden: Fuze Tea van Coca-Cola European Partners, Cleaning Coach van Diversey Nederland en F&B Gate delivery van HMSHost International in samenwerking met Delivero achter de douane. Deze laatste werd uiteindelijk gekozen tot winnaar. Runner-up werd hier Diversey met de Cleaning Coach Ook in de categorie ‘Activatie’ waren er eerder drie nominaties: de merktransitie van Hollandia naar Debic van FrieslandCampina, Smullers roze fritessaus van NS Stations en Hellmann’s Hotspot van Unilever Food Solutions. Uiteindelijk vond de jury de inhaker van de roze fritesaus op onder andere Pride, Koningsdag en Bevrijdingsdag de meest bijzondere activatie. “Met de activatie neemt Smullers een positie in als een organisatie die open staat voor iedereen en dat ook uitdraagt binnen en buiten de organisatie.” aldus het juryrapport. FrieslandCampina met de Brand Switch van Hollandia naar Debic werd runner-up in deze categorie. Criteria De jury van de Foodservice Marketing Award 2018 bestaat uit voorzitter Désirée Struijk, Reinier Heijenberg, Raymond Slootweg en adviseur De inzendingen werden beoordeeld op vijf criteria: original thought, duurzaam concurrentie voordeel, onderscheidend vermogen, strategic fit en social impact. De Foodservice Marketing Award werd dit jaar voor de zesde keer uitgereikt. Bron: @FoodClicks Bekendmaking – Smullers met de roze frietsaus en HMSHost met de F&B Gate delivery zijn de winnaars geworden van Foodservice Marketing Awards 2018. Smullers won de activatie prijs en HMSHost de innovatie award. Naast de Awards werden er ook nog een tweetal prijzen uitgereikt voor de runner-up in beide categorieën. De prijzen werden vanmiddag in het AFAS Circustheater in Scheveningen bekendgemaakt. De prestigieuze award, georganiseerd door FoodserviceXs, onderscheidt de meest aansprekende en succesvolle marketinginitiatieven in het buitenhuiskanaal. In de categorie ‘Innovatie’ waren er genomineerden: Fuze Tea van Coca-Cola European Partners, Cleaning Coach van Diversey Nederland en F&B Gate delivery van HMSHost International in samenwerking met Delivero achter de douane. Deze laatste werd uiteindelijk gekozen tot winnaar. Runner-up werd hier Diversey met de Cleaning Coach Ook in de categorie ‘Activatie’ waren er eerder drie nominaties: de merktransitie van Hollandia naar Debic van FrieslandCampina, Smullers roze fritessaus van NS Stations en Hellmann’s Hotspot van Unilever Food Solutions. Uiteindelijk vond de jury de inhaker van de roze fritesaus op onder andere Pride, Koningsdag en Bevrijdingsdag de meest bijzondere activatie. “Met de activatie neemt Smullers een positie in als een organisatie die open staat voor iedereen en dat ook uitdraagt binnen en buiten de organisatie.” aldus het juryrapport. FrieslandCampina met de Brand Switch van Hollandia naar Debic werd runner-up in deze categorie. Criteria De jury van de Foodservice Marketing Award 2018 bestaat uit voorzitter Désirée Struijk, Reinier Heijenberg, Raymond Slootweg en adviseur De inzendingen werden beoordeeld op vijf criteria: original thought, duurzaam concurrentie voordeel, onderscheidend vermogen, strategic fit en social impact. De Foodservice Marketing Award werd dit jaar voor de zesde keer uitgereikt. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid