SPA introduceert vernieuwde SPA Touch
Introductie – Flessen van 100% gerecycled materiaal, als eerste binnen het SPA assortiment en een transparante look & feel, zodat de consument makkelijker het mineraalwater weet te vinden. Daarmee trapt Spadel voor het merk SPA Touch een grootschalige campagne af.
De niet-bruisende varianten SPA TOUCH hebben de rimpeling van water, terwijl de bruisende smaken bubbels op de flessen tonen, zo laat het bedrijf weten. Ook aan de dop is gemakkelijk te herkennen of het gaat om de bruisende variant van SPA Touch of dat het gaat om de niet bruisende. De bruisende variant heeft namelijk een rode dop en de andere een blauwe. Het label toont verder met veel kleur de smaak en de kruiden en vruchten van de natuurlijke aroma’s, die zijn toegevoegd. Centraal in het nieuwe ontwerp van de flessen is de druppel, hét symbool van het pure water van SPA.
Alles wat SPA te bieden heeft, dankt het aan de natuur. Daarom is het zo belangrijk dat SPA alles doet om duurzaam te ondernemen en de natuur te beschermen. Daarom zit SPA Touch voortaan in een 100% gerecycled (rPET), als eerste binnen het SPA assortiment. De basis van SPA Touch is het pure mineraalwater uit de SPA-bronnen in het hart van de Belgische Ardennen, gecombineerd met natuurlijke aroma’s uit verschillende vruchten en kruiden die het water nét iets smaak geven. De mineraalwaters bevatten uitsluitend ingrediënten van natuurlijke oorsprong, heeft geen suiker of andere toevoegingen en daarom geen calorieën.
Bron: Spadel/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Coca-Cola bottelarij Chaudfontaine bestaat 100 jaar
Jubileum – De bottelarij waar het mineraalwater van Chaudfontaine vandaan komt bestaat 100 jaar. De bottelarij in het gelijknamige Belgische stadje is sinds 20 jaar in handen van Coca-Cola.
Lees berichtNieuw platform voor hospitalitybranche Daily Trade Fair Venlo
Inspiratieplatform - Op 24 september 2023 opent Daily Trade Fair Venlo, een nieuw beursconcept waar professionals in de hospitality- en interieurbranche zich jaarrond kunnen laten inspireren en inkopen kunnen doen. Op 15.000 m2 pakken leveranciers uit met een eigen showroom rondom een showkeuken die ook als restaurant en eventruimte kan worden ingezet. Daarnaast zijn diverse ruimtes beschikbaar voor internationale evenementen, beurzen en congressen.
Lees berichtMoederbedrijf van SPA investeert €10 miljoen in start-ups
Startersfonds – Spadel, het moederbedrijf van mineraalwatermerk SPA, richt een risicokapitaalfonds op voor veelbelovende start-ups. Het bedrijf wil op die manier beginnende, innovatieve en duurzame bedrijven op weg helpen.
Lees berichtSpadel wil positieve impact en zet nog meer in op duurzaamheid
Duurzaam - Spadel, het moederbedrijf van mineraalwater Spa, zet nog een stap extra in haar duurzaamheidstrategie en voegt als eerste drankproducent in de Benelux de duurzaamheidsambitie toe aan het doel van de vennootschap. De ambitie sluit aan bij de nieuwe MVO-strategie voor 2025 waarin natuur, consument, lokaliteit en de maatschappij centraal staan.
Lees berichtSPA klimaatneutraal en zet volgende stap in recyclen
Frisdranken – SPA heeft sinds kort de mineraalwaters en frisdranken officieel klimaatneutraal. Het bedrijf ontving daarvoor het internationaal erkende CO2-neutraal label. Daarmee heeft SPA de doelstelling gerealiseerd die het bedrijf zichzelf in 2010 stelde, maar een nieuw uitdagend doel voor 2030 ligt inmiddels vast. Ook zet het bedrijf een volgende stap met recyclen.
Lees berichtSpa en GuestCam ontwikkelen ‘schredder’ voor plastic flesjes
Recycling – Spa heeft samen met het Belgische GuestCam een reclyclingmachine ontwikkeld die alle PET-flesjes kan verwerken tot herbruikbare snippers. De schreddermachine wordt momenteel getest op het hoofdkantoor in Brussel. Bedoeling is dat de verwerkingsmachine voor alle plastic flesjes straks wordt ingezet op verschillende out-of-homelocaties.
Lees bericht