Stadshart Amstelveen doopt Amstelveen om in AmstelFood


Borden Amstelveen waren beplakt met Amstelfood / Foto bij: Sven Verbruci

Horeca - Automobilisten en passanten keken vanochtend vreemd op toen ze op de welkomstborden zagen dat Amstelveen ineens AmstelFood heet. Het blijkt een ludieke actie van Stadshart Amstelveen te zijn die hiermee hun horecaondernemers in het zonnetje zet.

Stadshart Amstelveen wil met de actie de mensen die deze zomervakantie thuisblijven erop wijzen dat ze ook een culinaire wereldreis kunnen langs de horecabedrijven in het stadshart. Hiervoor is zelfs een ‘Everyday Delicious Foodtours’ samengesteld. Zo ‘reis’ je van Japan tot Vietnam, van Indonesië tot Amerika en van Italië tot Nederland. “Wij vinden het super dat Stadshart Amstelveen ons op deze ludieke manier in het zonnetje zet”, aldus Barbara van Son van Sushi Time. “Ik heb begrepen dat er op de site en in het winkelcentrum diverse suggesties voor ‘Foodtours’ worden gegeven langs de horecaondernemers en dat stellen wij zeer op prijs. Grappig om te zien dat hiervoor zelfs de plaatsnaam tijdelijk is aangepast.”

Culinaire reizen

De culinaire wereldreis gaat onder andere door Azië waarbij men langs Tokyo Ramen, Sushi Time, Izakaya Tanuki, Yoyo Tea en Saigon Caphé komt. Vervolgens waant men zich in Amerika bij Bar Dixie, Starbucks, Dunkin’ Donuts en McDonald’s. Er is ook een tour door de Mediterranée, waarbij men langs DAY foodbar, Oil & Vinegar, Patagonias gelato, en Strada (opent binnenkort) kan gaan. Een Hollandse tour mag natuurlijk niet ontbreken en gaat onder andere langs Zorgeloos, BLVD café, Anne&Max, Stadscafé de Pannenkoek en Dutch Homemade, Koning de Visspecialist, Hergo en FEBO.

Stadshart Amstelveen

Stadshart Amstelveen is een overdekte winkelcentrum dat onderdak biedt aan meer dan 140 winkels en restaurants, zoals de Bijenkorf, ZARA, Dille & Kamille, Intimissimi, Calzedonia, Massimo Dutti, Nespresso, NA-KD en Anne&Max. Jaarlijks trekt het winkelcentrum 10 miljoen bezoekers.

Bron: Stadshart Amstelveen/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Anne&Max, Strada en Coco & Sebas in Stadshart Amstelveen

Winkelcentrum - Stadshart Amstelveen breidt haar winkelaanbod uit met Anne&Max, Strada en Coco & Sebas. Het winkelcentrum wil met de horeca uitbreiding nog beter inspelen op de wensen van de bezoekers. Onderzoek wees uit dat er behoefte was aan een verdere uitbreiding van eet- en drinkgelegenheden.

Lees bericht


Megawachtrij voor jaar lang gratis Dunkin’ Donuts

Formulenieuws – De opening van Dunkin’ Donuts in het Stadshart van Amstelveen bracht zoveel mensen op de been, dat er al om 7.00 uur een megalange wachtrij stond. Ter gelegenheid van de opening kregen de eerste 100 klanten een jaar lang gratis donuts. Deze aanbieding leidde eerder al op Hoog Catharijne tot rijen wachtenden en had nu ook in Amstelveen een ellenlange rij...

Lees bericht

Dunkin’ Donuts opent in Stadshart Amstelveen

Formulenieuws - Dunkin’ Donuts, een van ’s werelds grootste ‘coffee and baked goods’ merken,  opent dit najaar haar dertiende vestiging van Nederland in Amstelveen. De opening van de locatie aan het Binnenhof van winkelcentrum Stadshart Amstelveen staat gepland op 10 oktober. Deze winkel zal het wereldwijde, in 2018 gelanceerde, nieuwe design van Dunkin’ Donuts krijgen, laat Nabil Besali, master franchisenemer van de...

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid