Steeds meer foodpartijen steunen Wereldland Nederland


Actie – Het initiatief Wereldland Nederland wordt door steeds meer bedrijven uit de levensmiddelensector gesteund. Naast partijen als Albert Heijn, Coca Cola hebben ook de bedrijven Albron en recent groothandel Makro zich aangesloten. De actie is een initiatief van een aantal mensen en bedrijven die inwoners van Nederland weer wat positiever over zichzelf wil laten denken. De groep heeft daarvoor de stichting Wereldland Nederland opgericht.  Ralf Wisbrun, managing partner JWT Amsterdam, lichtte het initiatief onlangs toe bij het tv-programma Paul & Witteman. Meer dan de helft van de Nederlanders is ontevreden over ons land. Nederlanders beoordelen de persoonlijke situatie erg goed, maar het maatschappelijke, economische en politieke klimaat geven ze een dikke onvoldoende. De stichting, die bestaat uit een groot aantal toonaangevende bedrijven, vindt het tijd voor wat meer optimisme omdat het helemaal niet zo slecht gaat. De Beste Verkoper van Nederland Nederland is een handelsnatie en verkopen zit in het bloed. Om die reden is onlangs de actie de zoektocht naar ‘De Beste Verkoper van Nederland’ gestart door de stichting. Op de website krijgt iedereen 1 minuut de tijd om Nederland te verkopen aan de rest van alle Nederlanders. Wat vinden Nederlanders zo mooi, goed of bijzonder aan hun eigen land? De verkoopverhalen worden door een vakkundige jury beoordeeld waarbij halverwege juni bekend wordt gemaakt wie ‘De Beste Verkoper van Nederland’ is. Bron: FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid