Strandpaviljoenondernemers verwend met pizza bij opbouw
_432_768_90.jpg)
Strandpaviljoens - De strandpaviljoens zijn volop bezig met de start van het nieuwe seizoen. De tijdelijke locaties worden weer opgebouwd en de jaarrond paviljoens worden klaargemaakt voor het buitenseizoen. Dr. Oetker Professional speelde hierop in om een aantal van hen langs de Nederlandse kust te verrassen met warme pizza’s.
Voordat het strandseizoen van start gaat in april moet er heel wat werk worden verzet. Het begint met de grondverzetbedrijven die het strand weer moeten aanvullen en egaliseren wat tijdens de winterse stormen aan zand is weggeslagen. Ook de funderingsplaten moeten worden neergelegd voordat de strandpaviljoens kunnen worden opgebouwd. Dr. Oetker Professional heeft voor de strandpaviljoens het merk Pizza Perfettissima en rijdt in de maanden februari en maart met een foodtruck rond om het merk en de producten op verschillende plaatsen langs de kust onder de aandacht te brengen.
4 minuten
Het pizzamerk is exclusief voor de professionele horecamarkt en biedt een compleet concept waarmee horecabedrijven eenvoudig pizza’s kunnen toevoegen aan de menukaart, van vegan en vegetarische basis, tot volledig getopte clean label pizza’s, van oven tot service; aan alles is gedacht. De pizza’s hebben een bereidingstijd van vier minuten vanuit de diepvries, afhankelijk van het soort oven. Het totaalconcept van Pizza Perfettissima is niet alleen geschikt voor strandpaviljoens, maar ook voor horecabedrijven met een kleine keuken of tankstations die op een eenvoudige manier een warm alternatief willen bieden voor hun gasten.
Bron: Dr. Oetker/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
‘Horeca digitaliseert, maar laat ook kansen liggen’
Horeca –Vier op de vijf horecaondernemers in Nederland maakt gebruik van een online reserveringssysteem. Hierdoor ervaart meer dan een derde (35%) minder fouten in reserveringen. Toch benut een grote groep ondernemers nog niet alle voordelen van deze systemen. Denk aan het automatiseren van communicatie, het minimaliseren van wachttijden of het personaliseren van de bediening.
Lees berichtJitha’s Deli start met bezorgen in Emmeloord
Tankstation – Jitha’s Deli, het horecaconcept van Jitha van Staveren, gaat starten met het bezorgen van gerechten vanuit de vestiging in Emmeloord. Dat heeft het bedrijf in Emmeloord bekend gemaakt.
Lees berichtPeter van Mourik (Maxxam) ziet nog veel verborgen ketenkosten
Interview - Anderhalf jaar zit Peter van Mourik nu bij de grootste inkooporganisatie binnen foodservice. Het eerste half jaar nog samen met de inmiddels vertrokken directeur Peter de Ries en de laatste maanden samen met zijn nieuwe Maxxam-team. Een organisatie die vaak wordt bekritiseerd door fabrikanten. En dat vindt Van Mourik onterecht.
Lees berichtPapa John’s wil meer aandacht voor vers en kwaliteit
Formulenieuws - Papa John’s Nederland ondergaat onder een nieuwe eigenaar een strategische rebranding en richt de focus op kwaliteit en versheid. Als onderdeel van deze koerswijziging opent de pizzaketen ook een nieuwe deegfabriek onder de rook van Amsterdam.
Lees berichtCircle K wil voor de zomer 50 stores ombouwen
Formulenieuws – Circle K wil voor de zomer van 2025 zo’n 50 winkels hebben omgebouwd. Het bedrijf ziet het zelf als een enorme uitdaging, maar verwacht dat het met het eigen team gaat lukken.
Lees berichtEerste Nederlandse Hans im Glück opent met ludieke ruilactie
Actie – Nieuwe burger- en cocktailbar Hans im Glück viert komst naar Nederland met ‘Tweedehans’-actie voor de Voedselbank. In de week van de opening zijn gasten welkom om houdbare etenswaren mee te nemen en dit ter plekke te ruilen voor iets van de menukaart. Alle ingebrachte items gaan naar de Voedselbank.
Lees bericht