Subway kiest voor 'verantwoorde' frisdrankpartners


Partnerships - Subway en frisdrankfabrikanten Vrumona en Unilever hebben overeenstemming bereikt over een partnership voor de komende zeven jaar. Vanaf 1 maart 2016 zijn in alle Subway-vestigingen door heel Nederland de producten, zoals Pepsi Max, 7up Free, Lipton Ice Tea Green, Sourcy, Crystal Clear, Holy Soda, Sourcy Vitaminwater en Rivella te krijgen. De samenwerking past bij de overtuiging van de drie bedrijven om consumenten verantwoorde frisdrankkeuzes te willen bieden.  Joost Labadie, Area Development Manager voor Nederland en de Nordics bij Subway International: “Bij Subway staat keuze centraal, dit zie je terug in ons hele menu. Consumenten kunnen zelf invloed uitoefenen op de voedingswaarden die zij binnenkrijgen door verse groenten aan hun Sub toe te voegen of bijvoorbeeld te kiezen uit onze low-fat producten. We vinden het enorm belangrijk dat we onze klanten ook ruime keuze kunnen bieden als het gaat om verantwoorde dranken. Het is prettig om dan met echte voorlopers als Vrumona en Unilever te werken die een breed assortiment aan dergelijke frisdranken hebben. Met de overstap naar het frisdrankassortiment van Vrumona en Unilever realiseren we een enorme verlaging in het aantal calorieën en suikers en bieden we onze gasten een uitgebreide keuze aan frisdranken." Lieke Westendorp, Directeur Out of Home & Export Vrumona: “Iedereen kent het wel. Je bent onderweg en je wilt wat eten of drinken. Het frisdrank aanbod is echter niet altijd gezond, terwijl je dat misschien juist wel wilt. Met deze samenwerking brengen we daar nu verandering in bij alle SUBWAY® locaties. Vrumona zet continu innovaties in de markt die inspelen op de behoefte van de consument naar een verantwoorde keuze in frisdrank. Denk bijvoorbeeld aan Sourcy met framboos. In Unilever hebben we de perfecte partner gevonden met de verantwoorde alternatieven als Lipton Ice Tea Green. We zijn trots op deze unieke samenwerking waarmee we de SUBWAY® bezoekers optimaal in hun wensen kunnen voorzien.” Gijs van Schoot, Directeur Out of Home Unilever vult aan: “Met Lipton Ice Tea hebben we een frisdrank die zeer goed gecombineerd kan worden met de gerechten van SUBWAY® en daarnaast ook nog eens voldoet aan de toenemende wens vanuit de consument aan koolzuurvrije frisdranken met weinig calorieën. Het is fantastisch dat een grote speler als SUBWAY® nu ook voor Lipton Ice Tea gekozen heeft. Wij zien deze samenwerking als een enorme kans om samen met SUBWAY® de frisdrank categorie duurzaam in calorieën te verlagen.” Subway is volgens eigen zeggen één van de snelst groeiende franchiseformules van Nederland en Europa. Op dit moment telt Subway 175 locaties in Nederland. Het bedrijf heeft zich tot doel gesteld de aankomende jaren tot 40 nieuwe locaties per jaar te openen in Nederland. Vanaf maart dit jaar zijn de frisse dranken van Vrumona en Unilever bij Subway te koop. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid