Succesvolle pop-up Ben & Jerry's Chunky Experience


Het tweede weekend kwamen er 1200 mensen naar de Ben & Jerry pop-up in Hofbogen in Rotterdam

Pop-up – De twee weekenden dat de Ben & Jerry’s Chunky Experience was geopend, hebben het gewenste resultaat gegeven: menig ijsliefhebber wist de weg te vinden naar de tijdelijke locatie in de Hofbogen in Rotterdam om de wereld van chunks en swirls te proberen. Het tweede weekend zelfs 1200 mensen.

Tijdens de Experience werden alle zintuigen geprikkeld. Denk aan een 360 photobooth, Ben & Jerry's twist op het trending ‘Sip & Paint’ en met als kers op de taart een one-of-a-kind immersieve audiovisuele ervaring. En veel gratis ijs. Lieve Dings, Brand Manager bij Ben & Jerry’s, is blij met de enthousiaste reacties op de pop-up: ‘Ons doel is om fans en onze doelgroep eraan te herinneren dat Ben & Jerry’s meer is dan alleen een ijsmerk. Het idee om chunks, swirls & fun naar onze fans te brengen in een digitale én fysieke wereld, is samengekomen in deze unieke immersive experience’

Sundae sensatie

Eerder dit jaar heeft Ben & Jerry’s drie nieuwe Sundae-smaken gelanceerd. De nieuwe getopte ijsjes - waarvan één helemaal vegan - zijn geïnspireerd op de iconische Amerikaanse sundae-ijsjes. De nieuwe Sundaes zijn fairtrade en worden gemaakt in de ijsfabriek in Hellendoorn met natuurlijke ingrediënten. Bij de pop-uplocatie waren ook de brownies van de sociale bakkerij Greyston verkrijgbaar.

Bron: Unilever/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws




Mark Hanemaaijer verruilt Unilever voor Europastry

Persoonlijk - Mark Hanemaaijer verruilt Unilever na 12 jaar om aan de slag te gaan bij Europastry als directeur Sales & Marketing Central Europe. Hanemaaijer werkte de afgelopen vijf jaar als directeur Out-of-Home. Daarvoor werkte Hanemaaijer voor de retail binnen Unilever, zo was hij onder meer verantwoordelijk voor de introductie van het Unilever-assortiment bij Aldi en Lidl.

Lees bericht

Unilever en ID&T gaan samenwerken op 30 evenementen

Samenwerking - Unilever en eventorganisator ID&T Group gaan de komende drie jaar samenwerken op meer dan 30 evenementen binnen het portfolio van ID&T. Op verschillende festivals, waaronder Mysteryland, Defqon.1 Weekend Festival en alle shows van Awakenings, zullen verschillende Unilever-merken, zoals Lipton Ice Tea, te zien zijn.

Lees bericht






© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid