Succesvolle pop-up Ben & Jerry's Chunky Experience
![](/images/made/uploads/Ben___Jerry_schunkyexperience2023-info@kirstenvansanten.nl-102_1080_720_90.jpg)
Pop-up – De twee weekenden dat de Ben & Jerry’s Chunky Experience was geopend, hebben het gewenste resultaat gegeven: menig ijsliefhebber wist de weg te vinden naar de tijdelijke locatie in de Hofbogen in Rotterdam om de wereld van chunks en swirls te proberen. Het tweede weekend zelfs 1200 mensen.
Tijdens de Experience werden alle zintuigen geprikkeld. Denk aan een 360 photobooth, Ben & Jerry's twist op het trending ‘Sip & Paint’ en met als kers op de taart een one-of-a-kind immersieve audiovisuele ervaring. En veel gratis ijs. Lieve Dings, Brand Manager bij Ben & Jerry’s, is blij met de enthousiaste reacties op de pop-up: ‘Ons doel is om fans en onze doelgroep eraan te herinneren dat Ben & Jerry’s meer is dan alleen een ijsmerk. Het idee om chunks, swirls & fun naar onze fans te brengen in een digitale én fysieke wereld, is samengekomen in deze unieke immersive experience’
Sundae sensatie
Eerder dit jaar heeft Ben & Jerry’s drie nieuwe Sundae-smaken gelanceerd. De nieuwe getopte ijsjes - waarvan één helemaal vegan - zijn geïnspireerd op de iconische Amerikaanse sundae-ijsjes. De nieuwe Sundaes zijn fairtrade en worden gemaakt in de ijsfabriek in Hellendoorn met natuurlijke ingrediënten. Bij de pop-uplocatie waren ook de brownies van de sociale bakkerij Greyston verkrijgbaar.
Bron: Unilever/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Jasper Spaargaren nieuwe CMO bij The Flower Farm
Benoeming - Jasper Spaargaren is benoemd tot CMO van het merk The Flower Farm. Spaargaren is afkomstig van onder andere Unilever en Vrumona, maar werkte hiervoor als horecaondernemer bij het vernieuwende restaurantconcept The Shift in Den Bosch.
Lees berichtUnilever, Jumbo, Agrifirm en Ardo starten ‘Het Wortel Collectief’
Samenwerking – Omdat je samen in regeneratieve landbouw meer kunt bereiken dan alleen zijn Unilever, Jumbo, Agrifirm en Ardo Unilever, Jumbo, Agrifirm en Ardo ‘Het Wortel Collectief’ gestart. De naam verwijst naar het eerste product dat in het kader van het gezamenlijk regeneratieve project wordt ingezet, de wortel.
Lees berichtMark Hanemaaijer verruilt Unilever voor Europastry
Persoonlijk - Mark Hanemaaijer verruilt Unilever na 12 jaar om aan de slag te gaan bij Europastry als directeur Sales & Marketing Central Europe. Hanemaaijer werkte de afgelopen vijf jaar als directeur Out-of-Home. Daarvoor werkte Hanemaaijer voor de retail binnen Unilever, zo was hij onder meer verantwoordelijk voor de introductie van het Unilever-assortiment bij Aldi en Lidl.
Lees berichtUnilever en ID&T gaan samenwerken op 30 evenementen
Samenwerking - Unilever en eventorganisator ID&T Group gaan de komende drie jaar samenwerken op meer dan 30 evenementen binnen het portfolio van ID&T. Op verschillende festivals, waaronder Mysteryland, Defqon.1 Weekend Festival en alle shows van Awakenings, zullen verschillende Unilever-merken, zoals Lipton Ice Tea, te zien zijn.
Lees berichtRotterdam The Hague Airport opent Starbucks Kiosk
Luchthaven – Afgelopen week heeft Avolta (voorheen HMSHost) een nieuwe Starbucks geopend op luchthaven Rotterdam The Hague Airport. De locatie is gevestigd aan airside en was voorheen een zogenaamde pop-uplocatie.
Lees berichtUnilever zet merken Magnum en Ben & Jerry’s in de etalage
IJsdivisie - Unilever wil de ijsjesafdeling, waar de merken Magnum en Ben & Jerry's onder vallen, van de hand doen. Het levensmiddelenbedrijf is van mening dat de ijsdivisie met een andere eigenaar beter in staat is om te groeien.
Lees bericht