TheFork lanceert eerste podcastreeks: FoodForkast


Joyce Teune en Jimé Hoen in gesprek met Juliën en Erik van Loo

Podcast - Reserveringssite TheFork lanceert vandaag haar eerste podcastreeks: FoodForkast. The Fork is met de podcast gestart om in deze uitdagende tijd zowel gasten als restaurateurs te inspireren met actuele onderwerpen uit de restaurantindustrie en een blik te werpen op toekomstige ontwikkelingen.

In de eerste drie afleveringen zijn topchefs Erik van Loo en zijn zoon Juliën van Loo van restaurant Parkheuvel te gast.Samen met marketingexpert Jimé Hoen en directeur TheFork Nederland, Joyce Teune, bespreken zij het onderwerp gastbeleving.

FoodForkast

TheFork met de podcast kennis uitwisselen tussen restaurants, experts en gasten. In de eerste aflevering geeft onder andere sterrenchef Erik van Loo zijn visie op gastbeleving en deelt hij tips & tricks. Van Loo: “We hebben tijdens de lockdown een nieuwe vorm van gastbeleving gevonden, bijvoorbeeld door take-out concept aan te bieden met Churros en goede wijn voor een betaalbare prijs, naar een idee van mijn zoon Juliën. Met dit concept geniet je op hetzelfde niveau als wanneer je bij Parkheuvel zou eten, maar we maken het iets toegankelijker. Op deze manier spreken we tijdens Covid-19 op een nieuwe manier ook een andere doelgroep aan."

De eerste FoodForkast podcast zal in een serie van drie afleveringen, drie weken achtereenvolgens te beluisteren zijn. De tweede aflevering verschijnt op 29 maart en het derde deel verschijnt op 5 april. De volgende FoodForkast-serie heeft ‘duurzaamheid’ als onderwerp en verschijnt volgende maand.

TheFork, een Tripadvisor-merk, is Europa's toonaangevende online restaurantreserveringsplatform, met wereldwijd een netwerk van  80.000 restaurants en 29 miljoen maandelijkse bezoekers.

Bron: The Fork/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Foodservicesector laat stevige groei zien

Analyse – De groei in foodservice zit er stevig in. Over periode 6 en 7, week 21 t/m 28, (23 mei t/m 17 juli 2022) laat de foodservicemonitor een stijging zien van respectievelijk 31% en 16,6%. Het betreft de groei in de toelevering van eten en drinken in Foodservice ten opzichte van vorig jaar. In vergelijking met dezelfde periode vorig jaar staat het groeicijfer van periode 7 op een...

Lees bericht

Inzet diepvries is alternatief voor horeca bij voedselverspilling

Onderzoek – Horeca kan meer gebruik maken van diepvriesproducten in de keuken als duidelijk is dat voedselverspilling daarmee voorkomen kan worden. Met name jongeren hebben minder moeite met het feit dat horecabedrijven meer gebruik maken van diepvriesproducten als zij weten dat daarmee verspilling van voedsel wordt tegengegaan. Dit blijkt uit onderzoek van diepvriesfabrikant Iglo waarvoor @FoodClicks specifieke horecavragen heeft laten meelopen.

Lees bericht



KHN en Curaçao Restaurant Association gaan samenwerken

Samenwerking - Koninklijke Horeca Nederland (KHN) en de Curaçao Restaurant Association (CRA) zijn een samenwerking aangegaan, waarbij Curaçao een nieuwe KHN-afdeling wordt. Dit betekent dat horecaondernemers op Curaçao binnenkort kunnen profiteren van de diensten van het KHN-lidmaatschap.

Lees bericht

Sligro ziet omzet en resultaat verder herstellen

Groothandel - De omzet van de Sligro Food Groep over het eerste halfjaar 2022 bedroeg €1.129 miljoen, een toename van 43,3% ten opzichte van dezelfde periode in 2021. In Q2 wist de groep een groei te realiseren van 43,7%. De nettowinst over het eerste halfjaar kwam uit op €23 miljoen.

Lees bericht



© 2022 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid