TheFork lanceert eerste podcastreeks: FoodForkast
![](/images/made/uploads/the_Fork_Podcast_12-03-2021-0121_Van_Loo_1080_720_90.jpg)
Podcast - Reserveringssite TheFork lanceert vandaag haar eerste podcastreeks: FoodForkast. The Fork is met de podcast gestart om in deze uitdagende tijd zowel gasten als restaurateurs te inspireren met actuele onderwerpen uit de restaurantindustrie en een blik te werpen op toekomstige ontwikkelingen.
In de eerste drie afleveringen zijn topchefs Erik van Loo en zijn zoon Juliën van Loo van restaurant Parkheuvel te gast.Samen met marketingexpert Jimé Hoen en directeur TheFork Nederland, Joyce Teune, bespreken zij het onderwerp gastbeleving.
FoodForkast
TheFork met de podcast kennis uitwisselen tussen restaurants, experts en gasten. In de eerste aflevering geeft onder andere sterrenchef Erik van Loo zijn visie op gastbeleving en deelt hij tips & tricks. Van Loo: “We hebben tijdens de lockdown een nieuwe vorm van gastbeleving gevonden, bijvoorbeeld door take-out concept aan te bieden met Churros en goede wijn voor een betaalbare prijs, naar een idee van mijn zoon Juliën. Met dit concept geniet je op hetzelfde niveau als wanneer je bij Parkheuvel zou eten, maar we maken het iets toegankelijker. Op deze manier spreken we tijdens Covid-19 op een nieuwe manier ook een andere doelgroep aan."
De eerste FoodForkast podcast zal in een serie van drie afleveringen, drie weken achtereenvolgens te beluisteren zijn. De tweede aflevering verschijnt op 29 maart en het derde deel verschijnt op 5 april. De volgende FoodForkast-serie heeft ‘duurzaamheid’ als onderwerp en verschijnt volgende maand.
TheFork, een Tripadvisor-merk, is Europa's toonaangevende online restaurantreserveringsplatform, met wereldwijd een netwerk van 80.000 restaurants en 29 miljoen maandelijkse bezoekers.
Bron: The Fork/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
burgerme lanceert nieuw virtueel merk YAY FRY-DAY
Formulenieuws - burgerme heeft de lancering aangekondigd van een virtuele merk: YAY FRY-DAY. Het virtuele merk is gericht op gefrituurde kip biedt de franchisenemers de kans twee merken vanuit één keuken de exploiteren, waardoor er een breder publiek kan worden bereikt. De komst van het nieuwe merk wordt gemeld door de Nationale Franchise Gids.
Lees berichtCrowdAboutNow groeit 50% in eerste zes maanden
Financiering - Crowdfunding platform CrowdAboutNow, dat het kleinbedrijf financiert met behulp van hun klanten en fans, heeft in het eerste halfjaar van 2024 11 miljoen gefinancierd. Dit is een record voor het platform en een groei van 50% ten opzichte van vorig jaar. Dat meldt het financieringsplatform maandag in een bericht.
Lees berichtUdo Delfgou nieuwe algemeen directeur KHN
Benoeming - Koninklijke Horeca Nederland (KHN) laat weten dat Udo Delfgou per 1 oktober aantreedt als de nieuwe algemeen directeur van de branchevereniging voor de horeca. Hij volgt in die functie Dirk Beljaarts op, die recent benoemd is in het huidige kabinet als minister van Economische Zaken. Delfgou heeft veel bestuurlijke ervaring.
Lees berichtGrote prijsverschillen in een ‘diner voor 2’ binnen Europa
Analyse – Wat kost een avondje uit eten gaan in Europa? Ferrygogo zocht het uit en kwam tot de ontdekking dat Portugal, Spanje en Griekenland in Europa voordelig zijn. Voor een driegangendiner voor twee personen ben je in Zwitserland en Denemarken het meest kwijt.
Lees berichtDe Eetgemak Groep en TotaalVERS bundelen krachten
Samenwerking – Maaltijdenproducent De Eetgemak Groep en TotaalVERS, gespecialiseerd in het leveren van een totaalpakket aan eten en drinken, bundelen hun krachten. Doel van de samenwerking is de dienstverlening naar afnemers verder verbeteren.
Lees berichtInstock redt in 10 jaar tijd 3 miljoen kilo voedsel
Voedselverspilling - Instock viert dit jaar het tienjarig bestaan. Sinds de oprichting in 2014 heeft Instock zich niet alleen ontwikkeld van een restaurantconcept tot een duurzame horeca groothandel (InstockMarket), maar heeft ook een indrukwekkende 3 miljoen kilo voedsel gered van verspilling.
Lees bericht