TheFork lanceert eerste podcastreeks: FoodForkast


Joyce Teune en Jimé Hoen in gesprek met Juliën en Erik van Loo

Podcast - Reserveringssite TheFork lanceert vandaag haar eerste podcastreeks: FoodForkast. The Fork is met de podcast gestart om in deze uitdagende tijd zowel gasten als restaurateurs te inspireren met actuele onderwerpen uit de restaurantindustrie en een blik te werpen op toekomstige ontwikkelingen.

In de eerste drie afleveringen zijn topchefs Erik van Loo en zijn zoon Juliën van Loo van restaurant Parkheuvel te gast.Samen met marketingexpert Jimé Hoen en directeur TheFork Nederland, Joyce Teune, bespreken zij het onderwerp gastbeleving.

FoodForkast

TheFork met de podcast kennis uitwisselen tussen restaurants, experts en gasten. In de eerste aflevering geeft onder andere sterrenchef Erik van Loo zijn visie op gastbeleving en deelt hij tips & tricks. Van Loo: “We hebben tijdens de lockdown een nieuwe vorm van gastbeleving gevonden, bijvoorbeeld door take-out concept aan te bieden met Churros en goede wijn voor een betaalbare prijs, naar een idee van mijn zoon Juliën. Met dit concept geniet je op hetzelfde niveau als wanneer je bij Parkheuvel zou eten, maar we maken het iets toegankelijker. Op deze manier spreken we tijdens Covid-19 op een nieuwe manier ook een andere doelgroep aan."

De eerste FoodForkast podcast zal in een serie van drie afleveringen, drie weken achtereenvolgens te beluisteren zijn. De tweede aflevering verschijnt op 29 maart en het derde deel verschijnt op 5 april. De volgende FoodForkast-serie heeft ‘duurzaamheid’ als onderwerp en verschijnt volgende maand.

TheFork, een Tripadvisor-merk, is Europa's toonaangevende online restaurantreserveringsplatform, met wereldwijd een netwerk van  80.000 restaurants en 29 miljoen maandelijkse bezoekers.

Bron: The Fork/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Omzet horeca nagenoeg gelijk in vierde kwartaal

Analyse - In 2023 heeft de horeca 13,2 procent meer omgezet dan in 2022. Ook in het vierde kwartaal steeg de omzet, zij het licht met 0,1 procent ten opzichte van het derde kwartaal. Het volume (de voor prijsveranderingen gecorrigeerde omzet) daalde in het laatste kwartaal van 2023 wel met 0,6 procent, zo meldt het CBS.

Lees bericht


Minder bestellingen, maar beter resultaat bij Just Eat Takeaway

Bezorgdienst - Minder bestellingen, maar toch een beter resultaat. Dat is de kern van de jaarcijfers van moederbedrijf Just Eat Takeaway van het Nederlandse Thuisbezorgd. Het betere resultaat werd vooral geboekt omdat ondernemers meer betaalden aan de maaltijdenbezorgdienst. Het bedrijf wist te melden dat het operationeel resultaat in 2023 naar 324 miljoen euro steeg.

Lees bericht


Oud-bestuurders Booking.com en Ahold aan boord bij Amigos

Platform - Social platform Amigos heeft drie voormalige directeuren van Booking.com, Hyves en Ahold als investeerders aangetrokken, plus een bestuurslid KHN Amsterdam. De Amigos app heeft ruim 800.000 gebruikers, maar wil verder groeien. Ook internationaal. De nieuw aangetrokken investeerders gaan daarbij helpen.

Lees bericht


BOER&NLekker en platform Lokalist bundelen krachten

Samenwerken - Het korte ketenconcept BOER&NLekker, een initiatief van boerencoöperatie Agrifirm, en bestel- en transportplatform voor lokaal eten Lokalist bundelen hun krachten, met een nieuwe focus op de zakelijke markt. Beide partijen willen met de samenwerking een ‘one-stop shop’ inrichten voor retail, catering en horeca voor directe inkoop bij lokale duurzame boeren.

Lees bericht

De winnaars van de Gault&Millau Awards 2024

Verkiezing – Maandagmiddag werd in het Utrechtse Tivoli Vredenburg de winnaars bekend gemaakt van de Gault & Millau Awards 2024. Onder het toeziend oog van de top van de Nederlandse restaurantwereld werden zij op het podium bekroond, in 18 categorieën als ‘Chef van het Jaar’, ‘Jonge Chef van het Jaar’ en ‘Gastheer van het Jaar’. Na afloop van de bijeenkomst werd de nieuwe...

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid