TheFork lanceert eerste podcastreeks: FoodForkast
Podcast - Reserveringssite TheFork lanceert vandaag haar eerste podcastreeks: FoodForkast. The Fork is met de podcast gestart om in deze uitdagende tijd zowel gasten als restaurateurs te inspireren met actuele onderwerpen uit de restaurantindustrie en een blik te werpen op toekomstige ontwikkelingen.
In de eerste drie afleveringen zijn topchefs Erik van Loo en zijn zoon Juliën van Loo van restaurant Parkheuvel te gast.Samen met marketingexpert Jimé Hoen en directeur TheFork Nederland, Joyce Teune, bespreken zij het onderwerp gastbeleving.
FoodForkast
TheFork met de podcast kennis uitwisselen tussen restaurants, experts en gasten. In de eerste aflevering geeft onder andere sterrenchef Erik van Loo zijn visie op gastbeleving en deelt hij tips & tricks. Van Loo: “We hebben tijdens de lockdown een nieuwe vorm van gastbeleving gevonden, bijvoorbeeld door take-out concept aan te bieden met Churros en goede wijn voor een betaalbare prijs, naar een idee van mijn zoon Juliën. Met dit concept geniet je op hetzelfde niveau als wanneer je bij Parkheuvel zou eten, maar we maken het iets toegankelijker. Op deze manier spreken we tijdens Covid-19 op een nieuwe manier ook een andere doelgroep aan."
De eerste FoodForkast podcast zal in een serie van drie afleveringen, drie weken achtereenvolgens te beluisteren zijn. De tweede aflevering verschijnt op 29 maart en het derde deel verschijnt op 5 april. De volgende FoodForkast-serie heeft ‘duurzaamheid’ als onderwerp en verschijnt volgende maand.
TheFork, een Tripadvisor-merk, is Europa's toonaangevende online restaurantreserveringsplatform, met wereldwijd een netwerk van 80.000 restaurants en 29 miljoen maandelijkse bezoekers.
Bron: The Fork/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Schiphol opent met Avolta nieuw horecaconcept Salon
Luchthaven – Schiphol heeft in samenwerking met travel retailer Avolta (voorheen HMSHost) twee nieuwe horecaconcepten geopend in Lounge 1 op de luchthaven. Salon, geïnspireerd door de grachten en terrassen van Amsterdam, bestaat uit een Grand Café en Deli.
Lees berichtCompass Group nieuwe horecapartner WEC
Catering - Compass Group Nederland en het WEC (Werelderfgoedcentrum Waddenzee) gaan een samenwerking aan. Als de nieuwe horecapartner van het WEC zal Compass Group Nederland een bijzonder horecaconcept ontwikkelen dat de schoonheid en het belang van het Waddengebied weerspiegelt.
Lees berichtBiertje in Europees restaurant het duurst in Noorwegen
Prijsvergelijking – Van alle Europese steden is de gemiddelde prijs van een biertje in Noorwegen het duurst. Portugal is het goedkoopst, maar voor wie echt voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten voor zijn biertje in een restaurant moet naar Noord-Macedonië.
Lees berichtFastned opent eerste Belgische shop bij snellaadstation
Buitenland - Fastned, het Europese snellaadbedrijf, heeft vandaag zijn allereerste shop en restaurant geopend. De opening van de shop is een volgende stap in Fastneds ontwikkeling, die het elektrische laden nog aangenamer moet maken. De shop ligt aan de E19 tussen Antwerpen en Breda ter hoogte van Brecht.
Lees berichtCIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf
Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit. Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.
Lees berichtFoodsector bewust van invloed Gen-Z maar actie blijft uit
Onderzoek – In de foodsector is meer dan de helft (63%) zich ervan bewust dat Gen-Z andere behoeftes en wensen heeft op het gebied van buitenshuis eten. Toch past niet iedereen zich direct aan op de opkomst van met name Gen-Z. Dit blijkt uit onderzoek van de GROUP7 Professional Community onder respondenten uit Nederland (443), uit de segmenten Horeca, Fastservice en Catering, dat...
Lees bericht