TheFork wil meer verbinden en komt met nieuw logo
Reserveringsplatform – Restaurantreserveringsplatform TheFork, actief in Europa en Australië, wil de impact en de verbinding tussen restaurants en gasten vergroten en komt met nieuwe identiteit. Het nieuwe logo dat de identiteit moet uitstralen werd vrijdag in alle landen gepresenteerd.
TheFork heeft sinds de start in 2007 altijd een belangrijke rol gespeeld in de wereld van restaurants door de digitalisering van de horecasector te bevorderen en restaurants te voorzien van technologie waarmee de omzet kon groeien. Het platform is momenteel actief in 12 landen en er zijn circa 55.000 restaurants aangesloten. Maandelijks trekt het reserveringsplatform zo’n 20 miljoen bezoekers.
Hoewel TheFork vooral reserveringen verzorgt, gaat de missie van het platform verder. “Bij TheFork geloven we dat de beste momenten in het leven rond de tafel plaatsvinden. We willen daarom de emotionele band tussen de restaurants die bij ons zijn aangesloten en onze medewerkers (Forkies) versterken”, aldus Jose Noguer, CMO van TheFork. Het nieuw logo moet die missie uitstralen. “Het iconische symbool van het bedrijf staat centraal in de nieuwe identiteit en symboliseert de passie en toewijding van het platform om mensen samen te brengen, de menselijke geest te voeden en de restaurantcultuur te ondersteunen”, aldus TheFork.
Bron: TheFork/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Schiphol opent met Avolta nieuw horecaconcept Salon
Luchthaven – Schiphol heeft in samenwerking met travel retailer Avolta (voorheen HMSHost) twee nieuwe horecaconcepten geopend in Lounge 1 op de luchthaven. Salon, geïnspireerd door de grachten en terrassen van Amsterdam, bestaat uit een Grand Café en Deli.
Lees berichtCompass Group nieuwe horecapartner WEC
Catering - Compass Group Nederland en het WEC (Werelderfgoedcentrum Waddenzee) gaan een samenwerking aan. Als de nieuwe horecapartner van het WEC zal Compass Group Nederland een bijzonder horecaconcept ontwikkelen dat de schoonheid en het belang van het Waddengebied weerspiegelt.
Lees berichtBiertje in Europees restaurant het duurst in Noorwegen
Prijsvergelijking – Van alle Europese steden is de gemiddelde prijs van een biertje in Noorwegen het duurst. Portugal is het goedkoopst, maar voor wie echt voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten voor zijn biertje in een restaurant moet naar Noord-Macedonië.
Lees berichtFastned opent eerste Belgische shop bij snellaadstation
Buitenland - Fastned, het Europese snellaadbedrijf, heeft vandaag zijn allereerste shop en restaurant geopend. De opening van de shop is een volgende stap in Fastneds ontwikkeling, die het elektrische laden nog aangenamer moet maken. De shop ligt aan de E19 tussen Antwerpen en Breda ter hoogte van Brecht.
Lees berichtCIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf
Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit. Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.
Lees berichtFoodsector bewust van invloed Gen-Z maar actie blijft uit
Onderzoek – In de foodsector is meer dan de helft (63%) zich ervan bewust dat Gen-Z andere behoeftes en wensen heeft op het gebied van buitenshuis eten. Toch past niet iedereen zich direct aan op de opkomst van met name Gen-Z. Dit blijkt uit onderzoek van de GROUP7 Professional Community onder respondenten uit Nederland (443), uit de segmenten Horeca, Fastservice en Catering, dat...
Lees bericht