TheFork wil meer verbinden en komt met nieuw logo


Reserveringsplatform – Restaurantreserveringsplatform TheFork, actief in Europa en Australië, wil de impact en de verbinding tussen restaurants en gasten vergroten en komt met nieuwe identiteit. Het nieuwe logo dat de identiteit moet uitstralen werd vrijdag in alle landen gepresenteerd.

TheFork heeft sinds de start in 2007 altijd een belangrijke rol gespeeld in de wereld van restaurants door de digitalisering van de horecasector te bevorderen en restaurants te voorzien van technologie waarmee de omzet kon groeien. Het platform is momenteel actief in 12 landen en er zijn circa 55.000 restaurants aangesloten. Maandelijks trekt het reserveringsplatform zo’n 20 miljoen bezoekers.

Hoewel TheFork vooral reserveringen verzorgt, gaat de missie van het platform verder. “Bij TheFork geloven we dat de beste momenten in het leven rond de tafel plaatsvinden. We willen daarom de emotionele band tussen de restaurants die bij ons zijn aangesloten en onze medewerkers (Forkies) versterken”, aldus Jose Noguer, CMO van TheFork. Het nieuw logo moet die missie uitstralen. “Het iconische symbool van het bedrijf staat centraal in de nieuwe identiteit en symboliseert de passie en toewijding van het platform om mensen samen te brengen, de menselijke geest te voeden en de restaurantcultuur te ondersteunen”, aldus TheFork.

Bron: TheFork/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Schiphol opent met Avolta nieuw horecaconcept Salon

Luchthaven – Schiphol heeft in samenwerking met travel retailer Avolta (voorheen HMSHost) twee nieuwe horecaconcepten geopend in Lounge 1 op de luchthaven. Salon, geïnspireerd door de grachten en terrassen van Amsterdam, bestaat uit een Grand Café en Deli.

Lees bericht


Compass Group nieuwe horecapartner WEC

Catering - Compass Group Nederland en het WEC (Werelderfgoedcentrum Waddenzee) gaan een samenwerking aan. Als de nieuwe horecapartner van het WEC zal Compass Group Nederland een bijzonder horecaconcept ontwikkelen dat de schoonheid en het belang van het Waddengebied weerspiegelt.

Lees bericht


Fastned opent eerste Belgische shop bij snellaadstation

Buitenland - Fastned, het Europese snellaadbedrijf, heeft vandaag zijn allereerste shop en restaurant geopend. De opening van de shop is een volgende stap in Fastneds ontwikkeling, die het elektrische laden nog aangenamer moet maken. De shop ligt aan de E19 tussen Antwerpen en Breda ter hoogte van Brecht.

Lees bericht


CIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf

Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit.  Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.

Lees bericht

Foodsector bewust van invloed Gen-Z maar actie blijft uit

Onderzoek – In de foodsector is meer dan de helft (63%) zich ervan bewust dat Gen-Z andere behoeftes en wensen heeft op het gebied van buitenshuis eten. Toch past niet iedereen zich direct aan op de opkomst van met name Gen-Z. Dit blijkt uit onderzoek van de GROUP7 Professional Community onder respondenten uit Nederland (443), uit de segmenten Horeca, Fastservice en Catering, dat...

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid