Thuisbezorgd gaat boodschappen van Marqt bezorgen
Bezorgdienst - Biologische supermarktketen Marqt gaat samenwerken met Thuisbezorgd.nl. Consumenten kunnen kiezen uit meer dan 300 biologische en milieuvriendelijke producten. De bestelling wordt direct bezorgd vanuit de winkels van Marqt in Amsterdam en Den Haag.
De snelle bezorging biedt uitkomst als consumenten gemaksartikelen missen, of als er bijvoorbeeld op het laatste moment iets nodig is voor bij de borrel of tijdens het koken, laat Thuisbezorgd weten. “We zien tegenwoordig dat consumenten ons platform niet alleen omarmen voor het bezorgen van hun favoriete maaltijd, maar ook voor het bezorgen van boodschappen en gemaksartikelen, of dat nu verse groenten en fruit zijn, of essentiële voorraadartikelen”, aldus Gijs Weterings, Country Director Thuisbezorgd.nl. “Daarom behoren supermarkten als Marqt tot de snelst groeiende sectoren voor bezorging. Door de samenwerking met Marqt maken we het aanbod van boodschappen en gemaksartikelen op Thuisbezorgd.nl nog diverser en dit maakt het voor iedereen die Thuisbezorgd.nl gebruikt nog makkelijker om ook hun verse, dagelijkse boodschappen te bestellen bij ons.”
Marqt
“Bij Marqt kun je terecht voor je biologische boodschappen. Onze koks maken elke dag weer heerlijke biologische kant-en-klaar-maaltijden op de winkelvloer. Daar willen we heel Amsterdam en Den Haag van laten genieten”, aldus Jeroen Bouwmans, regiomanager Marqt. Marqt werd drie jaar gelden overgenomen door Ekoplaza. Inmiddels zijn er ook een tweetal Marqt-locaties omgedoopt als Ekoplaza Foodmarqt
Groei thuisbezorging
Aangezien de vraag van de consument voor het thuisbezorgen van boodschappen en gemaksartikelen naar verwachting zal blijven stijgen, blijft dit een prioriteit voor Thuisbezorgd.nl en moederbedrijf Just Eat Takeaway.com, met ambities voor verdere wereldwijde groei binnen de partner- en bezorgnetwerken. Momenteel bezorgt het bedrijf boodschappen in samenwerking met binnen- en buitenlandse supermarktketens als Albert Heijn, 7-Eleven, Asda, Casino Group, One-Stop, Coop en SPAR.
Bron: Thuisbezorgd/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Minder bestellingen, maar beter resultaat bij Just Eat Takeaway
Bezorgdienst - Minder bestellingen, maar toch een beter resultaat. Dat is de kern van de jaarcijfers van moederbedrijf Just Eat Takeaway van het Nederlandse Thuisbezorgd. Het betere resultaat werd vooral geboekt omdat ondernemers meer betaalden aan de maaltijdenbezorgdienst. Het bedrijf wist te melden dat het operationeel resultaat in 2023 naar 324 miljoen euro steeg.
Lees berichtMayte Oosterveld van PLUS wordt CFO Just Eat Takeaway
Benoeming - De Raad van Commissarissen van Just Eat Takeaway.com heeft financieel directeur Mayte Oosterveld van PLUS voorgedragen als Chief Financial Officer en lid van de Raad van Bestuur van Just Eat Takeaway.com. In die functie zal zij Brent Wissink opvolgen die zijn vertrek heeft aangekondigd.
Lees berichtFrikandel meest bestelde product op Nieuwjaarsdag
Analyse – Traditioneel maakt Thuisbezorgd aan het einde van het jaar een overzicht van de meest populaire bestelde gerechten. Dit jaar is het overzicht uitgebreider en biedt de analyse van de bestellingen een aardige inzage in het consumptiegedrag van de Nederlander bij bestellingen. Een overzicht van de Nederlandse trek in frikandel speciaal op nieuwjaarsdag en de grootste zoetekauw van Nederland, tot...
Lees berichtThuisbezorgd en flitsbezorger Flink gaan samenwerken
Samenwerking - Thuisbezorgd breidt haar aanbod in boodschappen bezorgen verder uit met online bezorgdienst Flink. Vanaf nu kunnen Nederlandse consumenten verse producten en dagelijkse boodschappen van Flink bestellen via Thuisbezorgd.
Lees berichtChristina Aguilera en rapper Latto in ‘Thuisbezorgd-campagne’
Campagne - Christina Aguilera en rapper Latto brengen hiphop en opera samen in nieuwe campagne voor Thuisbezorgd.nl. Beide artiesten slaan in de ‘Zei d’r iemand’-Thuisbezorgdcampagne voor de eerste keer de handen ineen.
Lees berichtKetenpartijen willen 0% btw op groenten en fruit
Politiek – Ketenpartijen, retailers en politici staan vierkant achter 'Maatschappelijk akkoord 0% btw op groenten en fruit'. Zij hebben daarvoor donderdag gezamenlijk een akkoord ondertekend. Bij de ondertekening beloofden retailers dat zij bij afschaffing van de 9% btw- op groenten en fruit deze zouden doorvoeren in een prijsverlaging.
Lees bericht