TV-kok Rene Pluijm start crowdfunding voor eigen kookstudio


Horeca - TV-kok Rene Pluijm (bekend van tv-serie Pluijms Eetbare Wereld) is een crowdfundingcampagne gestart voor het openen van een kookstudio, proeflokaal, kookwinkel en productiehuis in één. De kookstudio is gepland aan de haven van IJmuiden. Pluijm wil met de kookstudio inspelen op de groeiende belangstelling naar een gezonde levensstijl en de herkomst van voedsel. De winkel van 400m2 – die reeds drie jaar bestaat - wordt uitgebreid met een proeflokaal waar je gerechten en borrelhapjes kunt eten maar ook kunt meenemen, een kookstudio waar tv- en videoproducties worden opgenomen, een keuken waar je kookles kunt volgen en waar nieuwe gerechten worden ontwikkeld, en een winkel waar je alles voor in de keuken vindt. Eten verbroedert Eten verbroedert, vindt Pluijm. En die verbroedering is tevens de reden dat hij voor crowdfunding gekozen heeft. “Het brengt mensen bij elkaar in een community die zich niet alleen financieel verbindt, maar die ook kennis en nieuwe klanten meebrengt. De betrokkenheid die je hiermee creëert, is warmer en sterker dan de zakelijkheid van bijvoorbeeld een bank.” Pluijm ziet zijn bedrijf dan ook graag als de eettafel waar de founders aan zitten. Bron: CrowdAboutNow Horeca - TV-kok Rene Pluijm (bekend van tv-serie Pluijms Eetbare Wereld) is een crowdfundingcampagne gestart voor het openen van een kookstudio, proeflokaal, kookwinkel en productiehuis in één. De kookstudio is gepland aan de haven van IJmuiden. Pluijm wil met de kookstudio inspelen op de groeiende belangstelling naar een gezonde levensstijl en de herkomst van voedsel. De winkel van 400m2 – die reeds drie jaar bestaat - wordt uitgebreid met een proeflokaal waar je gerechten en borrelhapjes kunt eten maar ook kunt meenemen, een kookstudio waar tv- en videoproducties worden opgenomen, een keuken waar je kookles kunt volgen en waar nieuwe gerechten worden ontwikkeld, en een winkel waar je alles voor in de keuken vindt. Eten verbroedert Eten verbroedert, vindt Pluijm. En die verbroedering is tevens de reden dat hij voor crowdfunding gekozen heeft. “Het brengt mensen bij elkaar in een community die zich niet alleen financieel verbindt, maar die ook kennis en nieuwe klanten meebrengt. De betrokkenheid die je hiermee creëert, is warmer en sterker dan de zakelijkheid van bijvoorbeeld een bank.” Pluijm ziet zijn bedrijf dan ook graag als de eettafel waar de founders aan zitten. Bron: CrowdAboutNow

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid