Twee nieuwe horecaoplossingen bij Sligro: QR-bestellen en Tafel reserveren
_1080_720_90.jpg)
Groothandel – Met oplossingen als QR-bestellen en Tafel reserveren wil Sligro een bijdrage leveren aan de problemen in de horeca. Stijgende kosten en het gebrek aan personeel, in combinatie met marges die onder druk staan, zorgen er voor dat het runnen van een rendabele horecazaak niet eenvoudig is.
Met oplossingen als QR-bestellen en Tafel wil Sligro horecaondernemers helpen in een rendabele bedrijfsvoering. Bovendien kunnen zij door hun schaalgrootte kortingen bedingen. Zo zorgt QR-bestellen met partner Jamezz er voor dat er sneller bediend kan worden, er meer bestellingen gedaan kunnen worden en vaak met een hogere besteding, zonder dat dit ten koste gaat van de service of beleving. Want doordat het bestel- en betaalproces uit handen wordt genomen, maar medewerkers de bestellingen nog steeds zelf uitserveren, bespaar je al onderneming tijd. Daarnaast voorkom je dat bestellingen verkeerd worden doorgegeven of gasten lang moeten wachten; wat de ervaring van de gast ten goede komt, aldus de groothandel uit Veghel.
Met Tafel reserveren via partner Guestplan kunnen gasten online een tafel reserveren of wijzigen. Gasten online laten reserveren voorkomt fouten in reserveringen en dubbele boekingen. De ondernemer heeft op die manier altijd inzicht in tafelbezetting en kan dus beter sturen op de personeelsplanning. Het online dashboard laat zien welke tafel nog vrij is en gereserveerd kan worden. Op die manier realiseer je als ondernemer een optimalere tafelbezetting en kan er efficiënter worden gewerkt.
Partnerships
Sligro werkt voor diverse horecaoplossingen samen met partners. Via Sligro kunnen horecaondernemers partnerships met kortingen afsluiten.
Bron: Sligro/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Samenwerking Sligro en Heineken pakt positief uit
De samenwerking tussen Sligro en Heineken leidt tot meer verkopen. De verwachte 100 miljoen extra verkopen bij bestaande klanten na vier jaar worden volgens de groothandel overschreden.
Lees berichtSligro ziet omzet en winst stijgen, maar ook de kosten plussen fors
Groothandel - Sligro Food Group heeft in 2022 zowel de omzet als de winst ten opzichte van een jaar eerder zien toenemen. Maar ook de kosten stegen aanzienlijk, vooral door schaarste aan medewerkers en transport. Hierdoor viel de nettowinst lager uit dan verwacht.
Lees berichtHoreca gaat speeddaten met talenten
Horeca – Horecabedrijven gaan woensdag speeddaten met talenten. Vanwege het enorme aantal horecavacatures in Utrecht is het voor leerbedrijven van belang zichzelf op de juiste wijze in de kijker te spelen. En dat is precies wat de vertegenwoordigers van ruim 70 horecabedrijven uit de regio Utrecht aanstaande woensdag tijdens de jaarlijkse speeddate op het Horeca & Toerisme College in Nieuwegein zullen proberen
Lees berichtRestaurantplatforms Formitable en Zenchef bundelen krachten
Samenwerking - Het Amsterdamse groeiplatform voor restaurants Formitable en de Parijse ontwikkelaar van restauranttechnologie Zenchef gaan hun krachten bundelen. Door de samenwerking kunnen beide partijen efficiënter innoveren en hun eigen marktpositie in Europa verstevigen.
Lees bericht11.100 horecabedrijven moeten definitieve NOW berekening nog aanvragen
Financieel - Werkgevers in de horeca- en cateringsector, die in de vier aanvraagperiodes tussen oktober 2020 en september 2021 gebruikmaakten van de NOW-regeling hebben in veel gevallen nog geen definitieve berekening van de NOW-regelingen aangevraagd. Het gaat om de NOW-aanvragen NOW 3.1, 3.2, 3.3 en 4. Zo’n 11.100 bedrijven hebben daarvoor nog een kleine maand de tijd. Om de bedrijven daarop te wijzen komt het UWV,...
Lees berichtFoodservice gaat meer pijn voelen dan supermarkt
De druk op de koopkracht van consumenten zal meer gaan worden gevoeld bij horeca, foodservice en voedingsspeciaalzaken dan bij de supermarkten. Dit voorspelt ING Research in een speciaal schrijven richting de groothandels in Nederland.
Lees bericht