Twee nieuwe horecaoplossingen bij Sligro: QR-bestellen en Tafel reserveren


Sligro komt met twee nieuwe horecaoplossingen: QR-bestellen en Tafel reserveren

Groothandel – Met oplossingen als QR-bestellen en Tafel reserveren wil Sligro een bijdrage leveren aan de problemen in de horeca. Stijgende kosten en het gebrek aan personeel, in combinatie met marges die onder druk staan, zorgen er voor dat het runnen van een rendabele horecazaak niet eenvoudig is.

Met oplossingen als QR-bestellen en Tafel wil Sligro horecaondernemers helpen in een rendabele bedrijfsvoering. Bovendien kunnen zij door hun schaalgrootte kortingen bedingen. Zo zorgt QR-bestellen met partner Jamezz er voor dat er sneller bediend kan worden, er meer bestellingen gedaan kunnen worden en vaak met een hogere besteding, zonder dat dit ten koste gaat van de service of beleving. Want doordat het bestel- en betaalproces uit handen wordt genomen, maar medewerkers de bestellingen nog steeds zelf uitserveren, bespaar je al onderneming tijd. Daarnaast voorkom je dat bestellingen verkeerd worden doorgegeven of gasten lang moeten wachten; wat de ervaring van de gast ten goede komt, aldus de groothandel uit Veghel.

Met Tafel reserveren via partner Guestplan kunnen gasten online een tafel reserveren of wijzigen. Gasten online laten reserveren voorkomt fouten in reserveringen en dubbele boekingen. De ondernemer heeft op die manier altijd inzicht in tafelbezetting en kan dus beter sturen op de personeelsplanning. Het online dashboard laat zien welke tafel nog vrij is en gereserveerd kan worden. Op die manier realiseer je als ondernemer een optimalere tafelbezetting en kan er efficiënter worden gewerkt.

Partnerships

Sligro werkt voor diverse horecaoplossingen samen met partners. Via Sligro kunnen horecaondernemers partnerships met kortingen afsluiten.

Bron: Sligro/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Uitdagende tijden blijven Sligro parten spelen

Groothandel - De omzet van de Groep over het eerste halfjaar 2024 bedroeg € 1.393 miljoen, een afname van 0,7% ten opzichte van het eerste halfjaar van 2023. Desondanks bleef onze ebitda met € 55 miljoen gelijk aan vorig jaar en nam het bedrijfsresultaat met € 2 miljoen toe tot € 6 miljoen. De nettowinst nam door gestegen rentelasten af tot een verlies van € 1 miljoen.

Lees bericht

burgerme lanceert nieuw virtueel merk YAY FRY-DAY

Formulenieuws - burgerme heeft de lancering aangekondigd van een virtuele merk: YAY FRY-DAY. Het virtuele merk is gericht op gefrituurde kip biedt de franchisenemers de kans twee merken vanuit één keuken de exploiteren, waardoor er een breder publiek kan worden bereikt. De komst van het nieuwe merk wordt gemeld door de Nationale Franchise Gids.

Lees bericht

CrowdAboutNow groeit 50% in eerste zes maanden

Financiering - Crowdfunding platform CrowdAboutNow, dat het kleinbedrijf financiert met behulp van hun klanten en fans, heeft in het eerste halfjaar van 2024 11 miljoen gefinancierd. Dit is een record voor het platform en een groei van 50% ten opzichte van vorig jaar. Dat meldt het financieringsplatform maandag in een bericht.

Lees bericht


Feyenoord en Sligro verlengen samenwerking met 5 jaar

Samenwerking - Feyenoord Rotterdam N.V. en Sligro hebben het partnership met vijf jaar verlengd. De horecagroothandel is daarmee tot 1 juli 2029 als Official Food Partner aan de club verbonden. Ook blijft Sligro food- en non-foodproducten leveren aan De Kuip. Dat meldt Sligro Food Group.

Lees bericht

Udo Delfgou nieuwe algemeen directeur KHN

Benoeming - Koninklijke Horeca Nederland (KHN) laat weten dat Udo Delfgou per 1 oktober aantreedt als de nieuwe algemeen directeur van de branchevereniging voor de horeca. Hij volgt in die functie Dirk Beljaarts op, die recent benoemd is in het huidige kabinet als minister van Economische Zaken. Delfgou heeft veel bestuurlijke ervaring.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid