Tweede editie van ‘favoriete terras’ van Lipton Ice Tea van start


Jack Bosters van Eeterij ‘t Wagenhuis ging er vorig jaar met de hoofdprijs vandoor

Verkiezing - Na het grote succes van ‘Hét Lipton Terras van 2022’ wil Lipton Ice Tea ook dit jaar de horecaondernemers in het zonnetje zetten. Het ijstheemerk introduceert daarom voor de tweede keer de wedstrijd ‘Hét Lipton Terras van 2023’.

Bij deze wedstrijd kunnen horecazaken, die Lipton Ice Tea schenken, geldprijzen ineens winnen en maandelijks kans maken op forse bedragen. De totale prijzenpot van deze wedstrijd is €150.000. Horeca-eigenaren kunnen de bedragen winnen door de beschikbaar gestelde materialen in te zetten en hun terras extra onder de aandacht te brengen. Consumenten kunnen op hun favoriete terras stemmen tot en met 31 augustus, waarna de nationale winnaars op uiterlijk 18 september bekend worden gemaakt. “Met Lipton proberen we altijd een positieve bijdrage te leveren aan horeca ondernemers om hun business te ondersteunen. Gelukkig zaten de terrassen vorig jaar weer helemaal vol en met onze terras activatie konden klanten stemmen op hun favoriete terras. Dit was een groot succes, en dat gaan we dit jaar nog een eens dunnetjes overdoen”, aldus Mark Hanemaaijer, Director Out of Home bij Unilever.

Jack Bosters van Eeterij ‘t Wagenhuis ging er vorig jaar met de hoofdprijs vandoor. “Voorheen konden we ons terras alleen maar openen in de zomer. Met het prijzengeld van Lipton Ice Tea hebben we het zomerterras helemaal winterklaar kunnen maken. Nu kunnen de gasten heel het jaar door genieten op ons heerlijke terras.”

Geldbedragen

Winnaars van ‘Hét Lipton Terras 2023’ maken kans op mooie geldbedragen. Van mei tot en met augustus is er elke maand een geldbedrag van €10.000 te winnen. Het terras dat in de betreffende maand de meeste unieke stemmen heeft weten te bemachtigen wint deze geldprijs. De wedstrijd loopt ondertussen door tot en met 31 augustus, waarna alle horecazaken opnieuw kans maken één van de drie nationale winnaars te worden. De horeca-eigenaar met het meest geliefde terras – en dus met het meeste aantal stemmen – wint de wedstrijd en ontvangt het bedrag van € 50.000. De nummer 2 en 3 van Nederland ontvangen respectievelijk € 30.000 en € 15.000.

Bron: Unilever/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws




Unilever pakt 43.000 pakketten in voor voedselbank

Actie – Drie dagen lang zijn 570 medewerkers van Unilever vrijwillig bezig met het inpakken van voedselpakketten voor de voedselbank. Op maandag 4, dinsdag 5 en donderdag 7 december pakken zij in Rotterdam Ahoy 43.000 dozen in. De actie wordt mogelijk gemaakt dankzij de hulp van partners Ahoy, NIBC, Upfield, Riedel, Dr. Oetker, Mars en Bidfood.

Lees bericht

Unilever deelt ijspatenten om uitstoot van vriezers te verlagen

IJs - Unilever kondigt aan dat het een gratis, niet-exclusieve licentie voor 12 herformuleringspatenten beschikbaar zal stellen aan de ijsindustrie. Dit besluit volgt op twee succesvolle pilotprojecten waarbij ‘last mile’-ijsvrieskisten werden ‘opgewarmd’ naar -12°C in plaats van de gebruikelijke -18°C.

Lees bericht



Succesvolle pop-up Ben & Jerry’s Chunky Experience

Pop-up – De twee weekenden dat de Ben & Jerry’s Chunky Experience was geopend, hebben het gewenste resultaat gegeven: menig ijsliefhebber wist de weg te vinden naar de tijdelijke locatie in de Hofbogen in Rotterdam om de wereld van chunks en swirls te proberen. Het tweede weekend zelfs 1200 mensen.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid