Tweede Spaanse locatie La Place opent op luchthaven Barcelona
Formulenieuws - La Place heeft een nieuwe franchise locatie geopend op luchthaven El Prat Barcelona in samenwerking met Areas - een vooraanstaande internationale speler in de markt voor Travel Catering en Travel Retail. Het assortiment is volledig afgestemd op de behoeften van internationale reizigers. Barcelona is de tweede vestiging van de horecaformule La Place in Spanje. Eerder opende de formule een locatie op luchthaven Barajas in Madrid in mei 2018. De nieuwe locatie op het vliegveld van Barcelona bevindt zich op de tweede verdieping van Terminal 1 en telt ruim 900 vierkante meter en 300 zitplaatsen. Internationale keukens Reizigers kunnen terecht voor huisgemaakt en - waar mogelijk - natuurlijk en duurzaam eten en drinken. De vestiging op El Prat Barcolona betreft een restaurant, Express en bar in één. Dat houdt in dat bezoekers 24 uur per dag on the go of in of bij het restaurant terecht kunnen. Bezoekers kunnen onder andere kiezen uit huisgemaakte, vers-belegde focaccia’s, maaltijdsalades, soepen, vers belegde pizza’s en pasta’s, een ruime keuze uit sappen en smoothies, wokgerechten met veel groenten als basis, producten van de grill en huisgemaakte taartjes. Alle gerechten worden zo veel mogelijk bereid met lokale en biologische ingrediënten, zonder kunstmatige toevoegingen: van de tomaten in de salades tot het zoete Spaanse fruit in de smoothies. Chris Meijers, directeur Business Development van La Place. “Door onze restaurants in inmiddels acht landen, kunnen we de internationale keukens steeds verder uitbreiden en ontwikkelen. We bieden bij La Place Barcelona dan ook een ruim en gevarieerd menu met dagverse, huisgemaakte en verantwoorde gerechten voor alle internationale doelgroepen die we treffen op El Prat.” Meer buitenlandse locaties La Place Barcelona is de 21e franchise vestiging van de foodserviceformule. Andere internationale locaties zijn onder andere te vinden in Frankrijk, Canada, Indonesië en de Verenigde Staten. Ook werkt La Place samen met Google bij sommige van haar vestigingen. Areas en La Place werken aan meer gezamenlijke locaties. De opening van La Place Barcelona is onderdeel van een overeenkomst waarin Areas op luchthaven El Prat vijftien nieuwe restaurants en food service locaties opent. Bron: @FoodClicks Formulenieuws - La Place heeft een nieuwe franchise locatie geopend op luchthaven El Prat Barcelona in samenwerking met Areas - een vooraanstaande internationale speler in de markt voor Travel Catering en Travel Retail. Het assortiment is volledig afgestemd op de behoeften van internationale reizigers. Barcelona is de tweede vestiging van de horecaformule La Place in Spanje. Eerder opende de formule een locatie op luchthaven Barajas in Madrid in mei 2018. De nieuwe locatie op het vliegveld van Barcelona bevindt zich op de tweede verdieping van Terminal 1 en telt ruim 900 vierkante meter en 300 zitplaatsen. Internationale keukens Reizigers kunnen terecht voor huisgemaakt en - waar mogelijk - natuurlijk en duurzaam eten en drinken. De vestiging op El Prat Barcolona betreft een restaurant, Express en bar in één. Dat houdt in dat bezoekers 24 uur per dag on the go of in of bij het restaurant terecht kunnen. Bezoekers kunnen onder andere kiezen uit huisgemaakte, vers-belegde focaccia’s, maaltijdsalades, soepen, vers belegde pizza’s en pasta’s, een ruime keuze uit sappen en smoothies, wokgerechten met veel groenten als basis, producten van de grill en huisgemaakte taartjes. Alle gerechten worden zo veel mogelijk bereid met lokale en biologische ingrediënten, zonder kunstmatige toevoegingen: van de tomaten in de salades tot het zoete Spaanse fruit in de smoothies. Chris Meijers, directeur Business Development van La Place. “Door onze restaurants in inmiddels acht landen, kunnen we de internationale keukens steeds verder uitbreiden en ontwikkelen. We bieden bij La Place Barcelona dan ook een ruim en gevarieerd menu met dagverse, huisgemaakte en verantwoorde gerechten voor alle internationale doelgroepen die we treffen op El Prat.” Meer buitenlandse locaties La Place Barcelona is de 21e franchise vestiging van de foodserviceformule. Andere internationale locaties zijn onder andere te vinden in Frankrijk, Canada, Indonesië en de Verenigde Staten. Ook werkt La Place samen met Google bij sommige van haar vestigingen. Areas en La Place werken aan meer gezamenlijke locaties. De opening van La Place Barcelona is onderdeel van een overeenkomst waarin Areas op luchthaven El Prat vijftien nieuwe restaurants en food service locaties opent. Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Schiphol opent met Avolta nieuw horecaconcept Salon
Luchthaven – Schiphol heeft in samenwerking met travel retailer Avolta (voorheen HMSHost) twee nieuwe horecaconcepten geopend in Lounge 1 op de luchthaven. Salon, geïnspireerd door de grachten en terrassen van Amsterdam, bestaat uit een Grand Café en Deli.
Lees berichtCompass Group nieuwe horecapartner WEC
Catering - Compass Group Nederland en het WEC (Werelderfgoedcentrum Waddenzee) gaan een samenwerking aan. Als de nieuwe horecapartner van het WEC zal Compass Group Nederland een bijzonder horecaconcept ontwikkelen dat de schoonheid en het belang van het Waddengebied weerspiegelt.
Lees berichtBiertje in Europees restaurant het duurst in Noorwegen
Prijsvergelijking – Van alle Europese steden is de gemiddelde prijs van een biertje in Noorwegen het duurst. Portugal is het goedkoopst, maar voor wie echt voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten voor zijn biertje in een restaurant moet naar Noord-Macedonië.
Lees berichtCIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf
Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit. Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.
Lees bericht‘HEMA populairste keten voor koffie en lunch’
Onderzoek – HEMA is de populairste keten voor koffie en lunch in Nederland. Nederlanders halen ruim een kwart (27%) van de bestellingen af bij koffie- en lunchketens. De locatie vormt de belangrijkste keuzereden. Dit blijkt uit de Nationale Benchmark Koffie- en Lunchketens, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder bijna 5.000 Nederlanders.
Lees berichtFoodsector bewust van invloed Gen-Z maar actie blijft uit
Onderzoek – In de foodsector is meer dan de helft (63%) zich ervan bewust dat Gen-Z andere behoeftes en wensen heeft op het gebied van buitenshuis eten. Toch past niet iedereen zich direct aan op de opkomst van met name Gen-Z. Dit blijkt uit onderzoek van de GROUP7 Professional Community onder respondenten uit Nederland (443), uit de segmenten Horeca, Fastservice en Catering, dat...
Lees bericht