Uber Eats gaat Starbucks koffie thuisbezorgen


Bezorgdienst - Uber Eats en Starbucks gaan samenwerken. De bezorgdienst gaat vanaf vandaag koffie en aanverwante artikelen voortaan thuisbezorgen. Het betreft vooralsnog een proef vanuit een zestal locaties.

De bestelmogelijkheid is vooral opgestart omdat veel mensen in deze tijd inmiddels als drie maanden thuiswerken. Om de start gelijk een boost te geven wordt de eerste week geen kosten in rekening gebracht voor het bezorgen.

Daarnaast heeft Starbucks verpakkingen ontwikkeld zodat zowel warme, als koude items worden geleverd met dezelfde kwaliteit als in de winkels. De samenwerking tussen beide merken start in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht. Aukeline Tolman, General Manager Uber Eats in Nederland: “Nederland is bij uitstek een land van koffieliefhebbers, en wij zijn dan ook ontzettend enthousiast over deze samenwerking met Starbucks.”

Alice Theunissen, General Manager Starbucks Nederland: “We vinden het geweldig om de authentieke Starbucks-ervaring naar onze klanten toe te brengen. Niet alleen zodat ze kunnen genieten van het brede aanbod aan dranken die door onze barista's worden gemaakt, maar ook door het aanbieden van zoete en hartige snacks. Het is duidelijk dat thuiswerken een blijvertje is.”

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Sodexo zet koffiekopjes in gemaakt van koffieafval

Catering – Coffee Based en Sodexo introduceren een innovatieve herbruikbare koffiebeker gemaakt uit koffieafval. De circulaire koffiebeker is gemaakt met Nederlandse koffievliesjes, die vrijkomen bij het branden van koffiebonen én volledig gemaakt van plantaardige materialen.

Lees bericht


‘Picnic-klant bestelt steeds gezondere producten’

Analyse  – Nederlanders kiezen steeds vaker voor gezonde boodschappen als fruit en zuivel. Conference peren, Griekse yoghurt en tropisch fruit behoorden het afgelopen jaar tot de snelste stijgers op het boodschappenlijstje bij Picnic. Dat blijkt uit een analyse van de online supermarkt op basis van bestelgegevens van ruim één miljoen Nederlandse huishoudens.

Lees bericht

Nederlander besteedt €1,1 miljard bij koffie- en lunchketens

Onderzoek  – Nederlanders hebben het afgelopen jaar €1,1 miljard besteed bij koffie- en lunchketens in Nederland. De gemiddelde besteding per bezoek lag op €15. Het meest wordt uitgegeven bij lunchrooms zoals Anne&Max, namelijk gemiddeld €28, en het minste bij ketens waar bezoekers voornamelijk eten of drinken afhalen.

Lees bericht







© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid