Uitrol locaties AH to go en bp eindelijk van start


Petrol – De samenwerking was al aangekondigd en de uitbreidingsplannen ook, maar met de opening van een AH to go in bp Vliete aan de A58 bij Krabbendijke (Zeeland) gaat de samenwerking tussen beide partijen nu eindelijk van start. Het plan is om dit jaar nog eens 14 bp tankstations om te bouwen, gevolgd door ruim 80 bp tankstations in 2022. Hiermee breiden Albert Heijn en bp hun samenwerking uit naar ruim 100 tankstations verspreid over heel het land.

De samenwerking is het vervolg op de eerdere succesvolle proef van bp en Albert Heijn. Aanvankelijk waren er acht gezamenlijke locaties. Met de opening van bp Vliete zijn dat er nu tien. Vorig jaar om deze tijd liet een woordvoerder van Albert Heijn tegenover @FoodClicks weten dat de uitrol als gevolg van corona tijdelijk was stilgelegd. Nu corona meer en meer onder controle lijkt te komen, zien beide partijen nu mogelijkheden om hun uitbreidingsplannen weer op te pakken. Tot het einde van dit jaar komt er iedere week een AH to go bij, wat het totaal aantal eind 2021 op 24 locaties brengt.

Assortiment

De Albert Heijn to go winkel bij bp biedt de weggebruiker een grote keuze aan ter plekke vers bereid eten – warm en koud op bestelling – en drinken voor onderweg, zoals koffie van baristakwaliteit, belegde broodjes, salades, croissants, snacks en verse vruchten- en groentesappen. Uiteraard vinden klanten er ook nog steeds de vertrouwde autoproducten, zoals Castrol motorolie en ruitensproeiervloeistof. 

Overal bereikbaar

De samenwerking met bp sluit aan op de ambitie van Albert Heijn om er altijd en overal te zijn voor klanten: om de hoek en onderweg, zoals op treinstations, hogescholen, ziekenhuizen én bij tankstations. Om diezelfde reden heeft Albert Heijn een samenwerking met Selecta voor de – soms onbemande - conveniencestores in kantoorgebouwen en instellingen. Voor bp draagt de samenwerking met Albert Heijn bij aan de uitvoering van haar strategie om het convenience aanbod wereldwijd te herdefiniëren en uit te breiden, zo laat de maatschappij weten.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Shell Café introduceert ijskoffies met Lattiz

Introductie – Shell en FrieslandCampina werken met het merk Lattiz al lange tijd samen. Samen zorgen zij voor miljoenen kopjes koffie langs de weg. Die samenwerking wordt nu uitgebreid met de introductie van ijskoffie met de Lattiz, het systeem dat zorgt opschuimmelk.

Lees bericht

Tabaksspeciaalzaak Van Vuure test automaat met tabaksuitgifte

Vending – Bij een tabaksspeciaalzaak  van de Amsterdamse ondernemer Jeffrey van Vuure in winkelcentrum De Kameleon in Amsterdam Zuid-Oost staat de eerste kiosk met een volledig geautomatiseerde tabaksautomaat. Bij de vendingautomaat kan de klant na een leeftijdscheck zelf de tabakswaren kiezen, afrekenen en meenemen, zonder tussenkomst van een winkelmedewerker.

Lees bericht



AVIA Weghorst langs de A1 kleurt oranje

Tankstation – AVIA Weghorst langs de A1 heeft de tankstation-locatie ‘Lonnekermeer’ tussen Hengelo en Oldenzaal helemaal in de EK-kleuren geschilderd. Naast de kleuren rood, wit en blauw is er ook een levensgrote foto van Wout Weghorst tegen de gevel geplaatst.

Lees bericht

Heineken volop van start met EK-activatieprogramma

Actie - Na de Champions League-finale is het tijd voor het EK en dus laten fabrikanten en retailers weten wat zij tijdens het EK allemaal van plan zijn. De supermarkketens laten zien welke acties en gadgets zij hebben, maar ook fabrikanten als Heineken laten zien waar zij mee komen. Voorafgaand aan de oefenwedstrijd van het Nederlands Elftal tegen Canada in...

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid