Vrumona introduceert drie Royal Club Mocktails
Introductie - Alcoholvrij is al een grote trend in zowel bier als sterke drank, maar het aanbod in frisdranken is nog beperkt. Vrumona speelt hier op in met de introductie van Royal Club Mocktails in de klassieke smaken Gin Tonic, Mojito en Ginger Mule. Zonder alcohol en zonder suiker.
Trends laten zien dat de alcoholconsumptie onder consumenten daalt en blijft dalen. Gezondheid is een belangrijke reden voor mensen om minder alcohol te drinken. Dit zorgt er voor dat meer consumenten op zoek zijn naar alcoholvrije alternatieven.
Breder publiek
Vrumona heeft met Royal Club de ambitie om het volwassen fris-segment verder te laten groeien door nieuwe smaaktrends voor een breder publiek toegankelijk te maken met innovaties zoals Ginger Beer 0% suiker en Rose Lemonade 0% suiker. De drie nieuwe varianten suikervrije mocktails spelen passen in die missie. Laura Beenders, Brand Development Manager voor Royal Club: “Alcohol drinken wordt steeds minder populair en dat zien we terug in de markt. Alcoholvrij is al een grote trend in zowel bier, als sterke dranken, maar het aanbod in frisdrank was tot nu toe nog vrij beperkt. Met Royal Club Mocktails brengen we deze trend naar de massa en omdat de gehele range suikervrij is, wordt het voor de shopper eenvoudiger om te kiezen voor een gezondere frisdrank met de smaak van traditionele cocktails, maar dan alcoholvrij.”
Bron: Vrumona/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Pepsi en Vrumona lanceren campagne ‘Better With Pepsi’
Campagne - Na de re-branding campagne afgelopen jaar waarin het merk Pepsi een volledig nieuwe visuele identiteit kreeg, lanceren Pepsi en Vrumona nu de eerste global “MEALS” campagne met de titel “Better With Pepsi” in Nederland. Het wordt de grootste 360-campagne sinds jaren en is te zien op o.a. TV, online, de winkelvloer en in de horeca.
Lees berichtCoca-Cola introduceert in 2025 diverse nieuwe smaken
Introducties - Coca-Cola introduceert in 2025 weer een reeks innovaties in het frisdrankschap. De frisdrankleverancier blijft zich richten op vernieuwing om in te spelen op de behoeften en smaakvoorkeuren van consumenten. Dit jaar introduceert het merk een breed scala aan innovaties, met verrassende smaken, suikervrije varianten en vernieuwde verpakkingen.
Lees berichtHorecaEvenTT blijft vaste waarde in het noorden
Vakbeurzen – De vakbeurs HorecaEvenTT in de WTC Expo in Leeuwarden werd goed bezocht. Traditioneel bezoeken altijd veel horecaondernemers van de Waddeneilanden de vakbeurs en ook die waren deze keer weer aanwezig. De beurs valt verder altijd op door de warme aankleding van de expositieruimte en de verzorgde stands.
Lees berichtVrumona neemt hard seltzer-merk GiG Drinks over
Overname - Vrumona, Nederlandse producent van onder andere Pepsi, Rivella, en Crystal Clear stapt in een nieuwe categorie en wordt eigenaar van GiG Drinks. GiG staat in Nederland bekend om de populaire hard seltzer producten en zijn een aanvulling op het frisdrankportfolio van Vrumona.
Lees berichtTankstations doen goede zaken in tabak, fris en zoetwaren
Analyse - De Nederlandse tankstationmarkt start 2025 met een omzetgroei van maar liefst 28,4% ten opzichte van januari 2024. De groei zit met name in tabak, koude dranken en zoetwaren. Dat laat de verkoopanalyse zien van Orange Peak Company.
Lees berichtLidl en Vrumona winnaars allereerste Tikkie Awards
Awards – Lidl en Vrumona zijn de allereerste bedrijven die een Tikkie Campagne Award hebben uitgereikt gekregen. De bekendmaking vond plaatst op vrijdag 7 februari het Tikkie seminar tijdens het ABN AMRO Open tennistoernooi in Ahoy Rotterdam. Lidl krijgt de award voor Beste Tikkie Advertentiecampagne van 2024 en Vrumona de prijs voor Beste Cashback Campagne.
Lees bericht