Vrumona introduceert drie Royal Club Mocktails
Introductie - Alcoholvrij is al een grote trend in zowel bier als sterke drank, maar het aanbod in frisdranken is nog beperkt. Vrumona speelt hier op in met de introductie van Royal Club Mocktails in de klassieke smaken Gin Tonic, Mojito en Ginger Mule. Zonder alcohol en zonder suiker.
Trends laten zien dat de alcoholconsumptie onder consumenten daalt en blijft dalen. Gezondheid is een belangrijke reden voor mensen om minder alcohol te drinken. Dit zorgt er voor dat meer consumenten op zoek zijn naar alcoholvrije alternatieven.
Breder publiek
Vrumona heeft met Royal Club de ambitie om het volwassen fris-segment verder te laten groeien door nieuwe smaaktrends voor een breder publiek toegankelijk te maken met innovaties zoals Ginger Beer 0% suiker en Rose Lemonade 0% suiker. De drie nieuwe varianten suikervrije mocktails spelen passen in die missie. Laura Beenders, Brand Development Manager voor Royal Club: “Alcohol drinken wordt steeds minder populair en dat zien we terug in de markt. Alcoholvrij is al een grote trend in zowel bier, als sterke dranken, maar het aanbod in frisdrank was tot nu toe nog vrij beperkt. Met Royal Club Mocktails brengen we deze trend naar de massa en omdat de gehele range suikervrij is, wordt het voor de shopper eenvoudiger om te kiezen voor een gezondere frisdrank met de smaak van traditionele cocktails, maar dan alcoholvrij.”
Bron: Vrumona/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Ook Coca-Cola en Too Good To Go bundelen krachten
Voedselverspilling – Coca-Cola in Nederland en Too Good To Go gaan samenwerken. Eind vorig jaar startte de Too Good To Go-app met het aanbieden van Magic Pakketten die door PostNL thuis geleverd worden. Het gaat om pakketten met producten die om verschillende redenen niet meer geleverd kunnen worden, maar die voor consumenten nog lang genoeg houdbaar zijn. Voortaan maken enkele producten...
Lees berichtVrumona onderdeel Royal Unibrew met nieuwe general manager
Overname – Vrijdag 29 september 2023 is Royal Unibrew officieel eigenaar geworden van frisdrankleverancier Vrumona in Bunnik. Op die dag gingen de aandelen van Vrumona over het Deense van Heineken naar Royal Unibrew. Het bedrijf krijgt ook een nieuw general manager
Lees berichtHero Cassis frisdranken krijgen nieuw design
Introductie – De verpakkingen van Hero Cassis krijgen een nieuw design. De transformatie vindt plaats ter ere van het 85-jarig jubileum van het merk.
Lees berichtHeineken verkoopt Vrumona aan Deense Royal Unibrew
Frisdranken – Heineken neemt afscheid van de frisdrankentak en verkoopt Vrumona aan het Deense Royal Unibrew. De bierbrouwer wil zich meer gaan richten op de biermarkt en verkoopt het bedrijf voor 300 miljoen euro.
Lees berichtVrumona neemt ‘Butcha Kombucha’ over
Overname - Vrumona is eigenaar geworden van het Kombucha-merk Butcha, nadat het al jaren exclusief distributeur was onder haar innovatie-label ‘Sir Joe’. Het frisdrankenbedrijf neemt het merk over van de grondleggers Siewerd Nicolai, Jiri Brandt & Samuel Levie. Vrumona wil met het merk groeien en introduceert het op korte termijn ook bij supermarkten.
Lees berichtNieuwe mediacampagne van Crystal Clear
Campagne - Crystal Clear, een frisdrankmerk van Vrumona, heeft een nieuwe campagne. Een eerste uitwerking van de nieuwe positionering en het resultaat van de kersverse samenwerking met bureau Being There dat eerder dit jaar de pitch won.
Lees bericht