XXL Nutrition samen met Mama’s Maaltijden in sportschool
![](/images/made/uploads/Fitmeals_in_sportschool_(Medium)_1024_768_90.jpg)
Vending – Vanaf deze week kunnen sporters bij sportschool Sport & Fitness Living Well in Gouda een gezonde avondmaaltijd halen uit een automaat. De zogenaamde Fitmeals in deze vending zijn door XXL Nutrition samen met Mama’s Maaltijden ontwikkeld.
De Fitmeals zijn volgens beide partijen gezonde maaltijden die gemakkelijk zijn te bereiden. Stella Roumimper, vestigingsmanager van Sport & Fitness Living Well in Gouda en Boskoop, over de verkoop van de maaltijden: “Onze leden zijn geïnteresseerd en kopen een kant-en-klaar maaltijd. Het is een extra service voor degenen die na het werk komen sporten en daarna geen zin meer hebben om een gezonde en uitgebalanceerde maaltijd te bereiden.”
Twaalf maaltijden
In de automaat zitten twaalf maaltijden, variërend van low calorie, regular en large porties. René van der Zel, CEO van XXL Nutrition: “De sportschool in Gouda is een goede relatie van ons. Hun klantenbestand van 2900 leden weet de weg naar onze sportvoeding goed te vinden. Des te leuker vind ik het om hen als eerste te laten kennismaken met Fitmeals, de maaltijden die wij ontwikkeld hebben met Mama’s Maaltijden waar wij sinds vorig jaar een samenwerking mee zijn aangegaan”.
Uitbreiding
Van der Zel ziet niet alleen meer mogelijkheden voor de verkoop van de kant-en-klaarmaaltijden voor sportscholen, ook tankstations ziet hij als mogelijke uitbreiding en cateringlocaties. “Het doel is om gezonde voeding gemakkelijker toegankelijk te maken voor een breder publiek,” aldus Van der Zel.
Bron: XXL Nutrition/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Inkooporganisatie GemaQ verlengt samenwerking met Sligro
Tankstations - Coöperatieve inkooporganisatie GemaQ en Sligro Food Group verlengen de samenwerking met 3 jaar. Door de overeenkomst zijn ruim 70 leden en 240 locaties in de tankstationsector opnieuw verzekerd van inkoopvoordeel voor het food- en foodgerelateerde assortiment.
Lees berichtShell Café introduceert ijskoffies met Lattiz
Introductie – Shell en FrieslandCampina werken met het merk Lattiz al lange tijd samen. Samen zorgen zij voor miljoenen kopjes koffie langs de weg. Die samenwerking wordt nu uitgebreid met de introductie van ijskoffie met de Lattiz, het systeem dat zorgt opschuimmelk.
Lees bericht1,7 miljoen Nederlanders gebruiken sportsupplementen
Sportvoeding – Nederland telt 1,7 miljoen Nederlanders die gebruikmaken van sportsupplementen. De grootste groep gebruikers zijn de jongeren. De supplementen die het vaakst worden verkocht zijn eiwitten en creatine. Als merk is XXL Nutrition het meest populairs, blijkt uit de Healthy Lifestyle Monitor, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder ruim 5.300 Nederlanders.
Lees berichtDe Eetgemak Groep en TotaalVERS bundelen krachten
Samenwerking – Maaltijdenproducent De Eetgemak Groep en TotaalVERS, gespecialiseerd in het leveren van een totaalpakket aan eten en drinken, bundelen hun krachten. Doel van de samenwerking is de dienstverlening naar afnemers verder verbeteren.
Lees berichtTabaksspeciaalzaak Van Vuure test automaat met tabaksuitgifte
Vending – Bij een tabaksspeciaalzaak van de Amsterdamse ondernemer Jeffrey van Vuure in winkelcentrum De Kameleon in Amsterdam Zuid-Oost staat de eerste kiosk met een volledig geautomatiseerde tabaksautomaat. Bij de vendingautomaat kan de klant na een leeftijdscheck zelf de tabakswaren kiezen, afrekenen en meenemen, zonder tussenkomst van een winkelmedewerker.
Lees berichtAVIA Weghorst langs de A1 kleurt oranje
Tankstation – AVIA Weghorst langs de A1 heeft de tankstation-locatie ‘Lonnekermeer’ tussen Hengelo en Oldenzaal helemaal in de EK-kleuren geschilderd. Naast de kleuren rood, wit en blauw is er ook een levensgrote foto van Wout Weghorst tegen de gevel geplaatst.
Lees bericht