Zorggroep Charim en Holland Food Service breiden samenwerking uit


Zorg – Zorggroep Charim in Veenendaal en Holland Food Service in Wijchen gaan hun samenwerking verder intensivering. De samenwerking tussen beide partijen dateert al van 2010, maar de afgelopen periode is er gezamenlijk veel aandacht besteed aan het traject van ‘Lekker Verantwoord eten en drinken’. Jurriaan van Wezel, Manager Facilitaire Dienst, geeft aan: “In de nieuwe samenwerking wordt verder gekeken dan alleen het leveren van alle producten voor een verantwoorde en lekkere invulling van eten en drinken. Het gaat om trainen van personeel, voedselgaranties borgen en dat alles passend binnen de financiële ruimte die er is.” De implementatie van de samenwerking wordt de komende periode uitgerold over alle locaties. Tom van Rekum, die als Adviseur Woondiensten en Gastvrijheid Projectmanager Facilitaire Dienst van Zorggroep Charim, nauw betrokken is bij het optimaliseren, vastleggen en uitrollen van het proces: “‘De afspraken over de samenwerking zijn vastgelegd in een Service Level Agreement, zodat beide partijen weten wat zij van elkaar mogen en kunnen verwachten”. Holland Food Service heeft een unieke online managementtool om de effecten van onze samenwerking te evalueren. Dit is een handige en welkome aanvulling. Wij zijn namelijk gezamenlijk verantwoordelijk voor het eindresultaat.” Bron: @FoodClicks Zorg – Zorggroep Charim in Veenendaal en Holland Food Service in Wijchen gaan hun samenwerking verder intensivering. De samenwerking tussen beide partijen dateert al van 2010, maar de afgelopen periode is er gezamenlijk veel aandacht besteed aan het traject van ‘Lekker Verantwoord eten en drinken’. Jurriaan van Wezel, Manager Facilitaire Dienst, geeft aan: “In de nieuwe samenwerking wordt verder gekeken dan alleen het leveren van alle producten voor een verantwoorde en lekkere invulling van eten en drinken. Het gaat om trainen van personeel, voedselgaranties borgen en dat alles passend binnen de financiële ruimte die er is.” De implementatie van de samenwerking wordt de komende periode uitgerold over alle locaties. Tom van Rekum, die als Adviseur Woondiensten en Gastvrijheid Projectmanager Facilitaire Dienst van Zorggroep Charim, nauw betrokken is bij het optimaliseren, vastleggen en uitrollen van het proces: “‘De afspraken over de samenwerking zijn vastgelegd in een Service Level Agreement, zodat beide partijen weten wat zij van elkaar mogen en kunnen verwachten”. Holland Food Service heeft een unieke online managementtool om de effecten van onze samenwerking te evalueren. Dit is een handige en welkome aanvulling. Wij zijn namelijk gezamenlijk verantwoordelijk voor het eindresultaat.” Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid