Affligem blond lanceert alcoholvrije variant


Bier – Heineken heeft in Nederland de alcoholvrije variant van Affligem geïntroduceerd. De 0.0-variant werd eerder al geïntroduceerd in Frankrijk. Affligem Blond 0.0% is een alcoholvrij Belgisch blond abdijbier. Volgens Nannette de Koning, Brandmanager Affligem wordt ook binnen de categorie alcoholvrij steeds vaker gezocht naar smaakvariatie. En met Affligem Blond 0.0% ervaar je volgens haar de volledige beleving van speciaalbier, maar dan zonder alcohol. Affligem Blond 0.0% is nu nog uitsluitend verkrijgbaar bij de supermarkten van Jumbo en Albert Heijn, maar over twee weken ook op fles ook bij horecagelegenheden. Bron: @FoodClicks Bier – Heineken heeft in Nederland de alcoholvrije variant van Affligem geïntroduceerd. De 0.0-variant werd eerder al geïntroduceerd in Frankrijk. Affligem Blond 0.0% is een alcoholvrij Belgisch blond abdijbier. Volgens Nannette de Koning, Brandmanager Affligem wordt ook binnen de categorie alcoholvrij steeds vaker gezocht naar smaakvariatie. En met Affligem Blond 0.0% ervaar je volgens haar de volledige beleving van speciaalbier, maar dan zonder alcohol. Affligem Blond 0.0% is nu nog uitsluitend verkrijgbaar bij de supermarkten van Jumbo en Albert Heijn, maar over twee weken ook op fles ook bij horecagelegenheden. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Ledenraden COOP en PLUS stemmen in met fusie

Supermarkten – De ledenraden Coop Nederland U.A (COOP) en PLUS hebben tijdens algemene ledenvergaderingen laten weten in te stemmen met de fusie tussen beide partijen. De instemming betekent een belangrijke stap richting de afronding van de fusie.

Lees bericht


Startup Local Heroes na proef officieel van start

Platform - Op de dag van de ondernemer vorig week is de startup Local Heroes officieel geopend. Het e-commerce platform, waarmee het mogelijk is om boodschappen te bestellen bij de lokale ondernemer, is voortaan beschikbaar op vier plekken in Amsterdam en via 23 click & collect locaties bij bakkers door heel Nederland.

Lees bericht

CBL wil nieuw inzamelsysteem flesjes en blikjes

Inzameling – Het Centraal Bureau Levensmiddelenhandel (CBL), de brancheorganisatie van de supermarkten in Nederland, pleit voor het opzetten van een nieuw landelijk inzamelsysteem waarmee blikjes en andere verpakkingssoorten en producten in de toekomst kunnen worden ingezameld.

Lees bericht

Rechtbank wijst alle vorderingen van Jumbo en Coop op Sligro af

Rechtbank -  De rechtbank in Amsterdam heeft alle vorderingen van Jumbo en Coop op groothandel Sligro, voortvloeiend uit de transactie rond de verkoop van EMTÉ in 2018, afgewezen. Beide partijen maken geen aanspraak op de gevorderde 83 miljoen euro. Bovendien zijn Jumbo en Coop veroordeeld tot het betalen van de proceskosten. De uitspraak is in lijn met de verwachtingen die Sligro meermaals...

Lees bericht


Raad voor Volksgezondheid: “Niet alleen snackbars benoemen”

Actie - In het maatschappelijke debat over de gezondheidsachterstand in Nederland, mogen snackbars en fastfoodwinkels niet als enige bedrijfstak worden genoemd als veroorzaker van het probleem. Dat zegt Stannie Driessen, directeur van de Raad voor Volksgezondheid & Samenleving, bij de overhandiging van het manifest door ProFri.

Lees bericht

Nederlanders geïnteresseerd in abonnement op drank en voeding

Onderzoek – Nederlanders zijn het meest geïnteresseerd in een abonnement op dranken en voeding. Dit blijkt uit Product Abonnementen, een onderzoek van Multiscope onder bijna 3.500 Nederlanders. Mede door de belangstelling voor abonnementen op dranken en voeding, groeit de totale markt voor productabonnementen het komende jaar naar verwachting van €1,4 miljard naar €2,4 miljard.

Lees bericht



© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid