Affligem blond lanceert alcoholvrije variant


Bier – Heineken heeft in Nederland de alcoholvrije variant van Affligem geïntroduceerd. De 0.0-variant werd eerder al geïntroduceerd in Frankrijk. Affligem Blond 0.0% is een alcoholvrij Belgisch blond abdijbier. Volgens Nannette de Koning, Brandmanager Affligem wordt ook binnen de categorie alcoholvrij steeds vaker gezocht naar smaakvariatie. En met Affligem Blond 0.0% ervaar je volgens haar de volledige beleving van speciaalbier, maar dan zonder alcohol. Affligem Blond 0.0% is nu nog uitsluitend verkrijgbaar bij de supermarkten van Jumbo en Albert Heijn, maar over twee weken ook op fles ook bij horecagelegenheden. Bron: @FoodClicks Bier – Heineken heeft in Nederland de alcoholvrije variant van Affligem geïntroduceerd. De 0.0-variant werd eerder al geïntroduceerd in Frankrijk. Affligem Blond 0.0% is een alcoholvrij Belgisch blond abdijbier. Volgens Nannette de Koning, Brandmanager Affligem wordt ook binnen de categorie alcoholvrij steeds vaker gezocht naar smaakvariatie. En met Affligem Blond 0.0% ervaar je volgens haar de volledige beleving van speciaalbier, maar dan zonder alcohol. Affligem Blond 0.0% is nu nog uitsluitend verkrijgbaar bij de supermarkten van Jumbo en Albert Heijn, maar over twee weken ook op fles ook bij horecagelegenheden. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Ton van Veen (Jumbo): ‘Meer klanten voorbode van hernieuwde groei’

Formulenieuws - Jumbo maakte vanochtend cijfers bekend over het eerste halfjaar, waarbij topman Ton van Veen tevens terugblikte op de eerste zes maanden van dit jaar, maar ook een perspectief schetst voor de nabije toekomst. De omzet steeg in het eerste halfjaar met een procentje, terwijl het marktaandeel vrijwel onveranderd uitkwam op 21%.

Lees bericht


Bierconsumptie horeca daalt eerste zes maanden met 1,9%

Analyse – Over de eerste zes maanden van dit jaar is de bierverkoop in ons land met iets meer dan 5 procent gedaald. Een daling van 1,9% deed zich voor bij de horeca. Bij de supermarkten was de daling met 6,6% nog groter. Opvallend was ook de forse daling in alcoholvrije bieren.

Lees bericht


Wakker Dier signaleert daling vleesverkoop supermarkten

Analyse – Uit verkoopdata van marktonderzoekbureau Circana signaleert Wakker Dier dat de vleesverkopen de laatste vier jaar met 16,4 procent zijn gedaald. Ook vorig jaar verkochten supermarkten 2,3 procent minder vlees dan het jaar ervoor. “Veel consumenten eten al minder vlees en ook de meeste supermarkten zetten nu in op meer plantaardig. Dat telt inmiddels aardig op,” aldus Collin Molenaar van Wakker Dier...

Lees bericht


‘Meer dan een kwart consumenten steelt per ongeluk’

Onderzoek – 9% heeft wel eens bewust gestolen uit de supermarkt, bij 27% gebeurt het per ongeluk. Dat is een van de uitkomsten van een onderzoek dat Q&A Retail heeft gehouden. Dat niet betalen gebeurt vooral bij de zelfscankassa. Reden voor sommige retailers het aantal zelfscankassa’s terug te brengen of de beveiliging op te voeren, maar deze manier van afrekenen heeft...

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid