Arena start met cateraar Levy Europe nieuw cateringconcept


Bestelmuur waar op elk gewenst moment besteld en afgerekend kan worden, maar waar de bestelling later kan worden afgehaald

Catering  - Na een aantal maanden van voorbereiding en conceptontwikkeling beleefden afgelopen weekend de bezoekers op de tweede ring Oost de première van een nieuwe manier van stadioncatering in de Amsterdam Arena. Publiekscateraar en Arena-cateraar Levy Europe heeft er samen met het stadion een nieuwe manier van bestellen geïntroduceerd. Daarnaast werden er nieuwe duurzamere fooditems en verpakkingsmaterialen gepresenteerd.

Op 2e ring oost zijn nieuwe, innovatieve bestelschermen en een snackmuur geplaatst om de cateringervaring van de bezoekers zo efficiënt mogelijk te laten verlopen. Bezoekers kunnen op een door hen gewenst tijdstip hun bestelling doen en deze later ook op een vooraf aangeven moment ophalen. DE bezoeker hoeft alleen daarvoor alleen naar de juiste kiosk te lopen die op de bestelbon staat aangegeven. Afrekenen gebeurt bij het invoeren van de bestelling.

Finetunen

De opening op de tweede ring Oost is een eerste stap. Later worden er op meerdere plekken deze nieuwe manier van cateren geplaatst. De installatie in de rest van de Arena volgt gefaseerd. Volgens planning in de loop van 2024. Komende maanden staan in het teken van verbouwen, verbeteren en finetunen van het aanbod en de wijze van bestellen, zo wordt gemeld.

Snackmuur

Alle favoriete happen en drankjes blijven op het menu staan. Ook de snackmuur is niet verdwenen. De bezoekers kunnen dus gewoon een patatje of broodje kroket bestellen en de snacks uit de muur trekken. Maar er is wel gekeken op welke wijze het aanbod kon worden verbeterd. Nu is het mogelijk om bijvoorbeeld met combi deals te komen en items te brengen als de hybride signature burger, gemaakt van 50% rundvlees en 50% champignons. Arena laat weten bij het samenstellen van het assortiment rekening te hebben gehouden met duurzaamheid.

Bron: Arena/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Paardekooper presenteert tweede Duurzaamheidsverslag

Verpakkingen - Als aanjager van duurzaamheid binnen de verpakkingsindustrie zet Koninklijke Paardekooper Group in op een duurzamere toekomst. Het familiebedrijf presenteert daarom de tweede editie van het Duurzaamheidsverslag, waarin de organisatie aangeeft niet alleen de CO2-voetafdruk van de eigen organisatie te verminderen, maar ook die van hun klanten en partners.

Lees bericht


Half-om-half gehakt bij AH voortaan ook met rund en kip

Duurzaamheid – Binnen twee weken komt Albert Heijn met gehakt, worstjes en hamburgers die bestaan uit vlees gemengd van kippenvlees en rundvlees. Die producten hebben niet alleen minder CO2-uitstoot, maar worden ook goedkoper aangeboden in de winkels. De supermarktketen maakte de innovatie bekend tijdens de presentatie van het zevende duurzaamheidsverslag.

Lees bericht

PS in Foodservice lanceert PS Impact Score

Duurzaamheid – Onder grote belangstelling van groothandels en afnemers is afgelopen woensdag de PS Impact Score gepresenteerd in het gebouw van groente- en fruitbedrijf Van Gelder in Ridderkerk. Doel van de bijeenkomst was partijen in de foodservicesector duidelijk maken dat echte stappen zetten in duurzaamheid alleen kan als data met elkaar wordt gedeeld. De gepresenteerde PS Impact Score helpt daarbij.

Lees bericht




Swinkels ontvangt ‘duurzaamste brouwerij award’

Award - Bij de World Beer Awards heeft Swinkels Family Brewers de titel ‘Sustainable brewery of the year’ gewonnen. In de Icons of Beer-competitie, een internationale organisatie die ook jaarlijks de beste bieren waardeert, worden brouwerijen geprezen die hun stempel op de bierindustrie drukken. De jury beoordeelt hierbij brouwerijen op hun innovativiteit en inzet op het gebied van duurzaamheid.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid