Bekendmaking Foodservice Marketing Award tijdens Horecava


Awards – Gate delivery en Smullers roze fritessaus waren de winnaars van de Foodservice Marketing Award vorig jaar. Deze editie is de opzet gewijzigd en is er maar één winnaar. De prijs onderscheidt de meest succesvolle en toonaangevende marketinginitiatieven binnen de foodservice en wordt tijdens de Marketing Breakfast Club op de Horecava bekend gemaakt en uitgereikt De Foodservice Marketing Award is een initiatief voor de leden van FoodserviceXs.Op 15 januari is het de zevende keer dat de prijs wordt uitgereikt. Een vakjury bestaande uit Désirée Struijk (Senta), Ron Simpson (The Avocado Show) en Roger Bloem (CityGuys), de winnaar van vorig jaar hebben in een eerder stadium een voorselectie gemaakt van alle inzendingen. HMSHost International won vorig jaar met F&B Gate delivery de prijs op ‘Innovatie’, terwijl NS Stations met Smullers roze fritessaus de prijs in de wacht wist te slepen op het onderdeel ‘Activatie’. In beide categorieën was er toen ook een runner-up. Voor deze editie zijn de categorieën Innovatie en Activatie samengevoegd en wordt er nog maar één award uitgereikt. Alle inschrijvingen zijn door de juryleden beoordeeld op verschillende criteria, zoals verstrekte cijfers, (doelgroep)onderzoek, verkoopgroei en merkbekendheid. Prijsuitreiking van de Foodservice Marketing Award vindt plaats tijdens de Marketing Breakfast Club. Vorig jaar werd de bijenkomst voor het eerst gehouden en was zodanig succesvol dat beide partijen hebben afgesproken het ‘ontbijtcongres’ de komende drie jaar samen te organiseren. Bijgaand de vijf genomineerden. Bron: @FoodClicks Awards – Gate delivery en Smullers roze fritessaus waren de winnaars van de Foodservice Marketing Award vorig jaar. Deze editie is de opzet gewijzigd en is er maar één winnaar. De prijs onderscheidt de meest succesvolle en toonaangevende marketinginitiatieven binnen de foodservice en wordt tijdens de Marketing Breakfast Club op de Horecava bekend gemaakt en uitgereikt De Foodservice Marketing Award is een initiatief voor de leden van FoodserviceXs.Op 15 januari is het de zevende keer dat de prijs wordt uitgereikt. Een vakjury bestaande uit Désirée Struijk (Senta), Ron Simpson (The Avocado Show) en Roger Bloem (CityGuys), de winnaar van vorig jaar hebben in een eerder stadium een voorselectie gemaakt van alle inzendingen. HMSHost International won vorig jaar met F&B Gate delivery de prijs op ‘Innovatie’, terwijl NS Stations met Smullers roze fritessaus de prijs in de wacht wist te slepen op het onderdeel ‘Activatie’. In beide categorieën was er toen ook een runner-up. Voor deze editie zijn de categorieën Innovatie en Activatie samengevoegd en wordt er nog maar één award uitgereikt. Alle inschrijvingen zijn door de juryleden beoordeeld op verschillende criteria, zoals verstrekte cijfers, (doelgroep)onderzoek, verkoopgroei en merkbekendheid. Prijsuitreiking van de Foodservice Marketing Award vindt plaats tijdens de Marketing Breakfast Club. Vorig jaar werd de bijenkomst voor het eerst gehouden en was zodanig succesvol dat beide partijen hebben afgesproken het ‘ontbijtcongres’ de komende drie jaar samen te organiseren. Bijgaand de vijf genomineerden. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Vrumona presenteert nieuw design Pepsi in grootse campagne

Campagne - Vrumona, licentiepartner van PepsiCo, introduceert het nieuwe design voor Pepsi in de grootste campagne ooit. Het wordt de eerste update in 14 jaar tijd. De nieuwe visuele identiteit wordt in meer dan 120 markten uitgerold, waaronder in Nederland. Bezoekers aan de Horecava beleefde de primeur van de nieuwe merkuitstraling.

Lees bericht



Sodexo zet koffiekopjes in gemaakt van koffieafval

Catering – Coffee Based en Sodexo introduceren een innovatieve herbruikbare koffiebeker gemaakt uit koffieafval. De circulaire koffiebeker is gemaakt met Nederlandse koffievliesjes, die vrijkomen bij het branden van koffiebonen én volledig gemaakt van plantaardige materialen.

Lees bericht

Sandra Vingerling nieuwe directeur Retail Vrumona

Benoeming - Sandra Vingerling start per 1 mei 2024 als nieuwe directeur Retail bij Vrumona, onderdeel van Royal Unibrew. Zij neemt de functie over van Arjen Reijnierse, die deze verantwoordelijkheid momenteel a.i. vervult. Vrumona kiest hiermee voor een interne opvolger.

Lees bericht


PS in Foodservice lanceert PS Impact Score

Duurzaamheid – Onder grote belangstelling van groothandels en afnemers is afgelopen woensdag de PS Impact Score gepresenteerd in het gebouw van groente- en fruitbedrijf Van Gelder in Ridderkerk. Doel van de bijeenkomst was partijen in de foodservicesector duidelijk maken dat echte stappen zetten in duurzaamheid alleen kan als data met elkaar wordt gedeeld. De gepresenteerde PS Impact Score helpt daarbij.

Lees bericht

A.I. vooral inzetten op dataverwerking en data-analyse

Event - Artificial Intelligence (A.I.) niet inzetten voor content, maar voor data-analyse. Dat was de kern van de boodschap die de CEO van Pera, Rina Joosten-Rabou, had voor de aanwezige fsxs-marketeers tijdens de Horecava. Tijdens de drukbezochte Marketing Breakfast Club gaf zij een lesje A.I.-marketing. En het verzamelen en analyseren van data staan bij haar centraal. Marketeers...

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid