Bekendmaking Foodservice Marketing Award tijdens Horecava


Awards – Gate delivery en Smullers roze fritessaus waren de winnaars van de Foodservice Marketing Award vorig jaar. Deze editie is de opzet gewijzigd en is er maar één winnaar. De prijs onderscheidt de meest succesvolle en toonaangevende marketinginitiatieven binnen de foodservice en wordt tijdens de Marketing Breakfast Club op de Horecava bekend gemaakt en uitgereikt De Foodservice Marketing Award is een initiatief voor de leden van FoodserviceXs.Op 15 januari is het de zevende keer dat de prijs wordt uitgereikt. Een vakjury bestaande uit Désirée Struijk (Senta), Ron Simpson (The Avocado Show) en Roger Bloem (CityGuys), de winnaar van vorig jaar hebben in een eerder stadium een voorselectie gemaakt van alle inzendingen. HMSHost International won vorig jaar met F&B Gate delivery de prijs op ‘Innovatie’, terwijl NS Stations met Smullers roze fritessaus de prijs in de wacht wist te slepen op het onderdeel ‘Activatie’. In beide categorieën was er toen ook een runner-up. Voor deze editie zijn de categorieën Innovatie en Activatie samengevoegd en wordt er nog maar één award uitgereikt. Alle inschrijvingen zijn door de juryleden beoordeeld op verschillende criteria, zoals verstrekte cijfers, (doelgroep)onderzoek, verkoopgroei en merkbekendheid. Prijsuitreiking van de Foodservice Marketing Award vindt plaats tijdens de Marketing Breakfast Club. Vorig jaar werd de bijenkomst voor het eerst gehouden en was zodanig succesvol dat beide partijen hebben afgesproken het ‘ontbijtcongres’ de komende drie jaar samen te organiseren. Bijgaand de vijf genomineerden. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

HorecaEvenTT biedt genoeg inspiratie

Beurzen – De horecavakbeurs HorecaEvenTT in Assen is niet direct het platform voor innovatie en vernieuwing, maar wie inspiratie zoekt heeft aan de beurs een prima platform. De belangrijkste horecapartijen zijn aanwezig en proberen vooral te overtuigen wat de diverse producten in combinatie doen voor de eindgebruikers. En is het uiteindelijk daar niet allemaal om te doen in het horecavak?

Lees bericht

Moving Mountains brengt No-Pork burger

Introductie - Moving Mountains, bekend van plantaardige burgers en hot dogs, heeft na de recentelijke introductie van de sausage nu ook de No-Pork Burger op de markt gebracht. De No-Pork Burger is het alternatief voor een varkensburger. Op de Horecava konden de foodprofessionals al kennismaken met dit nieuwe veganistische product. Moving Mountains heeft met de NO-Pork Burger voor de meeste,...

Lees bericht

Horecavakbeurs Horecava laat zien dat foodservice leeft

Beurzen - De 64e editie van de Horecava eindigde donderdag 16 januari met een recordaantal bezoekers. In totaal bezochten 75.000 foodserviceprofessionals de nationale vakbeurs, een groei van ruim 6% ten opzichte van de vorige editie. Volgens de organisatie steeg het aantal bedrijven dat de beurs bezocht met 9%, in lijn met het stijgende aantal horecaondernemers in Nederland. De drukte op de beursvloer de afgelopen...

Lees bericht

HMSHost zes keer succesvol bij de Lekkerste Wedstrijden

Wedstrijden – HMSHost is de absolute kampioen als het gaat om het afleveren van winnaars bij de Lekkerste Wedstrijden op de Horecava. Woensdag 15 januari stonden er maar liefst zes HMSHost winnaars op het podium. In de categorie ‘On the move’ wisten medewerkers van horecabedrijf HMS beslag te leggen op zowel de eerste als de tweede plek. Ook in de categorie ‘Lekker...

Lees bericht


Makro wint Foodservice Marketing Award met Dish

Prijsuitreiking – Groothandel Makro werd woensdag 15 januari met DISH uitgeroepen tot beste marketingconcept. De prijs onderscheidt de meest succesvolle en toonaangevende marketinginitiatieven binnen de foodservicebranche en werd tijdens de Marketing Breakfast Club van Foodservice XS op de Horecava bekend gemaakt en uitgereikt. DISH is een nieuw digitaal platform voor horecaondernemers dat ook zeer geschikt is voor start-ups. Met het initiatief wil...

Lees bericht

Luuk Scholte krijgt nieuwe functie bij RAI

Benoeming - Na zeven edities leiding te hebben gegeven aan Horecava is Luuk Scholte door RAI Amsterdam benoemd tot Domain & Partnership Manager. Carlijn Groen, huidig Exhibition Manager van Horecava, volgt hem op. Scholte is in zijn nieuwe rol verantwoordelijk voor het realiseren van partnerships en samenwerkingsverbanden van RAI Amsterdam met organisatoren van internationale beurzen en evenementen. Onder zijn leiding heeft...

Lees bericht



© 2020 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid