Brownies&DownieS wint de ‘Foodservice Award 2021'


Bijzondere medewerkers van de vestigingen in Eindhoven

Verkiezing - Brownies&DownieS is voor de tweede keer verkozen tot het meest favoriete foodservicebedrijf van de consument. Met een gemiddeld eindcijfer van 8,10 is de koffieketen overallwinnaar geworden van de verkiezing voor de Foodservice Award 2021. De lunchformule die gerund wordt door mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt werd de overallwinnaar van elf categoriewinnaars. De uitreiking vond plaats tijdens een speciale, virtuele editie van de Horecava: Horecava Limited.

In deze bijzondere editie van de verkiezing, waarbij de meeste deelnemers (gedeeltelijk) gesloten zijn geweest, zijn er bijna 17.000 beoordelingen verzameld, zo laat de organisatie weten. Consumenten beoordeelden hun favoriete foodservicebedrijven op aspecten als sfeer, prijs-kwaliteit en gastvrijheid. Deze editie zijn er ook aspecten toegevoegd die zich specifiek op de situatie rondom corona richten, zoals veiligheid, hygiëne en service. Van alle aspecten vindt de consument het aspect prijs-kwaliteit het belangrijkst, gevolgd door assortiment, gemak en gastvrijheid.

De gastvrijheid van overallwinnaar Brownies&DownieS wordt het meest gewaardeerd – met een 9,10 scoren zij op dit aspect veruit het beste van alle deelnemers. Ook de aspecten sfeer en veiligheid hebben hoge scores gekregen bij de koffieketen.

De winnaars van de ‘Foodservice Award 2021’ in de verschillende categorieën met hun gemiddelde eindcijfer:

Bezorgen: AH.NL (7,16)

Café's/Restaurants: De Beren (7,05)

Fastservice: Domino’s Pizza (7,14)

Hotels: Van Der Valk (7,72)

Koffie & Lunchrooms: Brownies&DownieS (8,10)

Leisure Landal: Greenparks (7,15)

Marktkramen: t Stoepje (8,06

Pompshops: Shell Tankstations 7,07

Snackbars: Kwalitaria 7,86

Speciaalzaken: De Keurslager 7,48

To Go: AH To Go 6,97

Overallwinnaar werd Brownies&DownieS

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws





© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid