Christina Aguilera en rapper Latto in ‘Thuisbezorgd-campagne’


Christina Aguilera en rapper Latto brengen hiphop en opera samen in nieuwe campagne voor Thuisbezorgd.nl / Foto bij: Thuisbezorgd

Campagne - Christina Aguilera en rapper Latto brengen hiphop en opera samen in nieuwe campagne voor Thuisbezorgd.nl. Beide artiesten slaan in de ‘Zei d’r iemand’-Thuisbezorgdcampagne voor de eerste keer de handen ineen.

Thuisbezorgd.nl komt met een vervolg op de succesvolle ‘Zei d’r iemand’-campagne en heeft hiervoor popicoon Christina Aguilera en de opkomende hiphopster Latto aangetrokken om samen de nieuwe wereldwijde campagne te voeren. Het is de eerste keer dat Thuisbezorgd.nl twee artiesten en twee verschillende muziekgenres, opera en hiphop,  combineert voor een wereldwijde campagne. De campagne is afkomstig van McCann London in samenwerking met gerenommeerd music video director Dave Meyers, bekend van onder meer Kendrick Lamar’s ‘Humble’ en Taylor Swift’s ‘Me!’.

Breed aanbod

De campagne brengt Thuisbezorgd.nl op een nieuwe en verrassende manier tot leven en laat zien dat het bedrijf voorziet in al je lekkere trek, van alledaagse benodigdheden zoals boodschappen tot verfijnde gerechten zoals sushi en gyoza. Nikita Lensink, Head of Marketing bij Thuisbezorgd.nl: "De samenwerking met – eerder - Katy Perry, heeft voor ons ‘zei d’r iemand’ op ongekende wijze op de kaart gezet en de boodschap overgebracht dat waar je ook bent en waar je ook zin in hebt, Thuisbezorgd.nl het antwoord is. Met deze nieuwe campagne willen we vertellen dat we veel meer te bieden hebben dan je misschien van ons zou verwachten. Je kent ons natuurlijk van je favoriete restaurant, maar we hebben ook lunchopties, ontbijt en nu zelfs ook andere benodigdheden als boodschappen, bloemen en verzorgingsproducten. De verrassende mix van Christina Aguilera en Latto is onverwacht en versterkt daarmee de boodschap dat je versteld kunt staan van de selectie en kwaliteit die verkrijgbaar is bij Thuisbezorgd.nl."

Meerdere landen

De nieuwe wereldwijde campagne, met als hoofdelement de 60" video, wordt uitgezonden op tv, bioscoop, sociale media en radio. De campagne wordt uitgerold over meerdere markten in Europa, Groot-Brittannië, Canada en Australië.

Bron: Thuisbezorgd/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Thuisbezorgd reikt awards uit aan beste bezorgrestaurants

Verkiezing - Thuisbezorgd.nl reikt jaarlijks de awards uit voor de beste bezorgrestaurants van Nederland. Burgers & Frites uit Rotterdam kwam net als vorig jaar als winnaar uit de bus en ontving de titel: Beste bezorgrestaurant van Nederland. Het was de tiende keer dat de awards werden uitgereikt.

Lees bericht


Minder bestellingen, maar beter resultaat bij Just Eat Takeaway

Bezorgdienst - Minder bestellingen, maar toch een beter resultaat. Dat is de kern van de jaarcijfers van moederbedrijf Just Eat Takeaway van het Nederlandse Thuisbezorgd. Het betere resultaat werd vooral geboekt omdat ondernemers meer betaalden aan de maaltijdenbezorgdienst. Het bedrijf wist te melden dat het operationeel resultaat in 2023 naar 324 miljoen euro steeg.

Lees bericht

Thuisbezorgd.nl verlengt sponsorship met UEFA

Sponsoring - Het moederbedrijf van Thuisbezorgd.nl, Just Eat Takeaway.com, verlengt haar partnership met de UEFA Champions League, UEFA Europa League en UEFA Europa Conference League tot 2027, waarmee het totale aantal UEFA-competities dat het bedrijf ondersteunt op 11 komt.

Lees bericht

Mayte Oosterveld van PLUS wordt CFO Just Eat Takeaway

Benoeming - De Raad van Commissarissen van Just Eat Takeaway.com heeft financieel  directeur Mayte Oosterveld van PLUS voorgedragen als Chief Financial Officer en lid van de Raad van Bestuur van Just Eat Takeaway.com. In die functie zal zij Brent Wissink opvolgen die zijn vertrek heeft aangekondigd.

Lees bericht


Frikandel meest bestelde product op Nieuwjaarsdag

Analyse – Traditioneel maakt Thuisbezorgd aan het einde van het jaar een overzicht van de meest populaire bestelde gerechten. Dit jaar is het overzicht uitgebreider en biedt de analyse van de bestellingen een aardige inzage in het consumptiegedrag van de Nederlander bij bestellingen. Een overzicht van de Nederlandse trek in frikandel speciaal op nieuwjaarsdag en de grootste zoetekauw van Nederland, tot...

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid