CIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf


Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit.  Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.

Vanaf 1 april jl. verzorgt CIRFOOD de culinaire dienstverlening bij Evides Waterbedrijf. De overeenkomst heeft een contractduur van vijf jaar. Bij de aanbesteding stonden een duurzaam en lokaal assortiment centraal in combinatie met het bevorderen van gezonde eetgewoonten van medewerkers. “We zijn zeer blij met de twee nieuwe locaties van Evides”, aldus Mark Voorhaar, Head of Sales namens CIRFOOD. “Met een korte opstartperiode van een maand was het een uitdaging wat we met een klein team hebben volbracht. De keuze van Evides draagt bij aan onze groeidoelstellingen en onze ambities. Als horecadienstverlener werken we hard om te groeien. Met o.a. Talpa, KPN, NWO en VITENS en nu dus ook Evides begint ons portfolio in de B&I vorm te krijgen. Het is ook een bevestiging om te zien dat een bedrijf dat bekend is met het Ecovadis-certificering voor ons kiest”.

Lokale partners

Evides is zelf ook Ecovadis gecertificeerd en wil verdere stappen zetten in de ontwikkeling naar een zo goed mogelijke duurzame dienstverlening. Daarom is er veel aandacht voor gezondheid en duurzaamheid en samenwerking met lokale partners. De manier van ondernemen van CIRFOOD sluit goed aan bij deze ambities. Evides geeft daarover aan dat: “Duurzaam inzetbare medewerkers die veilig, met plezier en in balans hun werk doen, zijn van groot belang voor de toekomst van onze organisatie. Wij zijn van mening dat betaalbare en gezonde voeding hierbij een belangrijke rol voor is weggelegd.”

Coöperatie  

Duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen zijn eigenschappen die van origine al zijn ingebed in het van oorsprong Italiaanse bedrijf. Dat komt doordat CIRFOOD is ontstaan als een coöperatie van kleine lokale ondernemers. Zij hechten veel belang aan samenwerken, duurzaam omgaan met ingrediënten, zorg voor het landschap, stimulering van de regionale economie en eerlijke prijzen. Het ambitieuze duurzaamheidsprogramma van CIRFOOD Nederland sluit hierop aan en is na de gunning in 2022 in april 2024 beloond met de verlenging van het Ecovadis Platinum certificaat.

Bron: CIRFOOD/@FoodClicks

De saladebuffet bij Evides

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Jan Zandbergen Group introduceert EKO Wagyu X

Introductie – Wagyu rundvlees behoort tot de meest exclusieve vleessoorten. Het vlees is daardoor meestal alleen verkrijgbaar bij de exclusieve restaurants. Jan Zandbergen Group in Veenendaal introduceert nu EKO Wagyu X rundvlees uit Australië dat ook voor de reguliere horeca betaalbaar is.

Lees bericht


Horecava trekt volgens organisatie 67.000 bezoekers

Vakbeurzen – De afgelopen Horecava heeft volgens de organisator meer bezoekers op de been gebracht in de Amsterdamse RAI dan de vorige editie. Dit jaar werd de horecabeurs bezocht door 67.000 mensen, terwijl dit vorig jaar lag op 64.000. Daarmee ligt het bezoekers aantal nog net niet op het niveau van voor corona.

Lees bericht

Horeca moet scherper kijken naar logistieke kosten

Analyse - Horecaondernemers kunnen het zich niet langer permitteren logistieke kosten te negeren. De kosten voor logistiek nemen de komende jaren naar verwachting fors toe en horecaondernemers betalen daarvoor ongemerkt een hoge prijs. Dat schrijft het FoodService Instituut Nederland (FSIN) in een gezamenlijke verklaring met Topsector Logistiek.

Lees bericht

Horecava 2025 met 700 exposanten het grootste horeca event

Vakbeurzen - Maandag 13 januari openen de deuren van Nederlandse grootse horecavakbeurs de Horecava in de Rai in Amsterdam. Vierdagen lang wordt dit de ontmoetingsplaats van de foodprofessionals in de wereld van eten, drinken en buitenshuis verblijven. En – hoewel minder dan voorheen – nog altijd de oriëntatieplaats voor trends, ontwikkelingen en nieuwe producten.

Lees bericht


ING iets positiever over horeca 2025 dan ABN AMRO

Analyse – ING Research en ABN AMRO presenteerden vandaag hun toekomstverwachtingen voor de horeca in 2025. Opvallend is dat ING iets positiever is dan ABN AMRO. Daar waar ING een lichte volumegroei ziet, voorziet ABN AMRO vooral een toenemende druk in de horeca door oplopende kosten en toenemende concurrentie. Beide banken verwachten wel een toename in het aantal faillissementen in 2025.

Lees bericht




© 2025 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid