Coca-Cola zet kerstcommercial in teken van de verbinding


Campagne - Coca-Cola heeft de nieuwe kerstcampagne in het teken gezet van de verbinding. In de commercial tijdens de sfeestdagen roept het bedrijf mensen op om het goede in anderen te zien met de campagne ‘What we share is stronger’. Deze campagne heeft als boodschap de verschillen opzij te zetten en samen aan tafel te gaan om het moment van verbondenheid te delen. Het frisdrankenconcern geeft verder invulling aan die campagne door het Rode Kruis te steunen. Consumenten kunnen dit jaar in de kersttruck, die door heel Nederland toert, kerstsokken of cadeaupapier meenemen in ruil voor een donatie aan het Rode Kruis. Welcome app Bezoekers van de kersttruck kunnen daarnaast ook genieten van lekkere hapjes en goed gezelschap van over de hele wereld. Daarvoor heeft Coca-Cola de samenwerking opgezocht met Welcome App, een app die nieuwkomers zich sneller thuis laten voelen in Nederland. Bron: @FoodClicks Campagne - Coca-Cola heeft de nieuwe kerstcampagne in het teken gezet van de verbinding. In de commercial tijdens de sfeestdagen roept het bedrijf mensen op om het goede in anderen te zien met de campagne ‘What we share is stronger’. Deze campagne heeft als boodschap de verschillen opzij te zetten en samen aan tafel te gaan om het moment van verbondenheid te delen. Het frisdrankenconcern geeft verder invulling aan die campagne door het Rode Kruis te steunen. Consumenten kunnen dit jaar in de kersttruck, die door heel Nederland toert, kerstsokken of cadeaupapier meenemen in ruil voor een donatie aan het Rode Kruis. Welcome app Bezoekers van de kersttruck kunnen daarnaast ook genieten van lekkere hapjes en goed gezelschap van over de hele wereld. Daarvoor heeft Coca-Cola de samenwerking opgezocht met Welcome App, een app die nieuwkomers zich sneller thuis laten voelen in Nederland. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Eerste HOMiES Inspiratiedag zet klassieke horeca centraal

Event – Afgelopen donderdag vond de allereerste vernieuwde Foodservice HOMiES Inspiratiedag plaats in het Inspirium in Breda. De middag stond in het teken van de officiële terugkeer van Foodservice HOMiES en het thema: De Toekomst van de Klassieke Horeca. Niet met passieve luisteraars, maar met actieve deelnemers die samen het gesprek aangingen over waar we als sector naartoe willen.

Lees bericht

HorecaEvenTT blijft vaste waarde in het noorden

Vakbeurzen – De vakbeurs HorecaEvenTT in de WTC Expo in Leeuwarden werd goed bezocht. Traditioneel bezoeken altijd veel horecaondernemers van de Waddeneilanden de vakbeurs en ook die waren deze keer weer aanwezig. De beurs valt verder altijd op door de warme aankleding van de expositieruimte en de verzorgde stands.

Lees bericht

Claire Revenu nieuwe country director Coca-Cola Nederland

Benoeming - Met ingang van 1 februari 2025 is Claire Revenu de nieuwe country director van Coca-Cola Nederland, zo heeft het bedrijf bekend gemaakt. Zij is daarmee de opvolger van Karlijn in ’t Veld, die per diezelfde datum de functie van  vice president Hong Kong, Taiwan, Macao & Mongolia gaat bekleden.

Lees bericht



Fanta en Warner samen in promotie film ‘Beetlejuice Beetlejuice’ 

Samenwerking – Fanta en Warner Bros. Pictures hebben de handen ineengeslagen voor een samenwerking rondom de langverwachte griezelfilm Beetlejuice Beetlejuice. De film is vanaf 5 september 2024 te zien in de Nederlandse bioscopen. Fanta introduceert ter gelegenheid van de samenwerking speciale Halloween-verpakkingen met de Beetlejuice-personages.

Lees bericht



© 2025 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid