CoolBest komt met nieuwe ‘on the go’ verpakkingen

Introductie – Het Nederlandse merk CoolBest richt de aandacht meer op Out-of-Home (OOH) en komt met de drie meest populaire varianten in een nieuwe ‘on the go’ verpakking. Tegelijkertijd worden ook de drie verschillende CoolBest Smoothies in de 330ml flesjes gelanceerd.
Het zijn de CoolBest-smaken Strawberry Hill, Mango Dream en Premium Orange, die vanaf week 42 verkrijgbaar zijn voor onderweg. De sappen van CoolBest worden op dit moment vooral verkocht in supermarkten en richten zich hoofdzakelijk op thuisgebruik. Maar de gebruikers van CoolBest doen meer dan thuiszitten alleen en zijn gedurende dag bezig met verschillende activiteiten. ‘On the go’ varianten zijn dan ook een logische toevoeging op het assortiment. Dit soort aankoopmomenten vinden veel meer OOH plaats, wat maakt dat CoolBest zich daar met de nieuwe meenemers sterk op gaat focussen.
De nieuwe meeneemverpakkingen komen kort na de lancering van CoolBest IJs, van eerder dit jaar. “Het gaat goed met CoolBest. We groeien gestaag en hebben zelfs de stap naar de ijscategorie gezet; en met succes! In out of home spelen we helaas nog geen rol van betekenis met CoolBest en daar hopen we nu verandering in te brengen”, zegt Tim van der Hulst, Marketing Manager van CoolBest bij Riedel.
De ‘on the go’ flesjes worden volop ondersteund door diverse activaties en campagnes. De bekende sneeuwwereld van CoolBest zal daarbij een belangrijke rol vervullen.
Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Recordaantal van 45.000 pakketten voor de voedselbank
Voedselbanken – Vier dagen lang pakken honderden medewerkers van Unilever, voor het twaalfde jaar op rij pakketten in voor de Voedselbank. Dit jaar wordt een recordaantal van 45.000 pakketten samengesteld, met behulp van een aantal partners.
Lees berichtRedefine Meat verrast bezoekers Sial met spectaculaire show
Vakbeurzen - Een spectaculaire show van het Israëlische bedrijf Redefine Meat, de leverancier van de plantaardige biefstuk van Loetje, samen met honderden andere aanbieders die niet direct met innovaties zijn gekomen, maar wel hun bestaande producten hebben verbeterd. De jaarlijkse Sial in Parijs, de grootste levensmiddelenbeurs ter wereld, pakte ook deze editie weer uit.
Lees berichtFoodservicesector pakt 42.000 kerstpakketten in voor voedselbank
Voedselbank - Het werk is nog niet gedaan, maar van 6 tot en met 9 december pakken honderden medewerkers van Unilever in Rotterdam en een aantal andere foodbedrijven 42.000 kerstpakketten in voor de voedselbank.
Lees berichtRiedel’s Extran voortaan in portfolio out-of-home Vrumona
Samenwerking - Vrumona en Riedel starten per 1 juni 2021 een samenwerking in het out-of-homekanaal, waarbij Vrumona de sportdrank Extran van Riedel opneemt in haar (fris)dranken assortiment.
Lees berichtBidfood en Riedel volop aan de slag voor Voedselbanken
Actie – Trots en in een razend tempo pakken medewerkers van Bidfood de kerstpakketten in voor de Voedselbanken. Morgen is het de beurt aan het team van Riedel. De logistieke ervaring van beide bedrijven komt de snelheid van inpakken goed uit.
Lees berichtUnilever en partners pakken voor tiende jaar kerstpakketten in voor voedselbank
Actie – Unilever pakt samen met een aantal partner van 7 tot en met 11 december meer dan 42.000 kerstpakketten in voor de voedselbank. De medewerkers steken voor de tiende keer de handen uit de mouwen voor dit recordaantal pakketten.
Lees bericht