De Beren wakkert richting Valentijnsdag de liefde aan
Horeca - De Beren start de Valentijnscampagne ‘Proef de Spanning’. Het restaurantconcern weet dat Valentijnsdag het uitgelezen moment voor veel koppels is om ‘de grote vraag’ te stellen, en om stellen die klaar zijn voor de volgende stap een handje te helpen kunnen zij een geheel verzorgd huwelijksaanzoek met alles erop en eraan winnen bij De Beren.
“Veel stellen hebben hun eerste date beleefd aan een tafel bij De Beren. We krijgen regelmatig prachtige verhalen van onze gasten te horen over de liefde die is opgebloeid in één van onze restaurants. Met deze campagne willen we graag iedereen die klaar is voor de volgende stap het perfecte podium geven. We nemen alles van A tot Z voor onze rekening voor het perfecte huwelijksaanzoek. Het enige waar de winnaar zich zorgen om hoeft te maken is dat er ook ‘JA’ wordt gezegd”, aldus Elaine van der Graaff, Content Creative & Social media specialist bij De Beren.
Fles champagne
Iedereen die wel oren heeft naar een geheel verzorgd huwelijksaanzoek, kan zich aanmelden via een inschrijfformulier op de website van De Beren. De gelukkige winnaar kan rekenen op een romantisch diner voor twee - uiteraard met een fles champagne - in een De Beren-restaurant.
Bron: @FoodClicks
Auteur: M.Louws
Gerelateerd nieuws
Fastned opent eerste Belgische shop bij snellaadstation
Buitenland - Fastned, het Europese snellaadbedrijf, heeft vandaag zijn allereerste shop en restaurant geopend. De opening van de shop is een volgende stap in Fastneds ontwikkeling, die het elektrische laden nog aangenamer moet maken. De shop ligt aan de E19 tussen Antwerpen en Breda ter hoogte van Brecht.
Lees berichtPlant FWD Week wil inspireren vaker plantaardig te kiezen
Actie - Plant FWD organiseert de eerste Plant FWD Week, waar ruim 40 restaurants, waaronder Cannibale Royale, Restaurant Flore **, The Lobby, Chez Nina, Yerba en Madre, mensen worden geïnspireerd vaker plantaardig te eten.
Lees berichtDe Beren populairste restaurantketen Nederland
Onderzoek – De Beren is de best bezochte restaurantketen in Nederland (14%). Bovendien is De Beren de laatst bezochte keten voor 10% van de Nederlanders. Personen in de leeftijd van 18 tot en met 34 jaar bezoeken het vaakst een restaurantketen (65%).
Lees berichtBram Ladage schept 24.000 gratis frietjes weg op Valentijnsdag
Formulenieuws – Cafetariabedrijf Bram Ladage vierde Valentijnsdag dit jaar met het gratis weggeven van een ‘Brammetje’. Afgelopen woensdag werden op die manier maar liefst 24.000 klanten blij gemaakt met een gratis 'frietje met'.
Lees berichtMarco van Bergen sluit zijn Udens toprestaurant OONIVOO
Horeca - Het Udense toprestaurant OONIVOO WineSpired sluit per 30 december 2023 definitief de deuren. Dat heeft eigenaar Marco van Bergen laten weten. Inflatie en de energiecrisis, die volgen op het verlies van de Michelinster en drie horecalockdowns zijn de reden. Hij is nog op zoek naar een partij die de lopende huurovereenkomst en de inrichting van het restaurant wil overnemen.
Lees berichtNieuw horecaconcept ROAM & Desert Inn Pub in Carlton Oasis
Horecaconcept - Carlton Oasis in Spijkenisse heeft onlangs het volledig gerenoveerde ROAM & Desert Inn Pub geopend. Het hotel deelde de nieuwe horeca-ervaring met gasten en lokale bewoners.
Lees bericht