Dunkin’ opent drive thru-locatie in Goes met New York Pizza
_1080_728.png)
Formulenieuws – Deze zomer opent koffie- en donutsformule Dunkin’ op het foodcourt in Goes een drive thru-locatie. De formule deelt de locatie met pizzaketen New York Pizza.
Voor Dunkin is het de 23 vestiging in Nederland, maar de eerste met een drive thru. De locatie in Goes is de eerste waar Dunkin’ gaat testen met een afhaal loket waar je zowel een donut als een New York Pizza slice kunt halen. Naast de mogelijkheid om vanuit de auto af te halen, hebben de beide formules ook een zitgedeelte en een terras.
Ideale combinatie
Beide formules geloven dat de combinatie goed gaat werken voor de consument. New York Pizza-oprichter en CEO Philippe Vorst over de samenwerking: “Dit is een voorbeeld van de ideale combinatie. Overdag zullen klanten veelal koffie en donuts consumeren. ’s Avonds kunnen klanten bij ons terecht voor heerlijke pizza, met een donut als toetje.” En Nabil Besali, master franchisenemer van Dunkin’ Nederland. “Deze samenwerking met New York Pizza geeft een nieuwe dimensie aan ons 3-jarig bestaan in Nederland.”
Alle dagen open
Beide formules gaan vanuit de locatie in Goes ook starten met thuisbezorging. Het foodcourt is zeven dagen in de week geopend van 07:00 tot 23:00 uur.
Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
burgerme sluit zich aan bij vereniging van maaltijdbezorgers
Formulenieuws - Maaltijdformule burgerme sluit zich aan de Nederlandse Vereniging van Maaltijdbezorgers (NLVVM). Daarmee schaart de franchiseformule zich achter de gezamenlijke ambities van ruim 1.200 bezorglocaties in Nederland op het gebied van professionalisering, veiligheid en duurzaamheid in de sector.
Lees bericht60 Seconds to Napoli komt naar Nederland
Formulenieuws - De Italiaanse pizzaketen 60 Seconds to Napoli opent in het vierde kwartaal van 2025 zijn eerste Nederlandse vestiging. De locatie komt in The View – Kaapkwartier in Rotterdam, op de begane grond van het nieuwe vijfsterren Eurostars Rijnhaven Hotel.
Lees berichtNederlander besteedt €1,9 miljard bij fastfoodketens
Onderzoek - Nederlanders geven jaarlijks €1,9 miljard uit bij de grootste fastfoodketens in Nederland. Per bezoek spenderen ze gemiddeld €23. De uitgaven zijn het hoogst bij sushi-zaken en onder 35- tot en met 49-jarigen.
Lees berichtAnyTyme opgetuigd voor verdere franchise-uitrol
Interview - Een nieuw logo, een eigentijdse uitstraling binnen en buiten, verpakkingen die in lijn zijn met de nieuwe uitstraling. Er is veel veranderd bij cafetariaformule AnyTyme. Maar de belangrijkste wijzigingen zijn misschien onzichtbaar. Aan de achterkant van het bedrijf zijn namelijk de inkoopcondities, de infrastructuur en de afspraken verbeterd en is er een organisatie opgetuigd waarmee de formule geschikt...
Lees berichtPapa John’s wil meer aandacht voor vers en kwaliteit
Formulenieuws - Papa John’s Nederland ondergaat onder een nieuwe eigenaar een strategische rebranding en richt de focus op kwaliteit en versheid. Als onderdeel van deze koerswijziging opent de pizzaketen ook een nieuwe deegfabriek onder de rook van Amsterdam.
Lees bericht’t Bakhuus heeft hoogste klantloyaliteit in fastfood
Onderzoek – Lunchroom- en cafetariaformule 't Bakhuus heeft de hoogste klantloyaliteit in de fastfoodbranche. Maar liefst 92% van de klanten wil er opnieuw eten. Dit blijkt uit de Nationale Benchmark Fastfoodketens, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder bijna 7.200 Nederlanders.
Lees bericht