ENJAY overall winnaar Horecava Innovation Award 2022


Horecava Awards – De winnaars van de Horecava Innovation Award 2022 zijn bekendgemaakt. Overall winnaar 2022 is ENJAY. Het bedrijf won de prijs met een energie-terugwin systeem dat zorgt voor een lagere energierekening voor veel horecabedrijven. Winnaar van de Duurzaamheid Award Karel de Vos werd Ozarka, die met hun herbruikbare producten en gesloten circulair systeem een oplossing biedt in de strijd tegen afval.

De winnaars kwamen naar voren uit ruim 100 ingezonden innovaties. Doordat de horecabeurs Horecava in januari geen doorgang kon vinden, zijn de prijzen op een alternatieve wijze uitgereikt. De winnaars zijn thuis of op hun werkadres bezocht en kregen de prijs overhandigd uit handen van juryvoorzitter Hayk Simons. Hij deed de uitreiking voor het laatst. Na vele jaren zich als juryvoorzitter te hebben ingezet, neemt hij afscheid. Zijn werkzaamheden draagt hij over aan Puck Wilbers, die vanaf Horecava Innovation Awards 2023 de jury zal voorzitten.

Overige winnaars

Overall winnaar ENJAY was met het systeem van warmte wisseling ook winnaar in de categorie Equipment & Services. Winnaars in de andere categorieën zijn: Food & Beverage: d’Arta – Green Cuisine ‘easy Indian Summer (gezonde, plantaardige, koude salade); Concepts, Interior & Design: Sugo – Sugo Delivery & to go (franchise-pizzaconcept gebaseerd op visual branding en shop-in-shop); Digital, Apps & Social Media: Scanfie – Alles-in-1 bestelsysteem (Gasten kunnen met Scanfie zelf bestellen via een QR-code, waarbij de bestelling direct bij de bar of in de keuken uitkomt).

Karel Vos Award

De winnaar van de Duurzaamheid Award Karel de Vos Ozarka is gekozen uit alle inzendingen van deze editie. De Duurzaamheid Award is vernoemd naar de oprichter en eerste voorzitter van de Horecava Innovation Award. Ozarka is een gesloten circulaire systeem voor het verzamelen van verpakkingen.

Bron: Horecava@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Vrumona presenteert nieuw design Pepsi in grootse campagne

Campagne - Vrumona, licentiepartner van PepsiCo, introduceert het nieuwe design voor Pepsi in de grootste campagne ooit. Het wordt de eerste update in 14 jaar tijd. De nieuwe visuele identiteit wordt in meer dan 120 markten uitgerold, waaronder in Nederland. Bezoekers aan de Horecava beleefde de primeur van de nieuwe merkuitstraling.

Lees bericht



Horecava toont te weinig antwoorden op de horeca-uitdagingen

Vakbeurzen - Afgelopen week kon horeca minnend Nederland zich op de Horecava weer te goed doen aan allerlei hapjes en drankjes en andere inspiratie voor de foodservicesector. Volgens de organisatie bezochten ruim 64.000 bezoekers deze foodbeurs voor professionals. Veel nieuws kregen die niet te zien. Natuurlijk er waren aanbieders met nieuwe snacks, nieuwe verpakkingen, maar veel verder dan een ander kleurtje,...

Lees bericht



Tawfik el Shanwany van LouLou Pizzabar winnaar NK Pizza bakken 2024

Wedstrijd - Tawfik el Shanwany van LouLou Pizzabar in Amsterdam heeft het NK Pizza bakken 2024 op de Horecava gewonnen. De jury was vol lof over zijn deeg en kooktechnieken. De ondernemer toonde zich na afloop verbaasd, omdat hij erg heeft getwijfeld of hij wel mee moest doen met de wedstrijd, want eigenlijk had hij geen tijd.

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid