Foodyard start Online Academy voor horecaprofessionals


In de eerste Online Academy laat Instagram-expert Kirsten Jassies horecaprofessionals zien hoe ze Instagram voor hun horecazaak eenvoudig en snel op orde kunnen brengen

Groothandel – Foodyard, het platform van horecagroothandel Bidfood, biedt horecaprofessionals voortaan de mogelijkheid aan om hun kennis online bij te spijkeren door middel van de Online Academy. In korte video’s, artikelen en podcasts lichten experts en ervaringsdeskundigen verschillende onderwerpen toe. Deze online leermodule draagt bij aan de ambitie van Foodyard om horecaprofessionals in heel Nederland nog meer te verbinden met kennis, inspiratie, experts én elkaar.

In de eerste Online Academy laat Instagram-expert Kirsten Jassies horecaprofessionals in een aantal video’s zien hoe ze Instagram voor hun horecazaak eenvoudig en snel op orde kunnen brengen. Binnen een uur haal je alle kennis in huis voor een social strategie. Leren van experts om zelf een expert worden, dat is waar de Online Academy van Foodyard om draait.

The next big thing

“Foodyard helpt horecaprofessionals om impact te maken,” licht Vivian Bruinsma, community manager van Foodyard, toe. “In de academy leer je van experts en ervaringsdeskundigen. Of dat nu op het gebied van social media, storytelling of mindset is. Gewoon op een plek en tijd die voor jou het beste uitkomen.”

Foodyard

Foodyard is door Bidfood in het leven geroepen als (online) platform waar ondernemers, chefs en maîtres op zoek gaan naar nieuwe inzichten en trends in hun vakgebied. “We grijpen telkens nieuwe digitale middelen aan om precies daar te zijn waar onze doelgroep ons nodig heeft,” aldus Bruinsma.

Bron: Bidfood/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Compass Group nieuwe horecapartner WEC

Catering - Compass Group Nederland en het WEC (Werelderfgoedcentrum Waddenzee) gaan een samenwerking aan. Als de nieuwe horecapartner van het WEC zal Compass Group Nederland een bijzonder horecaconcept ontwikkelen dat de schoonheid en het belang van het Waddengebied weerspiegelt.

Lees bericht



CIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf

Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit.  Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.

Lees bericht

Foodsector bewust van invloed Gen-Z maar actie blijft uit

Onderzoek – In de foodsector is meer dan de helft (63%) zich ervan bewust dat Gen-Z andere behoeftes en wensen heeft op het gebied van buitenshuis eten. Toch past niet iedereen zich direct aan op de opkomst van met name Gen-Z. Dit blijkt uit onderzoek van de GROUP7 Professional Community onder respondenten uit Nederland (443), uit de segmenten Horeca, Fastservice en Catering, dat...

Lees bericht



Steeds vaker worden flessen en blikjes ingeleverd

Statiegeld - Eén jaar na de invoering van statiegeld op blikjes, wordt op dit moment ongeveer 65% ingeleverd. Naar inschatting komt het inzamelpercentage voor alle plastic drankflessen, groot en klein, met én zonder statiegeld over 2023 op 71% uit. Dit is in lijn met de verwachting. Dat laat Verpact, voorheen Stichting Afvalfonds Verpakkingen, weten.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid