Genomineerden ‘Foodservice Award 2022-2023’ bekend


Foodservice Awards 2022-2023 worden op 10 januari op de Horecava bekend gemaakt

Verkiezing - De genomineerden van de ‘Foodservice Award 2022-2023 verkiezing zijn bekend. Deze editie maken 21 foodservicebedrijven kans op een (categorie)prijs. Tijdens de Horecava op 10 januari worden de definitieve winnaars bekend gemaakt.

De Foodservice Award-verkiezing is een initiatief van Q&A dat in samenwerking met Horecava voor de vijfde keer wordt georganiseerd. Prijzen worden er dit jaar uitgereikt in de categorieën: Fastservice, Hotels & Vakantieparken, Klassieke Horeca, Marktkramen, Snackbars, Spciaalzaken, To Go en Warme Maaltijdbezorging. Consumenten beoordeelden de foodservicebedrijven op verschillende aspecten, waaronder de prijs en het assortiment. In totaal kwamen er meer dan 31.000 beoordelingen binnen.

Bekendmaking

Omdat de voorgaande edities van de Horecava geen doorgang konden vinden werd  afgelopen maart gekozen voor het restaurant van Pierre Wind als locatie voor de uitreiking. Op 10 januari 2023 is de locatie weer het podium van de Horecava en zal chef-kok Pierre Wind de uitreiking doen. Naast het uitreiken van de prijzen zal er ook nog extra aandacht besteed worden aan de toekomst van de Foodretail in Nederland.

De genomineerden

Tijdens de uitreiking zullen de genomineerden horen wie een prijs in ontvangst mag nemen. Bovendien wordt de overallwinnaar van de ‘Foodservice Award’ bekend gemaakt. De genomineerden op alfabetische volgorde:

Categorie Fastservice:

Burger King

Domino's Pizza

Eazie

McDonald's

Subway

Categorie Hotels & Vakantieparken:

CenterParcs

Fletcher Hotels

Landal vakantieparken

Van Der Valk

Categorie Klassieke horeca:

Anne&Max

De Beren

La Place

Categorie Marktkramen:

De Kaaskoning

‘t Stoepje

Categorie Snackbars:

FEBO

Kwalitaria

Categorie Speciaalzaken:

Kippie

Zuivelhoeve

Categorie To Go:

AH To Go

La Place

Starbucks

Categorie Warme maaltijdbezorging:

Burger King

Domino's Pizza

Eazie

Kwalitaria

New York Pizza

Bron: Q&A/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Vrumona presenteert nieuw design Pepsi in grootse campagne

Campagne - Vrumona, licentiepartner van PepsiCo, introduceert het nieuwe design voor Pepsi in de grootste campagne ooit. Het wordt de eerste update in 14 jaar tijd. De nieuwe visuele identiteit wordt in meer dan 120 markten uitgerold, waaronder in Nederland. Bezoekers aan de Horecava beleefde de primeur van de nieuwe merkuitstraling.

Lees bericht



Horecava toont te weinig antwoorden op de horeca-uitdagingen

Vakbeurzen - Afgelopen week kon horeca minnend Nederland zich op de Horecava weer te goed doen aan allerlei hapjes en drankjes en andere inspiratie voor de foodservicesector. Volgens de organisatie bezochten ruim 64.000 bezoekers deze foodbeurs voor professionals. Veel nieuws kregen die niet te zien. Natuurlijk er waren aanbieders met nieuwe snacks, nieuwe verpakkingen, maar veel verder dan een ander kleurtje,...

Lees bericht



Tawfik el Shanwany van LouLou Pizzabar winnaar NK Pizza bakken 2024

Wedstrijd - Tawfik el Shanwany van LouLou Pizzabar in Amsterdam heeft het NK Pizza bakken 2024 op de Horecava gewonnen. De jury was vol lof over zijn deeg en kooktechnieken. De ondernemer toonde zich na afloop verbaasd, omdat hij erg heeft getwijfeld of hij wel mee moest doen met de wedstrijd, want eigenlijk had hij geen tijd.

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid