Getir start met verkoop van G'woon private label

Bezorgdienst – Boodschappenbezorgdienst Getir breidt haar bestaande assortiment uit met circa 90 private labelproducten van G’woon. Het gaat om afbakbrood, ontbijtproducten, dranken, pasta, rijst, olijfolie, koekjes, snacks, schoonmaakmiddelen, wc-papier en dierenvoeding. De producten worden vanaf dinsdag ook aangeboden in de Gorillas-app.
Getir wil met de 'woon private labelproducten inspelen op de groeiende vraag bij consumenten naar meer huismerkproducten. Mede door de inflatie kijken steeds meer mensen naar goedkopere producten. Uit recent onderzoek uitgevoerd door onderzoeksbureau Circana bleek onlangs dat het aandeel verkochte private labelproducten nog nooit zo hoog is geweest.
Getir wil met de uitbreiding van de huismerkproducten de klanten een aantrekkelijke prijs-kwaliteit propositie bieden. De G'woon producten zijn zorgvuldig geselecteerd om te voldoen aan de behoeften en verwachtingen van de consument. “We zijn verheugd om met deze G’woon producten onze klanten een breed scala aan kwaliteitsproducten aan te bieden tegen betaalbare prijzen," aldus Florian Brunsting, algemeen directeur van Getir en Gorillas. "De stijgende populariteit van private label producten en de groeiende kosten van levensonderhoud maken dit het juiste moment om onze klanten deze geweldige optie te bieden."
Superunie
G’woon is een merk, te vinden in meerdere supermarkten, zoals onder andere Nettorama, Boni, Coop en Vomar. Het zijn supermarktketens die zijn aangesloten bij inkooporganisatie Superunie. Sinds 2016 heeft Superunie de eerdere huismerken Perfekt en Markant ingeruild voor G’woon.
Bron: Getir/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
‘Ekoplaza beste positionering foodretail, supermarkt slechtste’
Onderzoek – Ekoplaza heeft de beste positionering in de foodretail. Speciaalzaken positioneren zich het best en supermarkten het slechtst. Dit blijkt uit Uitblinkers Foodretail, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder ruim 4.100 Nederlanders.
Lees berichtHeineken volop van start met EK-activatieprogramma
Actie - Na de Champions League-finale is het tijd voor het EK en dus laten fabrikanten en retailers weten wat zij tijdens het EK allemaal van plan zijn. De supermarkketens laten zien welke acties en gadgets zij hebben, maar ook fabrikanten als Heineken laten zien waar zij mee komen. Voorafgaand aan de oefenwedstrijd van het Nederlands Elftal tegen Canada in...
Lees berichtLeonidas uitblinker op waardestrategie ‘beste product’
Onderzoek - Leonidas-klanten geven deze chocolaterie van alle foodretailers de hoogste score op de waardestrategie ‘beste product’. Uw Slager en Ekoplaza volgen op de tweede en derde plaats. Dit blijkt uit Uitblinkers Foodretail van specialist in online marktonderzoek Multiscope onder ruim 4.100 Nederlanders.
Lees berichtFlink opent nieuwe locaties in Amsterdam en Utrecht
Bezorgdienst – Daar waar de een vertrekt, ziet de ander mogelijkheden. Getir vertrok uit Nederland en bezorgdienst Flink ziet uitbreidingskansen. Reden voor Flink zowel in Amsterdam als in Utrecht uit te breiden met een nieuwe locatie.
Lees berichtGetir en merk Gorillas vertrekken uit Nederland
Bezorging - Getir heeft aangekondigd dat zij als bezorgbedrijf het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Nederland en de Verenigde Staten gaat verlaten. Met het vertrek van Getir zal ook haar merk Gorillas uit Europa verdwijnen. FreshDirect, de dochteronderneming van Getir in de Verenigde Staten, blijft haar werkzaamheden voortzetten.
Lees berichtJohn Uffing hoofd winkelbedrijf Boon Food Group
Benoeming - John Uffing wordt per 11 maart verantwoordelijk voor het winkelbedrijf van Boon Food Group. Hij gaat leiding geven aan de acquisitie-, bouw- en vastgoedactiviteiten en zal de volledige winkeloperatie gaan aansturen. Uffing is op dit moment nog werkzaam als algemeen directeur bij Focusplaza. Daarvoor heeft hij 23 jaar bij Coop Supermarkten/Plus Retail gewerkt.
Lees bericht