Ghost Kitchen Casper komt met Casper At Work


Casper komt gaat zich met Casper at Work actiever op de markt van bedrijfslunches richten

Catering - Casper, een ghost kitchen-keten in België, Nederland en Frankrijk, wil zich meer gaan richten op het lunchmoment bij bedrijven en start Casper At Work. Door samen te werken met andere partijen en het aanbod vanuit de eigen keuken wil Casper lunchdilemma’s binnen bedrijven wegnemen.

Casper wil sterker gaan inzetten op hun B2B-strategie. Die strategie richt zich op het bedienen van bedrijven van elke omvang, van kleine startups tot grote ondernemingen. Dat doet het bedrijf met een breed scala aan maaltijden, variërend van salades en bagels tot Italiaanse focaccia en lasagne, die rechtstreeks op kantoor worden geleverd. Ale bestellingen worden op naam geleverd. Daarnaast biedt Casper At Work een gepersonaliseerde app/webshop die op maat wordt ingericht voor bedrijven, om het bestellen van lunch eenvoudig en gebruiksvriendelijk te maken. “Met Casper At Work willen we lunch dilemma's op kantoor oplossen,” zegt Matthias Laga, CEO van Casper. “We begrijpen de uitdagingen waarmee bedrijven te maken hebben bij het bestellen en afhalen van lunch. Daarom bieden we een gevarieerd menu.”

Hybride

Casper werd in maart 2020 opgericht en is actief in diverse steden in België en Nederland en heeft samenwerkingsverbanden met bezorgplatforms zoals Thuisbezorgd en Uber Eats. Het is een keten van hybride bezorg- en afhaalrestaurants (ghost- of dark kitchens) die 10 virtuele merken verkoopt. Door zijn b2b-aanbod uit te breiden, streeft Casper ernaar om nog meer bedrijven te bedienen en hun lunchervaring te verbeteren.

Bron: Casper/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Minder bestellingen, maar beter resultaat bij Just Eat Takeaway

Bezorgdienst - Minder bestellingen, maar toch een beter resultaat. Dat is de kern van de jaarcijfers van moederbedrijf Just Eat Takeaway van het Nederlandse Thuisbezorgd. Het betere resultaat werd vooral geboekt omdat ondernemers meer betaalden aan de maaltijdenbezorgdienst. Het bedrijf wist te melden dat het operationeel resultaat in 2023 naar 324 miljoen euro steeg.

Lees bericht


Mayte Oosterveld van PLUS wordt CFO Just Eat Takeaway

Benoeming - De Raad van Commissarissen van Just Eat Takeaway.com heeft financieel  directeur Mayte Oosterveld van PLUS voorgedragen als Chief Financial Officer en lid van de Raad van Bestuur van Just Eat Takeaway.com. In die functie zal zij Brent Wissink opvolgen die zijn vertrek heeft aangekondigd.

Lees bericht




Frikandel meest bestelde product op Nieuwjaarsdag

Analyse – Traditioneel maakt Thuisbezorgd aan het einde van het jaar een overzicht van de meest populaire bestelde gerechten. Dit jaar is het overzicht uitgebreider en biedt de analyse van de bestellingen een aardige inzage in het consumptiegedrag van de Nederlander bij bestellingen. Een overzicht van de Nederlandse trek in frikandel speciaal op nieuwjaarsdag en de grootste zoetekauw van Nederland, tot...

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid