Groothandel Bidfood aanwezig op BBB Maastricht
Beurzen – Horecagroothandel Bidfood neemt deel aan horecavakbeurs BBB Maastricht 2020. Na een afwezigheid van drie jaar zal Bidfood aanwezig zijn op de 66ste editie van BBB Maastricht.
Eerder committeerde onder andere Makro, VHC en KHN zich ook al aan de oudste horecavakbeurs van Nederland, die van 12 tot en met 14 oktober 2020 plaatsvindt in MECC Maastricht.
BBB Horeca Summit
Naast reguliere beursdeelname zal Bidfood ook vertegenwoordigd zijn door CEO Dick Slootweg tijdens de BBB Horeca Summit. Tijdens dit driedaagse congres gaan inspirerende topondernemers en bestuurders uit verschillende horecasectoren met elkaar in gesprek middels thematische paneldiscussies. Zij delen daarin hun ervaringen en toekomstvisie en beantwoorden vragen die leven bij de aanwezige horecaprofessionals. De BBB Horeca Summit is een initiatief om de horecaondernemers en toeleveranciers ook na de coronacrisis overeind te houden, ze van het juiste advies te voorzien en met de juiste spirit weer verder op te weg helpen.
Klaar staan
Ralf Lacroix, vestigingsmanager Bidfood Geleen: “Juist op dit moment willen wij er zijn voor de sector. In contact blijven met je klant is belangrijker dan ooit tevoren. Naast inspireren en informeren, is adviseren cruciaal in deze tijden. Of dat nu over efficiëntie of creatief ondernemen gaat, wij staan klaar voor de horecaprofessional”.
Met de deelname van Bidfood, is de vernieuwde corona-proof plattegrond van de beurs grotendeels gevuld. Silvie Slachter, beursmanager BBB Maastricht: “Het zijn uitzonderlijke tijden en dat maakt het extra mooi dat bedrijven als Bidfood, na jaren van afwezigheid, nu toch aanwezig zijn en daarmee, samen met ons, een bijdrage willen leveren aan een succesvolle horecasector”.
Bron: BBB Maastricht/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Schiphol opent met Avolta nieuw horecaconcept Salon
Luchthaven – Schiphol heeft in samenwerking met travel retailer Avolta (voorheen HMSHost) twee nieuwe horecaconcepten geopend in Lounge 1 op de luchthaven. Salon, geïnspireerd door de grachten en terrassen van Amsterdam, bestaat uit een Grand Café en Deli.
Lees berichtCompass Group nieuwe horecapartner WEC
Catering - Compass Group Nederland en het WEC (Werelderfgoedcentrum Waddenzee) gaan een samenwerking aan. Als de nieuwe horecapartner van het WEC zal Compass Group Nederland een bijzonder horecaconcept ontwikkelen dat de schoonheid en het belang van het Waddengebied weerspiegelt.
Lees berichtBiertje in Europees restaurant het duurst in Noorwegen
Prijsvergelijking – Van alle Europese steden is de gemiddelde prijs van een biertje in Noorwegen het duurst. Portugal is het goedkoopst, maar voor wie echt voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten voor zijn biertje in een restaurant moet naar Noord-Macedonië.
Lees berichtCIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf
Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit. Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.
Lees berichtFoodsector bewust van invloed Gen-Z maar actie blijft uit
Onderzoek – In de foodsector is meer dan de helft (63%) zich ervan bewust dat Gen-Z andere behoeftes en wensen heeft op het gebied van buitenshuis eten. Toch past niet iedereen zich direct aan op de opkomst van met name Gen-Z. Dit blijkt uit onderzoek van de GROUP7 Professional Community onder respondenten uit Nederland (443), uit de segmenten Horeca, Fastservice en Catering, dat...
Lees berichtPlant FWD Week wil inspireren vaker plantaardig te kiezen
Actie - Plant FWD organiseert de eerste Plant FWD Week, waar ruim 40 restaurants, waaronder Cannibale Royale, Restaurant Flore **, The Lobby, Chez Nina, Yerba en Madre, mensen worden geïnspireerd vaker plantaardig te eten.
Lees bericht