Hanos geeft versgroepen de ruimte in heropende vestiging Utrecht
Groothandel – Negen maanden heeft de verbouwing geduurd, sinds de start media janurai, maar het resultaat van de maandag heropende Hanos-vestiging in Utrecht mag er dan ook zijn; er is ruim 3500 vierkante meter oppervlakte bijgekomen, waardoor de versgroepen en de nonfood afdeling alle ruimte hebben gekregen. Hanos Utrecht ademt in alles de sfeer van echte horecagroothandel. Geen overdaad aan standaard producten, maar een zorgvuldig opgebouwd basisassortiment aangevuld met diverse specialiteiten. De versgroepen zijn door de extra ruimte overzichtelijker geworden. Elke afdeling heeft ook een eigen kantoortje waar alle wensen van de klanten worden vastgelegd en van waaruit alle bestellingen worden geregeld. De afdeling wijnen is na de verbouwing zelfs verdubbeld en nu na de verbouwing ingericht op landen in plaats van op prijs en soort. De schappen zijn laag gehouden waardoor de winkelruimte overzichtelijk is. Veel aandacht is besteed aan de diverse sfeerbeelden langs de wanden, die tevens dienst doen als wegwijzers voor de bezoekers. Een trend die bij meer groothandels zichtbaar is om zoveel mogelijk producten bij elkaar in eigen ruimtes te presenteren, is ook bij Hanos doorgevoerd. Zo staat het koffie- en theegedeelte, vlak naast de horecahoek waar de klanten even kunnen zitten of waar ze adviezen kunnen krijgen van de kok. Alleen de apparatuur voor de koffie en het overige non-food is apart gepresenteerd op de eerste etage. Naast meer ruimte voor de versgroepen, is ook de ruimte voor de bulkproducten volledig hernieuwd en heeft het bezorgcentrum een eigen afdeling gekregen met alle hardlopende artikelen van de groothandel, zodat deze rechtsreeks met de tien bezorgwagens meekunnen Bron: @FoodClicks
Groothandel – Negen maanden heeft de verbouwing geduurd, sinds de start media janurai, maar het resultaat van de maandag heropende Hanos-vestiging in Utrecht mag er dan ook zijn; er is ruim 3500 vierkante meter oppervlakte bijgekomen, waardoor de versgroepen en de nonfood afdeling alle ruimte hebben gekregen. Hanos Utrecht ademt in alles de sfeer van echte horecagroothandel. Geen overdaad aan standaard producten, maar een zorgvuldig opgebouwd basisassortiment aangevuld met diverse specialiteiten. De versgroepen zijn door de extra ruimte overzichtelijker geworden. Elke afdeling heeft ook een eigen kantoortje waar alle wensen van de klanten worden vastgelegd en van waaruit alle bestellingen worden geregeld. De afdeling wijnen is na de verbouwing zelfs verdubbeld en nu na de verbouwing ingericht op landen in plaats van op prijs en soort. De schappen zijn laag gehouden waardoor de winkelruimte overzichtelijk is. Veel aandacht is besteed aan de diverse sfeerbeelden langs de wanden, die tevens dienst doen als wegwijzers voor de bezoekers. Een trend die bij meer groothandels zichtbaar is om zoveel mogelijk producten bij elkaar in eigen ruimtes te presenteren, is ook bij Hanos doorgevoerd. Zo staat het koffie- en theegedeelte, vlak naast de horecahoek waar de klanten even kunnen zitten of waar ze adviezen kunnen krijgen van de kok. Alleen de apparatuur voor de koffie en het overige non-food is apart gepresenteerd op de eerste etage. Naast meer ruimte voor de versgroepen, is ook de ruimte voor de bulkproducten volledig hernieuwd en heeft het bezorgcentrum een eigen afdeling gekregen met alle hardlopende artikelen van de groothandel, zodat deze rechtsreeks met de tien bezorgwagens meekunnen Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Sligro ziet omzet eerste kwartaal met €18 miljoen toenemen
Groothandel - Sligro Food Group realiseerde over het eerste kwartaal van 2024 een omzet van €652 miljoen, een toename van € 18 miljoen. Dit betekent een stijging van 2,7% ten opzichte van de omzet van €634 miljoen in het eerste kwartaal van 2023.
Lees berichtGerenoveerde Sligro Luik opent 27 februari
Groothandel - Na een grondige renovatie en rebranding wordt op dinsdag 27 februari de Sligro zelfbedieningsgroothandel in Luik (België) heropend. Tijdens de openingsdag zijn er live demonstraties en proeverijen.
Lees berichtKoffieketen Anne&Max over naar groothandel Udea
Formulenieuws – Fresh food & coffee café Anne&Max stapt over naar de biologische groothandel Udea. Anne&Max is daarmee de eerste landelijke koffieketen die in zee gaat met de leverancier.
Lees berichtColruyt onderdeel Solucious neemt Belgische Valfrais over
Overname - Solucious, de foodservicespecialist van Colruyt Group, heeft het familiebedrijf Valfrais, gevestigd in Bastenaken, overgenomen. Volgens beide partijen vullen het assortiment, het klantenbestand en het werkgebied elkaar goed aan. Met overname van 100% van de aandelen zet Solucious in op verdere groei in foodservice.
Lees berichtSlootweg (Bidfood) ziet nieuwe generatie horeca aankomen
Interview – Het gaat goed met Bidfood. De omzet zit ruim boven de 1 miljard euro en de leveringsgraad ligt boven de 98 procent. Toch zit CEO Dick Slootweg niet stil, want hij ziet ook de veranderingen in de foodservicesector. “Er is een nieuwe generatie ondernemers aan de slag gegaan in foodservice, die om nieuwe standaarden vraagt. Die veranderingen vragen ook aanpassingen van...
Lees berichtSligro-M heropent vernieuwde groothandel in Brussel
Groothandel – Op donderdag 7 december 2023 is de volledig vernieuwde vestiging van Sligro-M in Brussel heropend. De openingshandeling werd gezamenlijk verricht door Laurent Nys (directeur van de vroegmarkt Mabru), Ludivine de Magnanville (voorzitter van de Federatie Horeca Brussel) en Pierre Kral (Sligro-M vestigingsmanager).
Lees bericht