Heineken lanceert campagne ‘The best driver’ met Max Verstappen


Campagnebeeld Heineken 0.0 met Max Verstappen als 'Best Driver'

Campagne - Heineken, wereldwijd partner van Formule 1, lanceert ‘The Best Driver’, de nieuwe 'When You Drive, Never Drink' campagne om verantwoord alcoholgebruik in het verkeer te stimuleren. In de campagne speelt Max Verstappen, F1-wereldkampioen en Heineken 0.0 ambassadeur, de hoofdrol.

De nieuwe campagne met Max Verstappen moet benadrukken dat de ‘Beste Bestuurder’ tijdens een avondje uit altijd degene is die niet gedronken heeft, tenzij dat Heineken 0.0 is. Het blijkt namelijk uit onderzoek, aldus Heineken, dat bestuurders tijdens een avondje uit vaak willekeurig worden gekozen en niet omdat ze geen alcohol hebben gedronken.

In de campagne is de Oracle Red Bull Racing-coureur in gezelschap van vrienden, die hem aanwijzen als de beste bestuurder, simpelweg omdat hij nu eenmaal de beste bestuurder is. De video laat met een knipoog zien dat zo’n beslissing - hoewel de beste coureurs ter wereld uit de Formule 1 komen - alleen gebaseerd zou moeten worden op wie er niet gedronken heeft.

Bron: Heineken/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Heineken volop van start met EK-activatieprogramma

Actie - Na de Champions League-finale is het tijd voor het EK en dus laten fabrikanten en retailers weten wat zij tijdens het EK allemaal van plan zijn. De supermarkketens laten zien welke acties en gadgets zij hebben, maar ook fabrikanten als Heineken laten zien waar zij mee komen. Voorafgaand aan de oefenwedstrijd van het Nederlands Elftal tegen Canada in...

Lees bericht








© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid