Heineken lanceert campagne ‘The best driver’ met Max Verstappen
Campagne - Heineken, wereldwijd partner van Formule 1, lanceert ‘The Best Driver’, de nieuwe 'When You Drive, Never Drink' campagne om verantwoord alcoholgebruik in het verkeer te stimuleren. In de campagne speelt Max Verstappen, F1-wereldkampioen en Heineken 0.0 ambassadeur, de hoofdrol.
De nieuwe campagne met Max Verstappen moet benadrukken dat de ‘Beste Bestuurder’ tijdens een avondje uit altijd degene is die niet gedronken heeft, tenzij dat Heineken 0.0 is. Het blijkt namelijk uit onderzoek, aldus Heineken, dat bestuurders tijdens een avondje uit vaak willekeurig worden gekozen en niet omdat ze geen alcohol hebben gedronken.
In de campagne is de Oracle Red Bull Racing-coureur in gezelschap van vrienden, die hem aanwijzen als de beste bestuurder, simpelweg omdat hij nu eenmaal de beste bestuurder is. De video laat met een knipoog zien dat zo’n beslissing - hoewel de beste coureurs ter wereld uit de Formule 1 komen - alleen gebaseerd zou moeten worden op wie er niet gedronken heeft.
Bron: Heineken/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Janneke Rutten eerste nominatie Wijnvrouw 2025
Verkiezing - Janneke Rutten werd tijdens een nieuwjaarsborrel op de vakbeurs Wine Professional in de RAI Amsterdam gepresenteerd als eerste titelkandidaat voor de Wijnvrouw van het Jaar 2025.
Lees berichtHeineken start bouw nieuw Global R&D Centre
Brouwerij - Heineken kondigt de bouw van een Global Research & Development Centre in Zoeterwoude aan, genaamd het Dr. H.P. Heineken Centre. Met de bouw is een investering gemoeid van €45 miljoen. Vanaf halverwege 2025 zal het centrum zich gaan toeleggen op het ontwikkelen van nieuwe producten en het verbeteren van bestaande producten en processen.
Lees berichtHeineken opnieuw 3 jaar partner Amsterdam Dance Event
Samenwerking – Heineken en Amsterdam Dance Event (ADE) hebben zich de komende drie jaar verboden. Jaarlijks bezoeken 500.000 mensen ADE om te genieten van de elektronische muziek. De samenwerking gaat van start met een officieel openingsfeest op woensdag 16 oktober in The Loft in de A’DAM Toren.
Lees berichtJaarbeurs en Heineken verlengen samenwerking
Samenwerking - Heineken Nederland en Koninklijke Jaarbeurs verlengen hun samenwerking met vijf jaar. Beide partijen werken als sinds 2019 samen.
Lees berichtHeineken en MOJO verlengen partnership voor 7 jaar
Samenwerking - Heineken en festivalorganisator MOJO hebben op Lowlands hun samenwerking met zeven jaar verlengd. Een opmerkelijk lange verlenging, gezien deze partnerships doorgaans met drie jaar worden voortgezet. De langere termijn moet benadrukken dat de verstandhouding tussen beide partijen goed is.
Lees berichtBob Tullemans nieuwe algemeen directeur Hero Benelux
Benoeming – Hij is al een paar weken aan het werk, maar pas nu is bekend gemaakt dat Bob Tullemans de nieuwe Algemeen Directeur is van Hero Benelux.
Lees bericht