Heineken lanceert campagne ‘The best driver’ met Max Verstappen
![](/images/made/uploads/Heineken_en_Max_Verstappen_(Medium)_1080_608_90.jpg)
Campagne - Heineken, wereldwijd partner van Formule 1, lanceert ‘The Best Driver’, de nieuwe 'When You Drive, Never Drink' campagne om verantwoord alcoholgebruik in het verkeer te stimuleren. In de campagne speelt Max Verstappen, F1-wereldkampioen en Heineken 0.0 ambassadeur, de hoofdrol.
De nieuwe campagne met Max Verstappen moet benadrukken dat de ‘Beste Bestuurder’ tijdens een avondje uit altijd degene is die niet gedronken heeft, tenzij dat Heineken 0.0 is. Het blijkt namelijk uit onderzoek, aldus Heineken, dat bestuurders tijdens een avondje uit vaak willekeurig worden gekozen en niet omdat ze geen alcohol hebben gedronken.
In de campagne is de Oracle Red Bull Racing-coureur in gezelschap van vrienden, die hem aanwijzen als de beste bestuurder, simpelweg omdat hij nu eenmaal de beste bestuurder is. De video laat met een knipoog zien dat zo’n beslissing - hoewel de beste coureurs ter wereld uit de Formule 1 komen - alleen gebaseerd zou moeten worden op wie er niet gedronken heeft.
Bron: Heineken/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Bob Tullemans nieuwe algemeen directeur Hero Benelux
Benoeming – Hij is al een paar weken aan het werk, maar pas nu is bekend gemaakt dat Bob Tullemans de nieuwe Algemeen Directeur is van Hero Benelux.
Lees berichtHeineken volop van start met EK-activatieprogramma
Actie - Na de Champions League-finale is het tijd voor het EK en dus laten fabrikanten en retailers weten wat zij tijdens het EK allemaal van plan zijn. De supermarkketens laten zien welke acties en gadgets zij hebben, maar ook fabrikanten als Heineken laten zien waar zij mee komen. Voorafgaand aan de oefenwedstrijd van het Nederlands Elftal tegen Canada in...
Lees berichtSligro opnieuw Founding Partner Gastvrij Rotterdam
Vakbeurzen - Sligro Food Group heeft niet alleen haar deelname bevestigd, maar zich ook weer gecommitteerd als Founding Partner aan Gastvrij Rotterdam. Het aantal Founding Partners komt daarmee op 14. Sligro zal deelnemen samen met Heineken.
Lees bericht‘Festivals vaker in zee met GiG Hard Seltzer’
Festivals – Volgens de initiatiefnemers achter GiG Hard Seltzer zijn zij straks bij de meeste festivals terug te vinden. Ook de supermarkten omarmen het jonge bedrijf en zorgen voor een aanzienlijke groeispurt.
Lees berichtHeineken en Rijksmuseum verlengen partnership
Samenwerking _ Heineken en het Rijksmuseum hebben hun bestaande partnership tot en met eind 2025 verlengd. Daarmee blijft de Amsterdamse brouwer de komende twee jaar nauw verbonden aan het Rijksmuseum.
Lees berichtHeineken hoofdsponsor van tiende editie SAIL 2025
Sponsoring – Heineken wordt hoofdsponsor van de tiende editie van SAIL in Amsterdam. SAIL 2025 is het grootste evenement van Nederland wat plaatsvindt van woensdag 20 tot en met zondag 24 augustus 2025.
Lees bericht