Het Laatste Tafeltje nu als Do It Yourself (DIY) platform


Het Laatste Tafeltje helpt horecaondernemers met meest ideale tafelbezetting en ook zaalhuur

Techniek - Sinds 2017 brengt Het Laatste Tafeltje horecazaken en gasten bij elkaar. Het platform telt ruim 100.000 gebruikers en zorgt hiermee voor extra gasten op de minder drukke dagen en specifieke tijden. Nu introduceert Het Laatste Tafeltje een Do It Yourself (DIY)  horeca marketingconcept waarbij algehele vrijheid en gebruiksgemak voor zakelijke klanten centraal staan.

Met de ontwikkeling van het vernieuwde dashboard hebben ondernemers nu de regie volledig in eigen hand. Zij kunnen gemakkelijk kiezen en switchen tussen verschillende functionaliteiten om potentiële gasten aan te spreken. Hierbij kan het aanbod (met of zonder korting) volledig zelf aangemaakt worden. Ook de prijsstelling en gewenste planning zijn eigenhandig in te stellen en te beheren. Ook de groepsgrootte door groepsarrangementen en zaalverhuur aan te bieden. Zodoende kan het systeem bijdragen aan de ideale bezetting van het horecabedrijf.

Koppelingen

Het DIY systeem van Het Laatste Tafeltje is in staat om een koppeling te realiseren met veel voorkomende reserveringssystemen in de horecabranche. Hierbij gaat het nu al om Formitable, Guestplan, Resengo, Eet.nu en Booq. Het zorgt ervoor dat real-time gegevens worden uitgewisseld (o.a. het aantal beschikbare tafeltjes) en dat reserveringen direct worden weergegeven in het bestaande reserveringssysteem..

Bron: Het Laatste Tafeltje/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Schiphol opent met Avolta nieuw horecaconcept Salon

Luchthaven – Schiphol heeft in samenwerking met travel retailer Avolta (voorheen HMSHost) twee nieuwe horecaconcepten geopend in Lounge 1 op de luchthaven. Salon, geïnspireerd door de grachten en terrassen van Amsterdam, bestaat uit een Grand Café en Deli.

Lees bericht


Compass Group nieuwe horecapartner WEC

Catering - Compass Group Nederland en het WEC (Werelderfgoedcentrum Waddenzee) gaan een samenwerking aan. Als de nieuwe horecapartner van het WEC zal Compass Group Nederland een bijzonder horecaconcept ontwikkelen dat de schoonheid en het belang van het Waddengebied weerspiegelt.

Lees bericht


CIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf

Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit.  Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.

Lees bericht


Foodsector bewust van invloed Gen-Z maar actie blijft uit

Onderzoek – In de foodsector is meer dan de helft (63%) zich ervan bewust dat Gen-Z andere behoeftes en wensen heeft op het gebied van buitenshuis eten. Toch past niet iedereen zich direct aan op de opkomst van met name Gen-Z. Dit blijkt uit onderzoek van de GROUP7 Professional Community onder respondenten uit Nederland (443), uit de segmenten Horeca, Fastservice en Catering, dat...

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid