Horeca Netwerk en @FoodClicks gaan samenwerken


Partnership - Horeca Netwerk en @FoodClicks gaan actiever samenwerken om de marktbewerking tussen leveranciers en ondernemers efficiënter en effectiever te maken. Beide netwerken sluiten goed op elkaar aan en versterken elkaar direct. Daar waar mogelijk zal kennis en content tussen beide partijen actiever worden gedeeld om de toenemende vraag naar effectievere totaaloplossingen voor veel foodleveranciers te vergemakkelijken. Beide partijen hebben de ambitie om zowel outletorganisaties en ondernemers te informeren en te inspireren met ontwikkelingen, kansen, concepten en producten. Door de kruisbestuiving en interactie tussen beide platformen te stimuleren zijn @FoodClicks en Horeca Netwerk samen in staat om deze gehele klantreis effectiever in te vullen. Daarbij zet @FoodClicks haar eigen gevestigde online platform en fysieke vakblad in en Horeca Netwerk zijn eigen online platform en fysieke netwerk- en inspiratie-events zoals de verschillende pleinen die Horeca Netwerk verzorgt tijdens de grotere horecabeurzen. Samen sterker Horeca Netwerk is ontstaan vanuit de twee initiatieven “Homies” en “FoodIntro” van Mehmet Eser. “De twee initiatieven heb ik samengevoegd, omdat ik erachter kwam dat we wel de juiste dingen doen, maar dat de combinatie vanuit één positionering het geheel duidelijker en sterker maakt. Inmiddels hebben we ook de samenwerking opgezocht en bevestigd met meerdere partners zoals Gastvrij Rotterdam, HorecaEvenTT, BBB Maastricht, Strand Nederland, InONE, Biernet, Nederlands Kokspanel, Foodservice Awards, HotelloTOP en de Columbus Trophy. Uiteindelijk wil ik er ook alleen maar voor zorgen dat echt iedereen voldoende kansen krijgt om zichzelf te kunnen onderscheiden.” Door de samenwerking met @FoodClicks ligt er nu voor iedereen in de foodservicesector voldoende potentieel om efficiënt de boodschap bij de juiste afnemende partijen te krijgen. De verbinding wordt hierdoor gestimuleerd en ontzorging gemaximaliseerd. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws


Horecava en HorecaNetwerk gaan samenwerken

Samenwerking – Horecava, Nederlands grootste foodbeurs en HorecaNetwerk.nl, het initiatief van Mehmet Eser, slaan de handen in één en starten een online platform dat vraag en aanbod binnen de foodservicebranche met elkaar verbindt. Op het platform komen diverse disciplines samen, zoals informatie over producten en leveranciers, tips en inspiratie voor horecaondernemers en nieuws over buitenshuis eten, slapen en drinken. Horecava...

Lees bericht

OOH Shopper Monitor: ‘Zelfstandige uitbaters hoogst gewaardeerd’

Onderzoek - Gasten geven de zelfstandige ondernemers in horeca en catering de beste beoordeling. Dat blijkt uit onderzoek van bureau More2Market, in samenwerking met dit vakblad, @FoodClicks. In het onderzoek Out-of-Home Shopper Monitor opvallende stijgers en dalers in de foodservicemarkt. Gemakssupermarkt AH to go heeft de toekomst en lijkt aan een opmars bezig in de voorkeur van de gast...

Lees bericht

Wijnexperts Lars Daniëls en Birthe van Meegeren op BBB Maastricht

Beurzen Lars Daniëls en Birthe van Meegeren komen op de Folie Culinaire, die van 7 tot en met 9 oktober in MECC Maastricht wordt gehouden, hun kennis over wijnen. De Folie Culinaire is het onderdeel binnen horecabeurs BBB Maastricht voor het hogere gastronomische segment. Magister Vini Lars Daniëls is gastheer in de Wine Tasting Area. Birthe van Meegeren is één...

Lees bericht


HorecaNetwerk MeetUp paviljoen op Gastvrij Rotterdam platform voor startups

Beurzen - Gastvrij Rotterdam en Horecaplatform HorecaNetwerk.nl hebben voor de tweede keer de krachten gebundeld en komen met het Horeca Netwerk MeetUp Paviljoen. Dit paviljoen biedt startups, scale-ups en andere aanbieders van een podium zich te laten zien bij de foodprofessionals die het driedaagse horecaevent in Rotterdam Ahoy komen bezoeken. Bij de vorige editie werd het platform voor het...

Lees bericht

Extra aandacht voor non-food op horecabeurs BBB Maastricht

Beurzen - Horecavakbeurs BBB Maastricht gaat meer aandacht besteden aan de ontwikkelingen binnen non-food. De organisatie creëert daarvoor een nieuw beursonderdeel onder de naam Folie à Deux. Op dit onderdeel worden uitvindingen die binnen nu en tien jaar een belangrijke rol gaan spelen in de horecabranche extra belicht. Daarbij gaat het om de allernieuwste toepassingen op het gebied van inrichting,...

Lees bericht



© 2020 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid