Horeca Netwerk en @FoodClicks gaan samenwerken


Partnership - Horeca Netwerk en @FoodClicks gaan actiever samenwerken om de marktbewerking tussen leveranciers en ondernemers efficiënter en effectiever te maken. Beide netwerken sluiten goed op elkaar aan en versterken elkaar direct. Daar waar mogelijk zal kennis en content tussen beide partijen actiever worden gedeeld om de toenemende vraag naar effectievere totaaloplossingen voor veel foodleveranciers te vergemakkelijken. Beide partijen hebben de ambitie om zowel outletorganisaties en ondernemers te informeren en te inspireren met ontwikkelingen, kansen, concepten en producten. Door de kruisbestuiving en interactie tussen beide platformen te stimuleren zijn @FoodClicks en Horeca Netwerk samen in staat om deze gehele klantreis effectiever in te vullen. Daarbij zet @FoodClicks haar eigen gevestigde online platform en fysieke vakblad in en Horeca Netwerk zijn eigen online platform en fysieke netwerk- en inspiratie-events zoals de verschillende pleinen die Horeca Netwerk verzorgt tijdens de grotere horecabeurzen. Samen sterker Horeca Netwerk is ontstaan vanuit de twee initiatieven “Homies” en “FoodIntro” van Mehmet Eser. “De twee initiatieven heb ik samengevoegd, omdat ik erachter kwam dat we wel de juiste dingen doen, maar dat de combinatie vanuit één positionering het geheel duidelijker en sterker maakt. Inmiddels hebben we ook de samenwerking opgezocht en bevestigd met meerdere partners zoals Gastvrij Rotterdam, HorecaEvenTT, BBB Maastricht, Strand Nederland, InONE, Biernet, Nederlands Kokspanel, Foodservice Awards, HotelloTOP en de Columbus Trophy. Uiteindelijk wil ik er ook alleen maar voor zorgen dat echt iedereen voldoende kansen krijgt om zichzelf te kunnen onderscheiden.” Door de samenwerking met @FoodClicks ligt er nu voor iedereen in de foodservicesector voldoende potentieel om efficiënt de boodschap bij de juiste afnemende partijen te krijgen. De verbinding wordt hierdoor gestimuleerd en ontzorging gemaximaliseerd. Bron: @FoodClicks Partnership - Horeca Netwerk en @FoodClicks gaan actiever samenwerken om de marktbewerking tussen leveranciers en ondernemers efficiënter en effectiever te maken. Beide netwerken sluiten goed op elkaar aan en versterken elkaar direct. Daar waar mogelijk zal kennis en content tussen beide partijen actiever worden gedeeld om de toenemende vraag naar effectievere totaaloplossingen voor veel foodleveranciers te vergemakkelijken. Beide partijen hebben de ambitie om zowel outletorganisaties en ondernemers te informeren en te inspireren met ontwikkelingen, kansen, concepten en producten. Door de kruisbestuiving en interactie tussen beide platformen te stimuleren zijn @FoodClicks en Horeca Netwerk samen in staat om deze gehele klantreis effectiever in te vullen. Daarbij zet @FoodClicks haar eigen gevestigde online platform en fysieke vakblad in en Horeca Netwerk zijn eigen online platform en fysieke netwerk- en inspiratie-events zoals de verschillende pleinen die Horeca Netwerk verzorgt tijdens de grotere horecabeurzen. Samen sterker Horeca Netwerk is ontstaan vanuit de twee initiatieven “Homies” en “FoodIntro” van Mehmet Eser. “De twee initiatieven heb ik samengevoegd, omdat ik erachter kwam dat we wel de juiste dingen doen, maar dat de combinatie vanuit één positionering het geheel duidelijker en sterker maakt. Inmiddels hebben we ook de samenwerking opgezocht en bevestigd met meerdere partners zoals Gastvrij Rotterdam, HorecaEvenTT, BBB Maastricht, Strand Nederland, InONE, Biernet, Nederlands Kokspanel, Foodservice Awards, HotelloTOP en de Columbus Trophy. Uiteindelijk wil ik er ook alleen maar voor zorgen dat echt iedereen voldoende kansen krijgt om zichzelf te kunnen onderscheiden.” Door de samenwerking met @FoodClicks ligt er nu voor iedereen in de foodservicesector voldoende potentieel om efficiënt de boodschap bij de juiste afnemende partijen te krijgen. De verbinding wordt hierdoor gestimuleerd en ontzorging gemaximaliseerd. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Maastricht wordt gaststad MICHELIN Gids Ceremonie 2024

Uitreiking - Michelin zal de 2024-editie van de MICHELIN Gids Ceremonie voor Nederland houden in MECC Maastricht tijdens de Horecavakbeurs BBB Maastricht. Tijdens het event worden zoals elk jaar de restaurants bekendgemaakt die worden bekroond met één of meerdere MICHELIN Sterren, maar ook wie de nieuwe Groene MICHELIN sterren en Bib Gourmands zijn.

Lees bericht


Euro-Toques gaat meerjarig samenwerken met BBB Maastricht

Vakbeurzen – Euro-Toques Nederland en horecavakbeurs BBB Maastricht gaan samen met partners PALUX en Culinaire Saisonnier meerjarig de vakwedstrijden oppakken in het Euro-Toques paviljoen. Het nieuwe paviljoen is te vinden op Folie Culinaire, het exclusieve gedeelte van BBB Maastricht dat zich focust op het midden tot hoog segment.

Lees bericht

BBB Maastricht legt focus op Belgische horecamarkt

Vakbeurs - Horecavakbeurs BBB Maastricht richt zich nog meer dan voorgaande jaren op de Belgische markt. Reden hiervoor is de toenemende samenwerking tussen horecagroothandels en -leveranciers en horecaondernemers in het Nederlands- Belgisch grensgebied.

Lees bericht



Limburgs Culinair Gala 2021 tijdens BBB Maastricht

Beurzen - Het Limburgs Culinair Gala 2021 vindt plaats op maandag 11 oktober in het geheel vernieuwde MECC Maastricht. Normaal gesproken is het gala altijd in januari, maar door corona kon dat niet doorgaan. Het gala vindt nu plaats op de eerste dag van BBB Maastricht, de oudste horecavakbeurs van Nederland.

Lees bericht

Horecabeurs BBB Maastricht 2020 gaat toch niet door

Beurzen - De organisatie van de BBB Maastricht laat weten dat de oudste horecavakbeurs van Nederland voor het eerst in 66 jaar niet doorgaat. De beurs slaat deze editie over en wordt pas weer gehouden in oktober 2021. De plannen om de beurs toch doorgang laten vinden waren al in een vergevorderd stadium.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid