Innovation Award wordt eenmalig #Hartvoordehoreca-tribute
Verkiezing – #Hartvoordehoreca-tribute gaat eenmalig de Horecava Innovation Award vervangen. Dat heeft de organisatie van de horecavakbeurs vandaag laten weten. Op het moment dat corona het land op zijn kop zette lanceerde Horecava de actie #hartvoordehoreca.
Horecava geeft daarmee een platform aan alle creatieve en innovatieve oplossingen die zijn aangedragen in het kader van corona. Een kleine honderd initiatieven zijn ingediend, waaronder webinars en trainingen, een tool voor last-minute reserveringen, dineren in een privé kas en hotelkamers als thuiswerkplekken.
Initiatieven die Horecava nog eens extra onder de aandacht wil brengen van iedereen. Als blijk van waardering introduceert de beursorganisatie derhalve nu eenmalig het #hartvoordehoreca-tribute. Hiermee komt de traditionele Horecava Innovation Award te vervallen. Tijdens de opening van Horecava 2021 op maandag 11 januari is het tribute te bewonderen. Luuk Scholte over het tribute: ‘We zien mooie, creatieve en duurzame initiatieven vanuit horecaondernemers en leveranciers ontstaan. Daarom willen we een verzamelplaats zijn voor deze initiatieven en ze een podium bieden.’
Als gevolg van de eenmalige wijziging bij de Horecava Innovation award is er komende editie ook geen Duurzaamheid Award Karel de Vos.
Deelname voor iedereen
Iedereen kan inzenden voor #hartvoordehoreca. Inschrijven kan tot uiterlijk 1 november 2020 op horecava@rai.nl. De Horecava vindt in aangepaste vorm plaats van 11 tot en met 14 januari 2021 in Amsterdam RAI.
Bron: Horecava/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Vrumona presenteert nieuw design Pepsi in grootse campagne
Campagne - Vrumona, licentiepartner van PepsiCo, introduceert het nieuwe design voor Pepsi in de grootste campagne ooit. Het wordt de eerste update in 14 jaar tijd. De nieuwe visuele identiteit wordt in meer dan 120 markten uitgerold, waaronder in Nederland. Bezoekers aan de Horecava beleefde de primeur van de nieuwe merkuitstraling.
Lees berichtLuuk Scholte nieuwe algemeen directeur Greendish
Benoeming - Voormalig directeur Horecava Luuk Scholte is per februari 2024 gestart als algemeen directeur van Greendish. Hij volgt in deze functie Michael Salmagne op.
Lees berichtHorecava toont te weinig antwoorden op de horeca-uitdagingen
Vakbeurzen - Afgelopen week kon horeca minnend Nederland zich op de Horecava weer te goed doen aan allerlei hapjes en drankjes en andere inspiratie voor de foodservicesector. Volgens de organisatie bezochten ruim 64.000 bezoekers deze foodbeurs voor professionals. Veel nieuws kregen die niet te zien. Natuurlijk er waren aanbieders met nieuwe snacks, nieuwe verpakkingen, maar veel verder dan een ander kleurtje,...
Lees berichtSjoerd Mampaeij wint het NK Lekkerste Broodje 2024
Wedstrijd - Sjoerd Mampaeij van restaurant Midas in Woerden heeft tijdens de Horecava de 39ste editie van het NK Lekkerste Broodje op zijn naam geschreven. Hij wist de jury unaniem te overtuigen met zijn Broodje Beef Teriyaki.
Lees berichtTawfik el Shanwany van LouLou Pizzabar winnaar NK Pizza bakken 2024
Wedstrijd - Tawfik el Shanwany van LouLou Pizzabar in Amsterdam heeft het NK Pizza bakken 2024 op de Horecava gewonnen. De jury was vol lof over zijn deeg en kooktechnieken. De ondernemer toonde zich na afloop verbaasd, omdat hij erg heeft getwijfeld of hij wel mee moest doen met de wedstrijd, want eigenlijk had hij geen tijd.
Lees berichtTer Marsch & Co pakt wéér goud tijdens NK Lekkerste Burger
Wedstrijd - Andy Hoogvliets van Ter Marsch & Co Rotterdam heeft goud gepakt tijdens het NK Lekkerste Burger 2024 op de Horecava. Daarmee raakt de prijzenkast van de burgerboetiek nog voller dan hij al was.
Lees bericht