Inschrijving Horecava Innovation Award 2022 geopend


Winnaars van de Horecava Innovatie Award 2019

Inschrijving - De inschrijving voor de Horecava Innovation Award 2022 is gestart. Tot en met 22 oktober 2021 kunnen bedrijven hun innovatie of noviteit insturen. Deelname is mogelijk voor alle foodservice innovaties van exposanten én niet-exposanten.

Deelnemers maken kans om in de voetsporen te treden van eerdere winnaars als Gold & Green, Deliverect, Pure Pacific, Yellowtail, Hemelswater, Rosval, IBM en Flammkuchen Nederland. De Horecava Innovation Award wordt voor de 21e keer op rij toegekend aan het meest innovatieve product, dienst of concept in de foodservice branche. De winnaar wordt bekend gemaakt op de eerste beursdag van de Horecava, die plaatsvindt van maandag 10 tot en met donderdag 13 januari 2022 in RAI Amsterdam.

Inzenden kan in vier categorieën:

- Food & Beverage

- Equipment & Services

- Concepts, Interior & Design

- Digital, Apps & Social Media.

De jury beoordeelt de inzendingen op vier hoofdcriteria: het innovatieve karakter, omzet- en rendement kansen, of ze het werken aangenamer maken en of ze de kwaliteit verbeteren. Daarnaast is er een overkoepelende categorie voor duurzaamheid.

Bron: Horecava/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Horecava en Wine Professional bundelen opnieuw de krachten

Vakbeurzen - Tijdens Horecava 2026 slaan Horecava en Wine Professional opnieuw de handen ineen. De grootste horecabeurs van Nederland en de vooraanstaande wijnbeurs van de Benelux presenteren samen Taste of Wine Professional met een programma dat wijn laat aansluiten bij het thema van dit jaar: Betaalbare luxe.

Lees bericht


Horecava 2026 draait om betaalbare luxe

Vakbeurzen - De komende editie van Horecava, van 12 tot en met 15 januari 2026 in RAI Amsterdam, staat voor een belangrijk deel in het teken van ‘betaalbare luxe’. De vakbeurs richt zich dit jaar vooral op hoe horecaondernemers hoogwaardige gastbeleving kunnen blijven bieden in een tijd van stijgende kosten, personeelstekorten en veranderende gastverwachtingen.

Lees bericht


Koreaanse keuken breekt definitief door

Onderzoek - Na K-pop en K-beauty is het nu K-Food dat Nederland in rap tempo verovert. De Koreaanse keuken is uitgegroeid van niche tot mainstream, volgens nieuw onderzoek van Motivaction. Uit de gegevens blijkt dat inmiddels 40% van de Nederlanders al eens een Koreaans gerecht geproefd. 10% van de mensen eet zelfs maandelijks een Koreaans gerecht.

Lees bericht




© 2025 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid