Jaarbeurs en Heineken verlengen samenwerking


Heineken en Koninklijke Jaarbeurs werken al sinds 2019 samen

Samenwerking - Heineken Nederland en Koninklijke Jaarbeurs verlengen hun samenwerking met vijf jaar. Beide partijen werken als sinds 2019 samen.

De samenwerking betekent dat de bezoekers voor onder andere Vakantiebeurs, Beurs Eigen Huis, BouwBeurs, MOTORbeurs Utrecht een Heinekenbiertje kunnen bestellen met of zonder alcohol. De samenwerking geldt ook voor de theatervoorstellingen en congressen in het Beatrix Theater.

Beide organisaties willen mensen samenbrengen en deze ervaringen bieden. Dit uit zich de komende jaren niet alleen tijdens beurzen en evenementen, maar ook in activiteiten zoals een Heineken Afterwork borrel en de samenwerking op de indoor padelbaan bij Jaarbeurs. Els Dijkhuizen, marketingdirecteur Heineken Nederland: “Wij zijn ontzettend trots dat we de jarenlange samenwerking. Een samenwerking met een gouden randje want we streven hetzelfde na; ontmoeten, verbinden, samen proosten en successen vieren zijn ons op het lijf geschreven.”

2,3 miljoen bezoekers

Heineken Nederland en Jaarbeurs zetten de komende jaren volop in op maximale beleving voor de 2,3 miljoen bezoekers die Jaarbeurs jaarlijks ontvangt. Herman Mantel, chief commercial officer Koninklijke Jaarbeurs, is verheugd met de samenwerking; “Of het nu gaat om grote beurzen, geweldige concerten of unieke zakelijke events, wij zorgen er samen voor dat elke ontmoeting net dat beetje extra krijgt. De komende jaren zet Heineken Nederland nog steviger in op verantwoord alcoholgebruik op evenementen, onder meer door de promotie en de beschikbaarheid van verschillende alcoholvrije bieren, waaronder Heineken 0.0 bier.”

Bron: Jaarbeurs/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Heineken opent R&D-centrum voor bierinnovatie

Bier – Koning Willem-Alexander opende woensdag het nieuwe Global Research & Development Centre van Heineken in Zoeterwoude: het Dr. H.P. Heineken Centre. Met een investering van €45 miljoen geeft de bierbrouwer ook een signaal af over haar ambities op het gebied van innovatie, duurzaamheid en de toekomst van bier.

Lees bericht


Nederland scoort volop tijdens World Alcohol-Free Awards

Verkiezing - Nederlandse producenten van alcoholvrije dranken hebben tijdens de World Alcohol-Free Awards 2025 overtuigend hun internationale positie verstevigd. Tijdens deze prestigieuze competitie in Londen ontvingen diverse Nederlandse merken goud, zilver, brons en eervolle vermeldingen voor de kwaliteit, smaak en innovatie van hun producten.

Lees bericht








© 2025 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid