Jeffrey Jansen nieuwe commercieel directeur bij Bakker Bart


Benoeming - Jeffrey Jansen wordt per 1 september de nieuwe commercieel directeur van Bart’s Retail B.V.; de franchisegever van winkelketen Bakker Bart. Jeffrey Jansen heeft jarenlange ervaring binnen foodretail. Eerder was hij werkzaam bij Bieze Food Group. En daarvoor heeft hij ruim 10 jaar gewerkt in diverse functies bij de inmiddels verdwenen supermarktformule C1000. Tot en met de laatste ombouw naar Jumbo was hij daar commercieel directeur. Daarna werd hij strategiedirecteur formule bij Jumbo. In 2017 heeft hij de overstap gemaakt naar La Place waar hij als commercial director verder werkt aan de doorontwikkeling en groei van dit foodservice concept. Jansen wordt bij Bart’s Retail eindverantwoordelijk voor de commerciële activiteiten van Bakker Bart, waaronder marketing en category management. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws




3 miljoen Nederlanders gebruiken online supermarkt

Onderzoek – Het aantal mensen dat online boodschappen doet zit in de lift en is sinds 2016 bijna verdubbeld. Het afgelopen jaar hebben bijna 3 miljoen Nederlanders boodschappen gedaan bij een online supermarkt. Dit blijkt uit de tweede editie van de Smart Food Monitor, onderzoek van online onderzoekbureau Multiscope onder 7.300 Nederlanders. Van alle Nederlanders heeft 21% in het afgelopen jaar besteld bij een online...

Lees bericht


Jumbo groeit het hardst in marktaandeel

Supermarkten – Van alle supermarkten in Nederland groeit Jumbo het hardst. Voor een belangrijk deel wordt die groei gerealiseerd door overnames. Opvallende dalers zijn de discounters Aldi en Lidl. Jaarlijks maakt onderzoekbureau Nielsen de marktaandelen bekend. Albert Heijn is nog steeds met afstand de grootste supermarktketen. Vorig jaar liet Albert Heijn voor het eerst een daling ziien. In het overzicht laat...

Lees bericht

Maagaandeel van buitenshuis ligt op een 14% en groeit gestaag

Analyse – Het maagaandeel, waar marktpartijen graag hun marktposities in uitdrukken, ligt voor de totale buitenhuismarkt op 14 procent en groeit nog gestaag. Van de primaire supermarktklanten kennen Albert Heijn en Coop het hoogste maagaandeel in dit gebruiksmoment. Hiermee wordt de vraag van Ton van Veen, CFO Jumbo, beantwoord die hij tijdens het FSIN congres op de Horecava stelde. Een antwoord dat...

Lees bericht



© 2020 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid