Jim Bakkum nieuwe gezicht van HelloFresh campagne


Zanger en acteur Jim Bakkum past in de doelgroep van HelloFresh

Campagne – Zanger en acteur Jim Bakkum is het nieuwe gezicht in de HelloFresh campagne. Volgens de maaltijdbox-bezorger past hij goed in doelgroep van HelloFresh omdat hij naast zijn werk ook fulltime vader is van drie jonge kinderen.

In 'Jim Bakkum: De Gezinstest' wordt Jim uitgedaagd om supersnelle HelloFresh-recepten te bereiden in een omgeving die simuleert wat er tijdens het spitsuur bij hem thuis gebeurt: speelgoed en (huiswerk)vragen vliegen hem om de oren terwijl hij zijn best doet een recept te koken voor zijn gezin.

Uit onderzoek blijkt dat Nederlanders graag minder tijd besteden aan het bedenken van recepten (28%), het doen van boodschappen (20%) en het koken van eten (19%). Voor Jim Bakkum is dit niet anders. Hij zet het liefst een snelle en voedzame maaltijd op tafel waar het hele gezin van geniet. Jim voegt toe: "Voor mij is het eetmoment samen heel belangrijk, zeker in drukke tijden. Wij zijn met vijf personen thuis en die vijf personen willen nog al eens iets anders. Met HelloFresh kun je kiezen uit 30 verschillende recepten per week, dus ik kan goed variëren”.

HelloFresh over de samenwerking: “Jim is een actieve vader die graag tijd spendeert met zijn gezin. Het combineren van een druk leven met een huishouden en gezond eten is herkenbaar voor velen en hierom is hij een goede fit met ons merk.", aldus Lydi Siebers, CMO HelloFresh Benelux.

Bron: HelloFresh/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Maaltijdbox kost gezin bijna 3000 euro per jaar

Analyse – Maaltijdboxen zijn nog altijd populair bij gezinnen. Gemiddeld geeft een gezin bijna 3000 euro (€2877) uit aan een maaltijdbox-abonnement voor 4 personen. In zo’n abonnement zitten dan 3 maaltijden per week. De berekeningen van Foodboxen.nl zijn uitgevoerd op basis van een abonnement voor 40 weken.

Lees bericht

HelloFresh gaat samenwerken met De Vegetarische Slager

Samenwerking – Maaltijdboxleverancier HelloFresh en De Vegetarische Slager gaan langdurig samenwerken. Omdat de groep consumenten die minder vlees wil eten groeit, wil HelloFresh vaker een maaltijd aanbieden met een vleesvervanger. De Vegetarische Slager gaat die vleesvervangers verzorgen.

Lees bericht

Supermarkt-app Crisp en maaltijdbox De Krat gaan samen

Overname - App-only supermarkt Crisp en maaltijdbox De Krat gaan voortaan samen verder. Met de overname kan Crisp haar klanten een nog completere variatie aan gemaksopties bieden, zo laat Crisp weten. Door de overname kunnen de klanten niet alleen bij Crisp terecht voor de dagelijkse boodschappen, recepten en kant-en-klare maaltijden uit eigen keuken, maar ook kiezen voor een maaltijdbox met...

Lees bericht


Nieuwe maaltijdbox Green Chef voor verschillende levensstijlen

Maaltijdbox - Nederland krijgt een nieuwe maaltijdbox, namelijk Green Chef. Een maaltijdbox die volledig is samengesteld door diëtisten om de gebruikers te ondersteunen in een bewust en gezond eetpatroon. Green Chef is sinds 2018 onderdeel van de HelloFresh Group en is actief de VS, het VK en Nederland.

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid