Supermarkt – De racedagen van Jumbo supermarkten zijn afgelopen jaar voor het laatste geweest. De razend populaire racedagen op het circuit van Zandvoort maken plaats voor trainingsdag Super Friday tijdens de Dutch Grand Prix.
Het is volgens Jumbo een festivaldag vol optredens van artiesten en de dag waarop de racewagens tijdens de vrije training ook de meeste minuten op de baan maken.
Jumbo organiseert de Super Friday samen met Dutch Grand Prix op vrijdag 1 mei 2020. Op die manier heeft, volgens Jumbo iedereen de kans om kennis te maken met de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix. Klanten kunnen vanaf vandaag toegangskaarten met 50 procent korting kopen, bij aankoop van geselecteerde producten. Een toegangskaart is zodoende vanaf €17,50 per stuk verkrijgbaar.
Jumbo Racedagen
Jumbo is al sponsor van Max Verstappen vanaf zijn beginjaren. Dat heeft geleid tot vier zeer succesvolle edities van de Jumbo Racedagen. Tijdens deze dagen kwamen honderdduizenden fans en liefhebbers naar Zandvoort om te genieten van Max Verstappen en de racesport. Nu de koningsklasse van de autosport weer met Max naar Nederland komt, heeft Jumbo gekozen voor een andere invulling. De Super Friday tijdens Dutch Grand Prix is de nieuwe manier waarop Jumbo Max en de racesport bereikbaar wil maken voor iedereen.
Bron: Jumbo/@FoodClicks
Supermarkt – De racedagen van Jumbo supermarkten zijn afgelopen jaar voor het laatste geweest. De razend populaire racedagen op het circuit van Zandvoort maken plaats voor trainingsdag Super Friday tijdens de Dutch Grand Prix.
Het is volgens Jumbo een festivaldag vol optredens van artiesten en de dag waarop de racewagens tijdens de vrije training ook de meeste minuten op de baan maken.
Jumbo organiseert de Super Friday samen met Dutch Grand Prix op vrijdag 1 mei 2020. Op die manier heeft, volgens Jumbo iedereen de kans om kennis te maken met de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix. Klanten kunnen vanaf vandaag toegangskaarten met 50 procent korting kopen, bij aankoop van geselecteerde producten. Een toegangskaart is zodoende vanaf €17,50 per stuk verkrijgbaar.
Jumbo Racedagen
Jumbo is al sponsor van Max Verstappen vanaf zijn beginjaren. Dat heeft geleid tot vier zeer succesvolle edities van de Jumbo Racedagen. Tijdens deze dagen kwamen honderdduizenden fans en liefhebbers naar Zandvoort om te genieten van Max Verstappen en de racesport. Nu de koningsklasse van de autosport weer met Max naar Nederland komt, heeft Jumbo gekozen voor een andere invulling. De Super Friday tijdens Dutch Grand Prix is de nieuwe manier waarop Jumbo Max en de racesport bereikbaar wil maken voor iedereen.
Bron: Jumbo/@FoodClicks
Actie - Na de Champions League-finale is het tijd voor het EK en dus laten fabrikanten en retailers weten wat zij tijdens het EK allemaal van plan zijn. De supermarkketens laten zien welke acties en gadgets zij hebben, maar ook fabrikanten als Heineken laten zien waar zij mee komen. Voorafgaand aan de oefenwedstrijd van het Nederlands Elftal tegen Canada in...
Vakbeurzen - Sligro Food Group heeft niet alleen haar deelname bevestigd, maar zich ook weer gecommitteerd als Founding Partner aan Gastvrij Rotterdam. Het aantal Founding Partners komt daarmee op 14. Sligro zal deelnemen samen met Heineken.
Festivals – Volgens de initiatiefnemers achter GiG Hard Seltzer zijn zij straks bij de meeste festivals terug te vinden. Ook de supermarkten omarmen het jonge bedrijf en zorgen voor een aanzienlijke groeispurt.
Samenwerking _ Heineken en het Rijksmuseum hebben hun bestaande partnership tot en met eind 2025 verlengd. Daarmee blijft de Amsterdamse brouwer de komende twee jaar nauw verbonden aan het Rijksmuseum.
Sponsoring – Heineken wordt hoofdsponsor van de tiende editie van SAIL in Amsterdam. SAIL 2025 is het grootste evenement van Nederland wat plaatsvindt van woensdag 20 tot en met zondag 24 augustus 2025.