Jumbo Racedagen maken plaats voor Super Friday


Supermarkt – De racedagen van Jumbo supermarkten zijn afgelopen jaar voor het laatste geweest. De  razend populaire racedagen op het circuit van Zandvoort maken plaats voor trainingsdag Super Friday tijdens de Dutch Grand Prix. Het is volgens Jumbo een festivaldag vol optredens van artiesten en de dag waarop de racewagens tijdens de vrije training ook de meeste minuten op de baan maken. Jumbo organiseert de Super Friday samen met Dutch Grand Prix op vrijdag 1 mei 2020. Op die manier heeft, volgens Jumbo iedereen de kans om kennis te maken met de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix. Klanten kunnen vanaf vandaag toegangskaarten met 50 procent korting kopen, bij aankoop van geselecteerde producten. Een toegangskaart is zodoende vanaf €17,50 per stuk verkrijgbaar. Jumbo Racedagen Jumbo is al sponsor van Max Verstappen vanaf zijn beginjaren.  Dat heeft geleid tot vier zeer succesvolle edities van de Jumbo Racedagen. Tijdens deze dagen kwamen honderdduizenden fans en liefhebbers naar Zandvoort om te genieten van Max Verstappen en de racesport. Nu de koningsklasse van de autosport weer met Max naar Nederland komt, heeft Jumbo gekozen voor een andere invulling. De Super Friday tijdens Dutch Grand Prix is de nieuwe manier waarop Jumbo Max en de racesport bereikbaar wil maken voor iedereen. Bron: Jumbo/@FoodClicks Supermarkt – De racedagen van Jumbo supermarkten zijn afgelopen jaar voor het laatste geweest. De  razend populaire racedagen op het circuit van Zandvoort maken plaats voor trainingsdag Super Friday tijdens de Dutch Grand Prix. Het is volgens Jumbo een festivaldag vol optredens van artiesten en de dag waarop de racewagens tijdens de vrije training ook de meeste minuten op de baan maken. Jumbo organiseert de Super Friday samen met Dutch Grand Prix op vrijdag 1 mei 2020. Op die manier heeft, volgens Jumbo iedereen de kans om kennis te maken met de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix. Klanten kunnen vanaf vandaag toegangskaarten met 50 procent korting kopen, bij aankoop van geselecteerde producten. Een toegangskaart is zodoende vanaf €17,50 per stuk verkrijgbaar. Jumbo Racedagen Jumbo is al sponsor van Max Verstappen vanaf zijn beginjaren.  Dat heeft geleid tot vier zeer succesvolle edities van de Jumbo Racedagen. Tijdens deze dagen kwamen honderdduizenden fans en liefhebbers naar Zandvoort om te genieten van Max Verstappen en de racesport. Nu de koningsklasse van de autosport weer met Max naar Nederland komt, heeft Jumbo gekozen voor een andere invulling. De Super Friday tijdens Dutch Grand Prix is de nieuwe manier waarop Jumbo Max en de racesport bereikbaar wil maken voor iedereen. Bron: Jumbo/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Dirk van den Broek opent Dirk Pitstop voor Formule 1 fans

Formulenieuws – Supermarktketen Dirk van den Broek opent, tijdens het aankomende raceweekend in Zandvoort, een speciale gemakswinkel met de naam Dirk Pitstop. De tijdelijke winkel is geopend van donderdag 2 september tot en met zondagavond 5 september, en zit recht tegenover het station in Zandvoort.

Lees bericht


Combinatie TAPP en Heineken geeft horecabedrijf insights

Insights - TAPP en bierbrouwer Heineken gaan samenwerken. Het bedrijf dat data verzamelt voorziet Nederlandse horecaondernemers van inzichten op basis van verkoopdata waarmee zij hun bedrijf beter kunnen laten aansluiten op de markt. Door de samenwerking komt de informatie van de scale-up op grote schaal beschikbaar.

Lees bericht

Sligro gelooft in krachtig herstel ondanks omzetdaling

Groothandel – Ondanks het omzetverlies over de eerste maanden van dit jaar door alle coronamaatregelen, ziet Sligro de komende periode met vertrouwen tegemoet. Zo is de groothandel gestart met de bouw van een nieuw vers-distributiecentrum in Veghel, is de ombouw van de zelfbedieningslocaties naar de 3.0 formule hervat met de verbouwing van Sligro Heerlen en wordt gestart met een bezorgservicelocatie in Gent...

Lees bericht







© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid