Jumbo Racedagen maken plaats voor Super Friday


Supermarkt – De racedagen van Jumbo supermarkten zijn afgelopen jaar voor het laatste geweest. De  razend populaire racedagen op het circuit van Zandvoort maken plaats voor trainingsdag Super Friday tijdens de Dutch Grand Prix. Het is volgens Jumbo een festivaldag vol optredens van artiesten en de dag waarop de racewagens tijdens de vrije training ook de meeste minuten op de baan maken. Jumbo organiseert de Super Friday samen met Dutch Grand Prix op vrijdag 1 mei 2020. Op die manier heeft, volgens Jumbo iedereen de kans om kennis te maken met de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix. Klanten kunnen vanaf vandaag toegangskaarten met 50 procent korting kopen, bij aankoop van geselecteerde producten. Een toegangskaart is zodoende vanaf €17,50 per stuk verkrijgbaar. Jumbo Racedagen Jumbo is al sponsor van Max Verstappen vanaf zijn beginjaren.  Dat heeft geleid tot vier zeer succesvolle edities van de Jumbo Racedagen. Tijdens deze dagen kwamen honderdduizenden fans en liefhebbers naar Zandvoort om te genieten van Max Verstappen en de racesport. Nu de koningsklasse van de autosport weer met Max naar Nederland komt, heeft Jumbo gekozen voor een andere invulling. De Super Friday tijdens Dutch Grand Prix is de nieuwe manier waarop Jumbo Max en de racesport bereikbaar wil maken voor iedereen. Bron: Jumbo/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Initiatief ‘Help de Horeca’ ondersteunt horecaondernemers

Ondersteuning - Met ‘Help de Horeca’, een nieuw initiatief, ondersteunt Koninklijke Horeca Nederland samen met een aantal horecapartners de Nederlandse horecaondernemers in deze moeilijke periode. Mensen kunnen een waardebon kopen, die later is te verzilveren, maar waardoor ondernemers toch inkomsten krijgen. Bedoeling van de waardebon is dat later iedereen weer volop kan genieten van het eigen favoriete restaurant of café.

Lees bericht


Hans Böhm nieuwe directeur Heineken Nederland

Benoeming -  Hans Böhm (47) is aangewezen als de opvolger van Algemeen Directeur Heineken Nederland Pascal Gilet, die per 1 februari Managing Director Heineken Frankrijk wordt. Böhm is momenteel Managing Director Beerwulf. Pascal Gilet heeft sinds 2000 diverse functie bekleed bij Heineken. Daarvoor was hij werkzaam bij Bic en Kraft Foods in Frankrijk. Onder leiding van Gilet heeft Heineken haar positie...

Lees bericht

Thuisbrouwer Piet Reniers toont zijn eigen gebrouwen Brand- speciaalbier

Bier – De Eindhovenaar Piet Reniers, winnaar van de Brand Bierbrouwwedstrijd, heeft vrijdagavond de presentatie van zijn eigen gebrouwen Brand speciaalbier in Loods 61 in Eindhoven feestelijk gevierd. De Limited Edition Brand Premium Winter is vanaf nu verkrijgbaar in de horeca. Thuisbrouwer Piet Reniers heeft in mei de 8e editie van de Brand Bierbrouwwedstrijd in Wijlre gewonnen. Hij versloeg maar liefst 318 thuisbrouwers....

Lees bericht


Sligro ondervindt hinder van markt en Heineken-groothandel integratie

Groothandel - Groothandelsbedrijf Sligro heeft het derde kwartaal van het jaar weliswaar afgesloten met een klein plus, maar de vergelijkbare omzet met een jaar eerder lag lager. De huidige marktomstandigheden en problemen bij het nakomen van de beloftes aan de Heineken-klanten zijn hier de belangrijkste redenen voor het resultaat. De omzet van Sligro over de eerste drie kwartalen kwam uit...

Lees bericht

Picnic wil het verpakkingsafval terugbrengen

Verduurzamen – Picnic is samen met de Solero-ijsjes van Unilever bezig het verpakkingsmateriaal terug te brengen. Eerder ontwikkelde Picnic met Heineken de kwartkrat. Een aanpak die de online supermarkt ook met andere fabrikanten wil. De hoeveelheid karton en plastic, die telkens wordt meegeleverd, kan volgens de bezorgsuper omlaag als er beter wordt samengewerkt in de keten. Michiel Muller, mede-oprichter van Picnic,...

Lees bericht



© 2020 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid