Kick off Week van de Horeca weer tijdens Gastvrij Rotterdam


De kick off van de Week van Horeca van vorig jaar tijdens Gastvrij Rotterdam

Actieweek - Dit jaar vindt de Week van de Horeca plaats in september, van 18 tot en met 23 september. De kick off van de actieweek die de horeca en de medewerkers in het zonnetje moet plaatsen is net als vorig jaar tijdens Gastvrij Rotterdam.

De Week van de horeca is een jaarlijks terugkerend landelijk initiatief en staat volledig in het teken van alle horecaprofessionals, ondernemers, leveranciers, opleiders – en studenten binnen de horeca. De kick off vindt plaats tijdens de jubileum editie van Gastvrij Rotterdam op 18 september.

Imagoverbetering

De eerste editie van de Week van de horeca vond plaats in 2019, toen nog de Nationale Horecadag. Inmiddels is het initiatief uitgegroeid tot de Week van de horeca, die elk jaar plaatsvindt in september. Gedurende de Week van de horeca worden er door heel Nederland workshops en kijkjes achter de schermen gegeven, met als doel te laten zien hoe leuk, leerzaam en divers werken én studeren in de horeca is. “Dankzij deze landelijke krachtenbundeling laten wij zien hoe mooie onze branche is én werken we aan het behoud onze huidige horecatalenten”, aldus initiatiefnemer Lennart Maas.

Leukste horecateam

Ook wordt voor de derde keer de verkiezing voor het leukste horecateam van Nederland georganiseerd. Sinds de eerste editie al een groot succes met deelnemers door heel Nederland. Horecazaken kunnen zichzelf kosteloos aanmelden en middels een creatieve inzending laten zien waarom zij als finalist gekozen moeten worden door juryleden Milo Berlijn en Patrick Treichl. De finale vindt ook dit jaar weer plaats tijdens de GastvrijheidsTOP, een event van FNV Horeca speciaal voor horecaprofessionals, waar vorig jaar Van Woerden Rossum met de eerste prijs naar huis ging.

Bron: Nationale Horecadag/@FoodClicks

Het Leukste Horecateam van vorig jaar Van Woerden Rossum

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Schiphol opent met Avolta nieuw horecaconcept Salon

Luchthaven – Schiphol heeft in samenwerking met travel retailer Avolta (voorheen HMSHost) twee nieuwe horecaconcepten geopend in Lounge 1 op de luchthaven. Salon, geïnspireerd door de grachten en terrassen van Amsterdam, bestaat uit een Grand Café en Deli.

Lees bericht


Compass Group nieuwe horecapartner WEC

Catering - Compass Group Nederland en het WEC (Werelderfgoedcentrum Waddenzee) gaan een samenwerking aan. Als de nieuwe horecapartner van het WEC zal Compass Group Nederland een bijzonder horecaconcept ontwikkelen dat de schoonheid en het belang van het Waddengebied weerspiegelt.

Lees bericht


CIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf

Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit.  Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.

Lees bericht


Foodsector bewust van invloed Gen-Z maar actie blijft uit

Onderzoek – In de foodsector is meer dan de helft (63%) zich ervan bewust dat Gen-Z andere behoeftes en wensen heeft op het gebied van buitenshuis eten. Toch past niet iedereen zich direct aan op de opkomst van met name Gen-Z. Dit blijkt uit onderzoek van de GROUP7 Professional Community onder respondenten uit Nederland (443), uit de segmenten Horeca, Fastservice en Catering, dat...

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid